Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Meno (nick): 🙂 > No nemusela zrovna odist lista na zberaci ked isla na predny zberac...mozno mal druhy voz poruchu a bol odpojeny elektricky, preto mohla ist s prednym zberacom...take poruchy sa stavaju casto...

Ten ikarus vidavam v Karlovej Vsi pri riviere o 13.42 s tabulou skolsky spoj ako ide (asi) z vozovne cez Devin do DNV...zrovna minuly tyzden som ho fotil (je to asi 1910)... 🙂
Spectre: vidis, ja som ti hovoril, ze ten kryt nad dvermi je nejaky uvolneny.
zabudol som:
7913-14(Rajo) som zatial nevidel. (ale uz sa tesiiiim ze ju spatrim!!!)
cafte!
------
ALL->
nedavno sa spominalo, ze T6A5-kam koncia listy na zberacoch. no, dnes rano som isiel (ako vzdy) do skoly. idem a co nevidim - T6A5 7923+7924 si ide s napisom porucha vozidla do vozovne. zrejme odisla zadna lista, lebo isla na predny zberac. a poobede idem zasa opacnym smerom zo skoly - a oproti 7923+7924 uz na zadnom zberaci. pekne rychlo to vymenili, nie?
--------------
vcera som isiel do DNV linkou 21, Ik280. neveim preco mala vpredu tabulku "SKOLSKY SPOJ", ale ked som nastupoval na kriznej tak som len pozeral. vodic si to vsimol nz na druhej zastavke v DNV, ked ju otocil (z druhej strany bola biela). pred vystupovanim na Novoveskej som si ju pozrel blizsie - "SKOLSKY SPOJ" bola nalepka. pod tym bolo nieco taketo: "VOZIDLO S NAJLEPSIOU OBSLUHOU" alebo nieco vyznamovo zhodne, uz si presne nepamatam znenie textu (zistite to...). tak toto som videl po prvy krat! myslim ze by vodicom mali davat taketo tabulky, aby ich motivovali k praci.
-----------------------
na elektrickovej zastavke pionierska smerom do mesta lezi uz od jesene skapaty potkan. na zastavke priamo nie, ale ked idete na zastavku tak medzi prazcami (od krizovatky je to 11ty a 12ty) tam je. mali by ho odpratat lebo onedlho sa otepli a zacne tam srmdet.
color: videl som ju asi o 13.00 pri botanickej zahrade, ale kym som stihol vytiahnut fotak bola uz prec 😞
Diky, ja tu mam akurat vyhlad na Radlinskeho (zo skoly) ale nic take tu nechodi... kedy si ju vcera videl? Okolo 16.00-17.00 urcite nie, vtedy som fotil.
Color: vcera bola este len na skusobnej jazde..tak neviem kedy bude jazdit v premavke...ale asi coskoro...a inak je to voz co jazdi na 5-ke...
TeBeCe -> jazdi na akej linke? 5,7,11,9 mozem odfotit...
Elektricka 7913-14 ma novu reklamu na Rajo...je taka zlta a je aj celkom pekna (aspon mne sa paci)...
Meno/Nick: dufam, ze to "MADE IN HUNGARY" dotycny pan precital systemom "pis ako pocujes" :-)))))
COLOR->
trochu (vlastne dost) som to prehnal ale sranda to bola, nie? (".....A VIETE PRECO SA TEN AUTOBUS POKAZIL??? LEBO JE Z MADARSKA!!! TOTO STE CHCELI SLOVACI??? VED JA NASADNEM DO TANKOCH A......" - HAHA!, viem si predstavit ako tam ozraty stoji a keca)
SPECTRE->
nasiel som par fotiek (12 - blava, berlin, kyjev), ktore by som ti mohol dat spolu s tymi technickymi udajmi o busoch, tak mi niekedy zavolaj (alebo posli SMS). OK? (napr.: cez vikend mam cas)
zatim cafte...
Ospravedlnujem sa za to, ze moja e-schranka docasne nefungovala, kvoli serveru Miesto.sk - zavada bola odstranena a po preskusani je bez chyb.
Dalej: Vcera som sa viezol 7109 a aj 1702, 7109 na mna zvnutra naozaj neurobila nejaky extra dojem, a tichsia je iba, ak ide po kvalitnych kolajniciach - napr. Racianska ul., inak je to rovnake ako pri inych K2S.
1702 - Keby nebol taky napraskany, mohlo by to byt lepsie. Sofer sa asi naozaj o ten bus boji a tak ide nejakou 40 km/h... Zadne okno som zvnutra nevidel a zvonku - da sa na to zvyknut. A potvrdim aj, ze len co som nastupil, tak ludia nadavali co toho nie je viac a tak podobne... Kym o nich nevedeli, bolo asi lepsie. Meno (nick) 🙂 to si akoze myslel vazne??? Ten display je fakt moc vysoko - nebolo uplne vidno 82 Hlavna Stanica... s tym sa ale asi da nieco spravit.
Spectre:
k tomu tamiku 4400 alias bublifuku:
ked ho skoro kazde rano pri SJF STU vidim, tak vzdy s radostou pocuvam ten zvuk toho motora (nech zije V8!!! - a este k tomu vzduchom chladeny!!!) ozaj, nieje motor nahodou z tatrovky???. ved tie maju take motory.

