veď tuším tu niekto aj splietal že by mali chodiť na 67...no v deň keď tam začnú chodiť sory sa 67 vyhnem oblúkom ?
v okrajových častiach mesta?mňa zase napadla 21 ?
som zvedavý, koľko sa Szelesovi podarí vyrobiť (a predať) Ikarusov 400 a C80... Tiež by som ich rád videl, ale neviem... Nevieš o ich výrobe náhodou viac?
ja dúfam, že rovnaký postup bude aj v prípade dodávky NP autobusov.. že sa cesty prispôsobia autobusom=opravia... ak sa budú musieť autobusy prispôsobiť cestám, tak Bratislava bude najzaostalejšie mesto v EU..
V podstate keď sem došla elina od Škody pre Caligari (alebo ako sa to volalo) tak tiež sa museli osekávať kusy trčiaceho betónu okolo koľajníc aby tam mohla elina prejsť. Takže peniaze na nové busy niesú a aby nádhou sem dáky nevošiel, tak to istia mizerné cesty...
tak ale 732 sa prerábajú na CNG pohon nie? tak to som myslel. Skrátka podstata mojej otázky bola či tam premáva 9,5 metrový SOR alebo 12 metrová Karosa? ?
ináč práve v tejto veci si myslím, že by mal mať DPB kompetenciu a aj financie, sám realizovať opravy ciest.. Jednoducho ak by DPB zistil, že autobusy majú niekde problémy, dal by cestu opraviť sám.. Takto sa vlastne musí čakať na mesto, ktorému je absolútne jedno, že niekde nejaké autobusy jazdia a opravu ciest má na háku...
A kto už dnes vyrába autobus ktorý neni nízkopodlažný? A v tom článku som ešte videl Slovinský TAM, ten čo teraz konkrétne vyrába??? Teda mám na mysli jeho posledný počin ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark01
a len tak pre zaujímvosť, fotky nových MB Citaro v Bukurešti: http://ratb.stfp.net/?ttx=Ae&la=E