mňa zaráža to, že hovorí sa o prisťahovalcoch škodiacich v rozhodovacích pozíciách, ale nepadlo zatiaľ jediné konkrétne meno. A tak sa to zatiaľ žiaľ javí iba ako hlúpe xenofóbne reči.
Bude platiť mimoriadny lístok v hodnote 1 Kčs (pôvodná tarifa v roku 1978) - dnes ekvivalent 1 Euro (rok 2008) alebo 34 Sk (kurzový prepočet Eura a zároveň počet rokov odslúžených I280 v bratislavských uliciach). Iba pre porovnanie, obdobné akcie v iných krajinách, najbližšie v ČR, bývajú spoplatňované sumou 200 korún a viac. ?
Lebo sme na diskusnom fore... ale tvoj nazor na mna mi je ukradnuty. Ale dost ma fascinuje ze ta stale bavi vymyslat mi prezyvky... celkom sa zabavam na ludoch ako ty, takze pokracuj
Standardne neprechadzam. Ked je dlha rovina, svetlo a nikde nic vtedy sa samozrejme nebudem trepat k najblizsiemu semaforu. A na temu prechody uz nedebatujem, kedze je dost OT.
Nemám, len viem, že tok prúdu zrýchľovačom nezávisí len od zopnutia LS. Ešte sú tam R a M stykače a tie sú na opačnej strane, je tam stykač riadenia atď.
asi nešlo, lebo jeden zodpovedný pán asi pred rokom argumentoval tým, že v Ovsišti je sociálne zariadenie a v HoPa nie je. Okrem toho Tvoj návrh by bola dlhšia trasa, ako keby išla smerom Mlynarovičova-Bosákova-EUBA-Bulíkova-Šustekova, čo už bolo navrhované...
Re #93671 enumaelish:
a čo by sa zavedením novej linky dosiahlo? Okrem nárastu busov a rozdeleniu 99 de facto na dve linky so zachádzkou na Šafko (ktorá by aj tak dlho netrvala, keďže "sa pripravuje" rekonštrukcia mosta) odpáliš aj pripojenie z Petržalky k zdravotnému stredisku na Šustekovej.
84 nemá na Hroboňovej sociálky, teda by musela po každom kol (nech by po každom druhom) vykonať zachádzku do trolejbusovej vozovne, čo by nebolo ideálne. A navyše všetky negatívne dôsledky okružnej linky určite poznáš.
Okrem toho si viem riešeni problému predstaviť tak, že by sa skrátila linka 99 po Muchovo námestie, opäť by sa zaviedla bývalá 88, teraz pod označením 81 alebo 89 a 84 by sa mohla vrátiť do pôvodného stavu.
inak nedalo by sa pri tej 84 vyhovieť tak EUBÁ-kom ako aj tým čo tak bažia po 84 na Bulíkovej? Nešlo by to zokruhovaním 84 tak,že od Mlynarovičovej by šla po súčasnej trase smerom do Ovsišťa a za zastávkou Bulíkova by zahla k EUBA a šla po starej trase na Hroboňovu? Viem,že zas by sa frflalo a ešte viac možno keby 84 nechodila na Ovsišťské námestie. Čo je teda prednejšie? Ja sa nevyznám moc už, len som nahodil možnosť ako to riešiť. Btw, cez školské prádzniny ozaj 84 zíva prázdnotou v Ovsišti, tak podľa mňa má zmysel ju viesť cez Bulíkovu ale na druhej strane meniť jej trasu podľa sezóny by bolo chaotické, nie?
vybudovanie bezbariérového chodníka by popudilo obyvateľov asi tak 8 panelákov, ktorí tam teraz majú zaparkované IGK ? Najlepšie by bolo spraviť cez Bulíkovu/Mamateyovu obojstranne 1bus pruh namiesto toho, aby tam parkovali autá - ideálne je najmä to parkovanie v oblúku okolo Saleziánov, kde určite pri výjazde na hlavnú nie je zľava vôbec nič vidieť...
Re #93665 Valec:
schválne si idem pozrieť mapu
si to zhrňme podľa atlasu nová 84ka je
- plus pre ulice Mamateyova 4-10 a 1-7, Pankúchova 1-7, Poloreckého 9 (ďalšie nie sú očíslované), Bulíkova 17-23 tých, čo chodia k Saleziánom a možno aj do školy na Pankúchovej,
- mínus (iba zastávka smer Ovsište, druhá je strana je pre polovicu domov tá istá) pre Blagoevova 14-24, Šustekova 1-7 a 25-31 a Sosnová 34-43 (som ani nevedel, že taká ulica existuje )...
Tak neviem, kde býva viac ľudí...
jeden OT
Na Šustekovej 1-7+25-31 bola kedysi zastávka tuším ex86tky (teraz je tam plot) - tú zrušili kvôli bezpečnosti vodičov odbočujúcich v tom čase doľava na Šustekovu?
A keby sme si pozreli skladbu vyucujucich na EUBA, veru neviem, ci by tam nebolo viac ludi so znizenou pohyblivostou ako na opacnej strane zastavky Bulikova
Mne na tom celom vadi to, ze sa snazi vyhoviet vytrvalym kriklunom bez odborneho zakladu. A potom sa niektori zacinaju nazdavat, ze ked 84 uz nie je studentskou linkou, tak ma jazdit cely tyzden. A za chvilu sa bude skracovat/delit 88, lebo "ved mame 84". Rypanim do kompaktneho systemu sa iba vytvaraju nestandardne situacie, ktore nutne vedu k dalsim nezmyselnostiam. A samozrejme, pre mestsku cast je lacnejsie presvedcit mesto, aby zafinancovalo nejaku zmenu, ako vybudovanie bezbarieroveho chodnika medzi zastavkami EU a Bulikova...
Netvrdím, že sa dôchodcom chodí lepšie cez podchod. Ide mi len o to, že tu polovica diskutujúcich začala vykrikovať, ako je to teraz lepšie, lebo tí dôchodcovia (ktorí konktrétne) to budú mať bližšie na zastávku. A tak by ma zaujímalo, či aj tí z "bloku Blagoevova 24-cca16 či 18" to budú mať bližšie. Naviac aj tí zo Šustekovej 1-7 a 25-31 to majú domov zo zastávky určite "bližšie".
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
d3k0
Mne na tom celom vadi to, ze sa snazi vyhoviet vytrvalym kriklunom bez odborneho zakladu. A potom sa niektori zacinaju nazdavat, ze ked 84 uz nie je studentskou linkou, tak ma jazdit cely tyzden. A za chvilu sa bude skracovat/delit 88, lebo "ved mame 84". Rypanim do kompaktneho systemu sa iba vytvaraju nestandardne situacie, ktore nutne vedu k dalsim nezmyselnostiam. A samozrejme, pre mestsku cast je lacnejsie presvedcit mesto, aby zafinancovalo nejaku zmenu, ako vybudovanie bezbarieroveho chodnika medzi zastavkami EU a Bulikova...