Presne tak. Osobne som za to aby sa stanovila norma teploty vo vozidlach verejnej dopravy, kontrolovala a pri poruseniach mastne pokutovala - cesta MHD v lete moze byt v urcitych pripadoch aj nebezpecna...
Zas si myslim ze jednosmerne elektricky nemaju ziaden problem okrem dopravy pocas vyluk, odklonov atd.. Takze tiez som za jednosmerne + 10-20 obojsmernych.. co sa tyka Cagliari: nevidel som takze neviem posudit, avsak v tomto roku by som sa tam rad pozrel, snad sa podari
Zaciatkom tyzdna by som ti napisal: "Cakaj, ked niekto bude vediet napise." Ale svojim otravovanim a spamovanim fora ste, mam pocit, tak otravili vsetkych co by to aj pridali, ze to just nenapisu. A hlavne nie ak v tom budes pokracovat. Nechapem preco ste sa to muse pytat TRAJA za sebou a pritom to bolo O PRISPEVOK NIZSIE!!! Teraz ked mam cas ho ist pozriet, tak si ho musim nahanat sam, lebo vdaka Vam to tu asi nikto nespomenie. Co keby si siel do mesta a hladal? Prijemny den a VDAKA! ☠
Re #96268 intony: Žeby napr. taká nepodstatná vec ako cena? Alebo väčší salón pre cestujúcich (bez 2. kabíny)? Napríklad... Platí pre teba to isté, čo pre ? . Tak rovno napíš, že počas celej tej histórie boli tí, čo projektovali systémy s jednosmernými električkami sprostí. Lebo nevideli tie kolosálne výhody, čo tu popisuješ. Škoda, žsi sa nenarodil skôr. Mohol si vyviesť ľudstvo z tejto slepej uličky už dávno.
❤ ?
a podla vyvoja klimatickych podmienok na celom svete budu leta stale len teplejsie a teplejsie...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jezo