Re #94448 Daniel: Čiže reálne si pokutu ani raz nemusel platiť? To ti poštou došlo "pokarhanie"? Som myslel, že to sa len ústne môže udeliť. ?
- Čo myslíte, ktorý z nasledujúcich "prechodov" je z hľadiska bezpečnosti, ako aj z hľadiska pravdepodobnosti dostania pokuty pre prechádzanie cez koľaje nebezpečnejší?
1; Z Hlavnej stanice na zastávku "Sokolská" -> Keďže tam má stanovište Železničná polícia, podľa mňa je tam pravdepodobnosť udelenia pokuty vyššia, ale keďže tade sa len posunuje, tak prechod tade je asi relatívne bezpečný.
2; Od zastávky "Súhvezdná" po Hornbach -> Tam neviem, kde by sa železniční policajti vzali. No na druhej strane je to dvojkoľajná trať, po ktorej jazdí viacero vlakov... Či za to môže dať pokutu aj Mestská polícia alebo štátna polícia?
Re #94440 Papyr + #94441 Papyr: Vďaka za zaujímavé informácie.
Áno, vlaky tam jazdia nepretržite od roku 1848. Čo sa týka toho cestného mostu, tak ten padol tuším v 2. svetovej vojne ale viac Ti k tomu žiaľ nepoviem. ?
"hniju na nivoch, hrdzaveju a rozpadaju sa, jeden ma vnutri "obchod" s nahradnymi dielmi na SANOSy" Ako to mám chápať s tým obchodom, keď Sanosy nikde v exČSFR v pravidelnej premávke nejazdia?
Re #94434 Peon: Ad. 1: Po tej trati v GVD 89/90 premávalo niekoľko párov MOs v trase BA hl. st. - DNV - Marchegg s vylúčenou vnútroštátnou prepravou cestujúcich.
Re #94437 Peon: Tomu kto " porušením povinnosti ustanovenej všeobecne záväzným právnym predpisom ohrozí bezpečnosť alebo plynulosť železničnej alebo lodnej dopravy alebo v nej spôsobí dopravnú nehodu" možno podľa zákona o priestupkoch uložiť pokutu do 5 000 Sk.
A čo sa týka chodenia po električkovej trati pokiaľ nie je vedená na samostatnom telese by si spáchal priestupok na úseku plynulosti a bezpečnosti cestnej premávky.
Po tých fámach ohľadom toho mosta nad Staromestskou a podobné veci (že napríklad okolo seba neprejdú) ma zneistili a preto sa pýtam. Ja by som bol veľmi rád, keby tu boli K3.
Trakčný povozok pod kĺbom v K3 je samopzrejme doriešený, čo myslíš, že v Brna jazdia s nedoriešeným podvozkom ? ? Myslím, že Š. L. ten problém s roztečou zdvihákov vyrieši. Nakoniec, K2 a T3 tiež majú rozdielne vzdialenosti otočných čapov a ide to.
Ad Re #94416 810zssk: T3 číslo 275 je 7509? A to je v dobrom stave????
Ad Re #94431 Solider: Prejazdný profil treba vyskúšať, teória o neunesení mostom je abslolútny blud, keď to unesie 2 x T6.
Hlavne sa treba v prvom rade zaoberať tým, KTO povedal, že v BA NEMôŽE byť K3, pretože pokiaľ je mne od KOMPETENTNÝCH známe, tak nikto KOMPETENTNÝ nič také nepovedal a nad K3 sa vážne uvažuje.
Začnime diskusiu týmto:
KTO povedal, že v Bratislave NEMôžE byť K3?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
Re #94448 Daniel: Čiže reálne si pokutu ani raz nemusel platiť? To ti poštou došlo "pokarhanie"? Som myslel, že to sa len ústne môže udeliť. ?
- Čo myslíte, ktorý z nasledujúcich "prechodov" je z hľadiska bezpečnosti, ako aj z hľadiska pravdepodobnosti dostania pokuty pre prechádzanie cez koľaje nebezpečnejší?
1; Z Hlavnej stanice na zastávku "Sokolská" -> Keďže tam má stanovište Železničná polícia, podľa mňa je tam pravdepodobnosť udelenia pokuty vyššia, ale keďže tade sa len posunuje, tak prechod tade je asi relatívne bezpečný.
2; Od zastávky "Súhvezdná" po Hornbach -> Tam neviem, kde by sa železniční policajti vzali. No na druhej strane je to dvojkoľajná trať, po ktorej jazdí viacero vlakov... Či za to môže dať pokutu aj Mestská polícia alebo štátna polícia?
Re #94440 Papyr + #94441 Papyr: Vďaka za zaujímavé informácie.