Ja mám časové schémy riadenia dvoch križovatiek priamo z magistrátu. Je to tak! Tie dopytové tlačidlá tak, ako sú naprogramované v Bratislave, sú úplne nanič. Len im to ešte nikto nepovedal. Až to budem mať perfektne naštudované (nie je to žiadna sranda, keď sa človek tým profesionálne nezaoberá a takých je asi veľmi málo), tak im to vysvetlím aj s patričným komentárom (a haló).
Dopytové tlačidlá na prechodoch pre chodcov vôbec nie sú nezmysel. Si predstav, že by tam bol pevný signál. Chodci by mali zelenú aj vtedy, keď žiadny nepôjde a bude to zdržovať aj ostatnú dopravu. Že sú chodci netrpezliví a riskujú životy kvôli autobusu je ich vec. Mimochodom, pokiaľ viem tá nehoda z 21.1. sa stala skoro ráno v čase keď boli ešte semafory vypnuté.
Az tolko asi ziadne (mozno Kosice, ale tie tiez nemaju jednotny nater). Inak Presov ma tiez nezanedbatelne mnozstvo TYPOV vozidiel - K731/2, K741, K932, K941, K961, Ik435, TAM272A180, Citybus12, Citybus18, Citelis12, Citelis18, Solaris12, 14Tr/TrM, 15Tr/TrM, 24Tr, 25Tr, kedysi mal aj Ik280 a K744 - a to vsetko v jednotnom natere. Bratislava ma sice naviac aj kratky TAM, rozne SORky, 21Tr, Ik415, Ik412, Ik283 a samozrejme elektricky, ale zase nema K9xx, Citelisy, Citybusy a 24Tr.
okrem filmu od Spielberga si pod pojmom terminal predstavujem prestupny uzol, ktory sa podoba na mensiu autobusovu stanicu... v tejto lokalite si to neviem predstavit, jednak by to hyzdilo okolie a potom je to absolutne neproduktivne...
myslim ze z rajskej k tescu je to prijemna prechadzka...
neviem o com tu rozpravate o akych prestupnych terminaloch... ved tam je... od Marianskej na Rajsku je to cca 1,5 minuta chodze... castokrat idem tak ze z eliny na marianskej na richmana a potom na rajsku a nestiham ho zjest... ten terminal tam je len nie meter od seba
Keď už je o tom reč tak čo sa plánuje čo do budúcna s Kamenným námestím, tak by sa tam mohlo spraviť nejaké obratisko pre električky, resp. prestupný terminál ku ktorému by mohli zájsť aj linky 202 a 205. Poprípade ako si písal, že zaslepiť ulice a pre ozaj veľké vyťaženie liniek 201 a 202 by sa mohlo uvažovať nad električkovou traťou do Vrakune cez ASMN , Prievozskú a Gagarinovu, keď pochybujem, že nároky na MHD v danej oblasti budú klesať
Z Ik435 mi oranžová imponuje a bolo by zaujímavé oskúšať ako by to vyzeralo na ostaných vozidlách a potom ešte vyskúšať ako by vyzeral taký náter z 15Tr aplikovaný na eliny a busy. Rozhodne SPP alebo LBC náter nerieši nič. SPP je reklama, takže zopár vozov by som tak ponechal ako s reklamou. Okrem toho zelená je farbou Žiliny a tú istú farbu ale s bielou ju kombinujú v KE.
Tým si chcel povedať čo? Lebo do tej vety si vsunul poznámku o L7 a L1. Takže to staré riešenie bolo zlé chceš povedať alebo dobré?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
bwd
Ja mám časové schémy riadenia dvoch križovatiek priamo z magistrátu. Je to tak! Tie dopytové tlačidlá tak, ako sú naprogramované v Bratislave, sú úplne nanič. Len im to ešte nikto nepovedal. Až to budem mať perfektne naštudované (nie je to žiadna sranda, keď sa človek tým profesionálne nezaoberá a takých je asi veľmi málo), tak im to vysvetlím aj s patričným komentárom (a haló).