Ahá, vyvrátil som tvoje názory (dokonca aj v oblasti, na ktorú si podľa svojich tvrdení odborník) a došli ti argumenty, tak nastal čas na urážky? Hej, všetci sme blázni, len ty si lietadlo...
Nehovoril som, že ÚP je koncepciou dopravy, aale o návrhu nosného systému tak, ako je zakotvený v ÚP. Dúfam, že uznáš, že trasy NS MHD vznikli na základe štúdií (metra). Lenže Ty tvrdíš, že (okrem iného) všetky štúdie metra boli nekoncepčné ("Vsetko ostatne su len nekoncepcne navrhy alebo ine uvahy.")
"Trat Filialka - Nivy - Petrzalka bude mat "dualnu" prevadzku. Bud na nej budu regionalne spoje typu S-bahn, ktorre budu riesit primestsku dopravu do mesta a zaroven to bude mestska elektricka." - Máš aj nejakú konkrétnejšiu predtavu? Kde budú stanice? Aké budú intervaly? Aké bude linkovanie? Aká bude prepravná kapacita?
UP mesta rozhodne ziadnou koncepciou dopravy nie je. UP je len funkcne zatriedenie jednotlivych parciel, teda na co sa ta-ktora parcela moze pouzit. Podkladom pre vznik UP mesta su urbanisticke studie, pre dopravu su to dopravno-urbanisticke studie. Co sa tyka sucasnych vyhradenych koridorov, tie boli zapracovane na zaklade DUS a starych projektov metra, ktore su doteraz platne.
Tak toto je fakt asi moj historicky najvacsi preklep/prekuk, pretoze som fak zle precital to iste... To uz mam z toho zblbnutia ako je pol dispecerskeho len "nevideli ste kde je CapaCity?"
Fakt sa Ti za to ospravedlnujem a diki ze si koncil smajlikom ?
Sorry, ale to neviem. Respektíve mám nejaký laický názor, ale nemám ho podložený výpočtami sklonov, dostatočného priestoru a pod., nakoľko nie som odborník v odbore dopravných stavieb. Ale moja predstava je zakopať približne tie okruhy, ktoré má riešiť NDS v meste podľa územného plánu, t.j. Šafko-HlSt-Trnavké mýto-Záhradnícka a Nový most-Nivy-Trnavské mýto-Pionierska. Nemá zmysel zakopávať súčasné trate, tie treba zväčša nechať.
Mimochodom, ked uz sme aj pri tych vlakoch v BA: Ako sa vam pozdava napad zel.zastavky Vrancovicova? V navrhoch mi celkom chyba aj ked som presvedceny ze by sa uzivila. Tym ze sucasna ZST Lamac sa ma rusit a nahradit ju TESCO Lamac by ani nebol problem s prilis velkou blizkostou...
Pravdaže. Zakopať električku pod zem na dôležitých križovatkách, alebo tam, kde by bola výraznejšie obmedzená IAD. Nie však zakopať pod zem celý systém tratí od Karlovej Vsi po Vinohrady...
Prepac. Z coho vychadzas, ze auta budu zdrazovat, ked ich zacnu kupovat odpadlici z MHD?
Ceny aut sa nebudu viazat na bratislavsku MHD. Ak bude po autach v Bratislave zvyseny dopit, predajcovia aut splnia rocne predpisy mozno na 200%, dostanu tucne vianocne premie a do noveho roka este vyssi predajny plan. ETOVSJO. Nikdy sa nebudu ceny aut orientovat podla zvyseneho dopytu v Bratislave po nich.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr