1; Re #94631 ba1031: Mohol si radšej napísať "pri zastávke Švantnerova". ? Ten obchod už žiaľ nie sú potraviny, ale nejaký čínsky textil, pričom práve potraviny čo tam boli roky rokúce sú tam potrebnejšie...
2; Re #94645 Solider: No veď ani ja sa tade pešo nechystám ísť, len sa tu nad tým pozastavujem. ? Iné by bolo, keby tam bol aj chodník alebo aspoň cesta, nielen koľaje...
3; Re #94678 milannco: Heh, čo sa tu ja všetko dozviem. ? Po celý čas tie vozy majú na vonkajších transparentoch napr. "92 Služobná jazda"? A na vnútorných čo také? Či ako Eric píše v #94682 ?
Pochybujem, že tá 92-ka ide cez Dúbravku, keď na fotke je aj 26-ka, ktorá ide do Dúbravky... Heh, to by ma teda zaujímalo či tie "súkromné spoje" majú problém s bežnými cestujúcimi, ktorí chcú po trase nastúpiť...
2; Re #94645 Solider: No veď ani ja sa tade pešo nechystám ísť, len sa tu nad tým pozastavujem. ? Iné by bolo, keby tam bol aj chodník alebo aspoň cesta, nielen koľaje...
3; Re #94678 milannco: Heh, čo sa tu ja všetko dozviem. ? Po celý čas tie vozy majú na vonkajších transparentoch napr. "92 Služobná jazda"? A na vnútorných čo také? Či ako Eric píše v #94682 ?
Pochybujem, že tá 92-ka ide cez Dúbravku, keď na fotke je aj 26-ka, ktorá ide do Dúbravky... Heh, to by ma teda zaujímalo či tie "súkromné spoje" majú problém s bežnými cestujúcimi, ktorí chcú po trase nastúpiť...
Valec
Re #94605 aNTI: Síce som to tam nenapísal, ale tiež som to tam mal na mysli. Akurát neviem, či by plocha parkoviska stačila na 2 trolejbusové nástupištia (vedľa seba) a ešte aj na miesto na obrat (keďže časť parkoviska by zabralo aj presunutie trate, aby bolo koľajový triangel väčší a zmestila sa doň aj zastávka). Asi by bolo potrebné v smere na Nivy viesť trolej po Špitálskej a Rajskej.
Re #94612 enumaelish: Keď električkovú trať do Vrakune, tak potom takto: http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&ll=48.148221,17.166739&spn=0.036193,0.080338&t=h&z=14&om=0&msid=104098931342074453600.000444963ee479ce15499
S tým, trolejbusy sa z Gagarinovej presunú na Mierovú a aj jedna dolnohonská linka sa môže zrušiť. Druhú by som ponechal ako lokálnu obsluhu.
Re #94632 Emo: Nešlo, nakoľko zodpovedný policajt to vypočítal tak, aby mali na danej križovatke prednosť autá pred chodcami. Čo tam po tom, že chodec idúci od DÚ k ŽST by to mal po správnosti prejsť na 2 cykly, hlavne že autá v smere do centra nebudú stáť. Aj keď mám osobne odpozorované, že okrem rannej špičky by to nestíhalo v každom cykle asi tak 6 áut (z toho polovica vyšla od pumpy alebo zo Ševčenkovej).
Táto križovatka je riadená z križovatky Panónska x Ševčenkova (pri pumpe) a všetko sa od nej odvíja. Ak si na prechode pri ŽST stlačíš tlačilo, tak jediné čo sa stane je to, že chodec dostane zelenú vtedy, keď na križovatke pri pumpe nastane fáza odbočenia do sídliska, resp. zo sídliska smer Rusovce. Ak si tlačidlo nestlačíš, tak zelenú ako chodec nedostaneš. Autá síce touto križovatkou síce prejdú, ale aj tak budú musieť zostať na križovatke pri pumpe. Na to, aby si dostal zelenú ešte v rámci daného cyklu, musíš stlačiť tlačidlo (už si presne nepamätám) cca 16 sekúnd pred tým, ako má na križovatke pri pumpe nastať fáza odbočenia do sídliska (opäť kvôli tomu, aby mali autá zelenú vlnu v smere do Rusoviec).
Celý problém je vlastne v tom, že ten dopyt je pri stanici zbytočný, ďaleko lepšie by bolo, keby tam zelená bola chodcom daná vždy. Nikto tým nič nestratí.