Ivan: S tym neplatenim za MHD je to tak (a predpokladam, ze to nam tu vsetkym najviac vadi), ze kazdeho neplatica sponzorujem ja, Si, Ceco, Juro & vsetci ostatni, ktori platime. Ale my sponzorovat nechceme! Je to tak, ako keby si prisiel do Carrefouru, zjedol im tam pol kila arasidov z boxu - ved kamery to nevidia - a odisiel domov. Kto to zaplati? Carrefour? Nie, zakaznici. Ja netvrdim, ze nie je kde v MHD setrit, a ani to, ze magistrat dava na MHD dost penazi, ale mas moznost proti tomu protestovat vo volbach.
Busmechanik: Trosku ta poopravujem:
DPB ma
- ziadne Karosy C 734, tie boli sprivatizovane a uz ich vlastni ina firma
- Ikarus 280.08
- nema Ikarusy 280.10 uz aspon 10 rokov
- nie Ikarus 417 (mali sme jeden, pokazil sa...) ale Ikarus 412
- Tam-Busy 232 (kratky), 260 (dlhy vzduchom chladeny) a 272 (dlhy vodou chladeny)
A je to dost roznorode (asi ako KE), ale aspon nie je nuda na zastavkach, lebo co voz, to nieco ine Ved sa este presvedcis
Skoda, ze tu nebudes zajtra a v nedelu, lebo by si uvidel nase historicke salinove skvosty :->
Busmechanik: Trosku ta poopravujem:
DPB ma
- ziadne Karosy C 734, tie boli sprivatizovane a uz ich vlastni ina firma
- Ikarus 280.08
- nema Ikarusy 280.10 uz aspon 10 rokov
- nie Ikarus 417 (mali sme jeden, pokazil sa...) ale Ikarus 412
- Tam-Busy 232 (kratky), 260 (dlhy vzduchom chladeny) a 272 (dlhy vodou chladeny)
A je to dost roznorode (asi ako KE), ale aspon nie je nuda na zastavkach, lebo co voz, to nieco ine Ved sa este presvedcis
Skoda, ze tu nebudes zajtra a v nedelu, lebo by si uvidel nase historicke salinove skvosty :->
busmechanik
KOSICE: Karosa 732-tie je vidavat uz pomenej ale este ich je stale vela
Karosa 731 –az jeden jediny kus
Karosa 932 , 932E- 33kusov uz teraz niektore jazdia trhane
Karosa- 741,744- 10 kusov ktore idu na GO
Karosa –941 , 941E -15 kuskov.
Karosa 734-
Ikarus: 280.06 , 280.10 , 280.87
Ikarus: 435 a 415
Tambus –1 kus,
Novoplan C12 – Pokusne srandy slovenskych konstrukterov na nasich cestach
Solaris urbino 15 –20kusov
BRATISLAVA:Pokial viem : Karosa 732, 731,734
Karosa 741,744
Ikarus 280.06 , 280.10 ,283
Ikarus 435,415,417(2)
Tambus
SOR 9.5
Tu je dobre vidiet rozdiel vo vozovych parkov.Idealny a najlepsi podnik by mal mat rovnaku znacku autobusov aby neboli problemi zo servisom.Pocul som ze vy rozoberiete radsej ikarus na suciastky len aby dalsi voz mohol jazdit.Tu v KE to zas tak neni toto tak to nebude alebo sa tam da nieco z ineho vozu.Napriklad:Na 932E odchadzaju cidla na ABS , cidla vyberu a ABS je tam na psiu mat lebo nefunguje., to iste aj pri centralnom mazani.Uvadzam len priklad ja to mam z vlastnej skusenosti lebo som robil urcity cas v tejto brandzi nehovorim ze uz nerobim ale inym sposobom. Dobre ale nie o tomUvediem jeden priklad stalo sa to mne:Trebalo vymenit naftovy filter v Ikaruse435 lebo tiekla z toho nafta..Lenze filtre neboli, tak bol som za hlavnym majstrom aby dal suhlas na odstvenie vozu.Niechcel odstavit voz ze treba tam dat filter z karosy a ty co poznaju karosy a ikarusy z crevnej stranky vedia si to predstavitako to ai vyzeralo. Dobre ale nie o prihodach ale o vozovych parkoch:.
Potoím ked treba suciastky tak sa vela vraza lebo kazda znacka chcew nieco ine.Do karosy kupis suciastky za suchy rozok , do ikarusu kusok viac a do Takeho Solarisu 1/5 novej karosy. Tambus tam uz nahradne dieli nikdo nekupi ale mozu sa vymienat medzi DP.Novoplan tam ti treba suciastky ako do trabantu a Porsche .Podla mna uplne stacia karosy alebo cisto ikarusi na slovenske podmienky su na to idealne stavane a niesu ani nakladne na udrzbu .Videte a v tom mate vy v BA velku vyhodu ze nemate taky bordel vo vozovom parku ako kosice.I ked nove vyzy by sa vam zisli lebo su znicene od pravadzky a vodici by si zasluzili mat pohodlie.