Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Marcelllooo #96378:
"Zatial jedina koncepcia dopravneho riesenia v BA je ta, ktoru vypracovali ZSR a v sulade s ktorou sa ide stavat aj trat Filialka - Nivy - Petrzalka.

Vsetko ostatne su len nekoncepcne navrhy alebo ine uvahy."

Z týchto výrokov mi vyplýva, že tvrdíš, že návrh nosného systému tak, ako je zakotvený v územnom pláne, je nekoncepčný návrh (alebo úvaha). Prečo si to myslíš? Čo máš proti plne segregovanému systému kapacitnej mestskej dopravy čiže metru, systému s tunelovým prechodom Dunaja atď.

Tvrdíš, že zatiaľ jediná koncepcia dopravného riešenia v Bratislave je tá, ktorú vypracovali ŽSR, takže to, čo je o NS MHD v územnom pláne je nekoncepčné.

Naozaj som zvedavý na Tvoje zdôvodnenie. ?
Reakcia na: 810zssk #96480:
Neviem, minule som vravel, že R.A.T.P. to tu raz dávno spomínal a mám dojem, že sa mu nevrátili...
Reakcia na: S499.1023 #96452:
Alebo Viedeň.
Reakcia na: intony #96476:
Dodávam, že táto "vetva" NDS bude spolovice podzemnou železnicou, ktorá nie je v územnom pláne. Podobne a teou zavrhované električkové riešenia.
Reakcia na: intony #96476:
Nevie niekto kde najdem na nete plany siete rychlodraznych elektriciek zpred 1970-teho?
Reakcia na: S499.1023 #96452:
"VŠADE v civilizovanom svete jazdia diaľkové vlaky a S-Bahn po oddelených koľajách" - Leipzig, Dresden ❓
Reakcia na: Martin Fundárek #96451:
Trať má slúžiť obidvom spomenutým druhom dopravy - prímestskej, ale aj mestskej. Ak berieme do úvahy úsek predmestie - Slovany - Filiálka, je to vzhľadom na zástavbu akurát, veď Slovany majú mať južný vchod niekde približne pri Slimáu a filiálka severný vchod pri Tehelnej. Podobne v meste. Nivy budú mať južný vchod pri VÚB a zástavka centrum severný vchod na Jakubovom námestí. Takže nejaké hustejšie rozmiestnenie zástavok by už bolo aj nereálne.
Reakcia na: AAA #96448:
Dakujem za odpoved.

Re #96459 S499: Aj tebe dakujem za odpoved a dodavam ze som neabsolvoval nic 😃 Ale mne sa aj zdalo ze je to volake inteligentnejsie 😃
Reakcia na: Marcelllooo #96375:

Do roku 1970 plánovali v Bratislave systém rýchlodrážnych električiek. O metre sa začalo uvažovať v súvislosti s miliónovou Bratislavou.
Má Bratislava milión obyvateľov? Nemá. Netreba ani metro.

"Dolezite v tomto ohlade vsak je, ze je to prva vetva a zhruba polovicka NS MHD, a riesi mnozstvo dopravnych problemov koncepcne a systemovo."
Polovička NDS? Tak to sa mýliš, pretože ešte veľmi dlho neuvidíš trasy NDS v Dúbravke, Karlovej Vsi, v Ružinove, na Hlavnej stanici, na Kamennom námestí. A keď vravím, že ešte veľmi dlho, tak to bude veľmi dlho, pretože zatiaľ čo v Petržalke sa bude stavať pozemne, časť trasy zaplatí ŽSR, ostatné trasy nemôžu byť inak ako podzemne a to teda už železnice stavať nebudú a Bratislava tie desiatky miliárd na kilometre razených tunelov nebude nikdy mať.
Reakcia na: Marcelllooo #96337:
"Co je ale len argument proti tr3mp-ovmu
navrhu...."

Vzhľadom na to, že po trasách železničného riešenia majú okrem mestských premávať aj regionálne a diaľkové vlaky, je to argument aj voči železničnému riešeniu. Dokonca podľa mňa ešte vo výraznejšej miere.
Reakcia na: Ámos #96456:
Kde presne ma AGV jazdit? Celkom rad by som to skusil ak sa cez prazdniny poradi dostat sa niekde blizko toho...
Reakcia na: S499.1023 #96449:
Nasiel na wikipedii.
Reakcia na: Marcelllooo #96370:
"Dovod preco nemoze byt v BA elektrickova siet NS je centralny komponent ako uzke hrdlo" ❓
❓ ❓
Reakcia na: Marcelllooo #96445:
No, to si teda expert ked vies hladat na ultraspolahlivej wikipedii.
Reakcia na: Marcelllooo #96441:
Problem je ze elektricka do Petzralky je nutna, ti matica.
Reakcia na: Solider #96463:
Presne tak. Prečo by sa práve MHD mala v celom meste odsúvať koli IAD pod zem?
Reakcia na: Beus #96437:
Centralny komponent je ta suciastka, ktora ti po rozmontovani a zmontovani nejakeho mechanizmu zostane a marne si lames hlavu, na co tam bola, kedze mechanizmus funguje aj bez nej. Cesky kur vic, slovensky kur vit ko.

Re #96439 810zssk: Blokova slucka je napriklad otocka 212 na Vojenskej nemocnici. Linka sa neotaca na mieste, ale ide jednosmernou trasou okolo bloku ulic.
Reakcia na: Marcelllooo #96375:
"P.S. A ked uz ideme do medzinarodnych porovnani, preco si nezoberieme priklad z este lepsich rieseni? " - možno som nedával pozor, nejaký príklad by sa nenašiel?
Reakcia na: Marcelllooo #96443:
Stavba úplne nového systému je ekonomickejšia ako prestavba existujúceho? Tak prečo stále nemáme metro? ?
Ja som vravel o podzemnom centránom mestkom okruhu obsluhovanom električkami v líniach ako je zakreslený NDS v ÚP.

Lipnem na električkovom fundamentalizme, pretože som si na 200% istý, že NDS v takej podobe ako je zakreslený v ÚP nikdy nebude. Miesto toho bude stagnovať existujúci systém, namiesto toho, aby sa mohol rozvíjať a rozširovať o nové trasy.
Reakcia na: Jezo #96276:
To čo za blbosti tam tliachajú v tom článku? Prečo by mala električka čakať na nejaký blbý tunel?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.