!!! ale tatry 813 maju lepsi motor:
vzduchom chladeny V12! (uhol medzi blokmi 75 stupnov)
vratnie x zdvih: 120 mm x 130 mm
objem valcov: 17 640 cm3
kompresny pomer: 16,5
vykon: 250 k pri 2 000 ot. za min.
krutiaci moment: 1 461 Nm pri 1300 ot. za min. (vdaka tomu objemu)
hmotnost motoru: 1 035 t
vstrekovaci tlak: 170 bar
predpokladana spotreba pri jazde typu "kotol": 40 l/100km
NO! ak by sa nasiel niekto kto by bol ochotny zabudovat toto monstrum do autobusu (vobec by mi nevadila vysoka polaha na "balkone"), tak to by s patricnou prevodovkou a rozvodovkou mohlo dat aj 180kmh!!!!! aj ked to samozrejme nebude, napad je to dobry, nie?
🙂

p.s. nasiel som aj technicke udaje busov RTO, ŠM11, IKARUS 30, IKARUS 55, tak by sme sa mali dohodnut ako ti ich dam...
Noo, trochu si to prehnal, ale predsalen, rachot to bol riadny. Nemali sa toho radsej ani chytat a nieto este davat to do vozovne Jurajov Dvor.
cafte, pacienti.
----------------

ALL->
Spectre dostal tie vykvety, tak sa snad objavia na tetjo stranke. bol s nimi dost spokojny.
akutat sme isli 1701 a co sa nestalo - senzacia!!! dve mimoriadne udalosti naraz!!!:
Ideme si tak z petrzky a na mileticke nastupil jeden velice znamny a k tomu osviezeny pan, ex-politik. velmi bol prekvapeny, ze aky super autobus to dosiel, ze mohol do neho nastupit tak lahko... dobre. ako sme isli na trnavske myto, tak co sa nestalo - kryt mechanizmu nad strednymi dverami sa z rachotom spustil k zemi. nastastie tam nik nebol. ten osviezeny chlapik vstal, podisiel k dveram a spustil:"CO??? MADE IN HUNGARY? A TO TAKYMI VELKYMI PISMENAMI NAPISALI, ZE TO DOKAZEM PRECITAT V MOJOM STAVE??? NO DAKUJEM VAM PEKNE!!! TOTO STE CHCELI, SLOVACI?!?!?! ABY SA VAM NEJAKE PO***ANE MADARSKE AUTOBUSY ROZPADAVALI NA TRATI??? A ESTE K TOMU UPLNE NOVE??? VED JA POJDEM DO TANKOCH A ZROVNAM TU ICH TOVAREN NA KAROSERIE A VOZIDLA IKARUS!!! A AJ BUDAPEST!!! HA!HA!HA! SICE MA DO TOHOTO AUTOBUSU NEMUSELI NAKLADAT, ALE ZATO SA ROZPADNE AKO NOVY! TOTO STE CHCELI SLOVACI???..." koniec citatu. potom na racku dojde linka 7 a vpredu napisane NAMESTIE SNP. dobre, ale isla na vinohrady! a este k tomu vo vnutri mala napisane ZST VINOHRADY! tak to aby si clovek vybral! kam vlastne ide, ani nevie.
skoda ze nikto z nas nemal zrovna fotak, lebo ten mechanizmus dveri v Ik412 by stalo za to odfotit.

UFO-> diky, pokusim sa ju zohnat.
Papyr:Nám v Praze bohužel stát nepřidá na MHD ani korunu náš rozpočet 22 mld. Kč. je pouze a pouze
čistě z Prahy. V ostatních městech to přiznávám,
ale ta Praha je vyjímkou.
tr3mp - clovece, presne to som mal na mysli.

Mozno aj z toho Noveho Mesta by sa dal zvladnut nejaky oblucik na filialku. Niekde v oblasti terajsieho Istrochemu.
Dneska sa pokazil bus 1207 na Racku. Mal nieco s motorom
Papyr: filialka je spojena s novym mestom asi tak ako v praha stred s hlavnou stanicou (teda bez priameho spojenia). ale asi by nebol strasny problem otocit motorak na predmesti. keby bolo po mojom, trasu z predmestia by som zapustil do zeme a viedol cez byvalu zastavku slovany na filialku, dalej po trase byvalej zeleznice po karadzicovej a dostojevskeho rade (zastavka by mohla byt ako je sucasna asmn), nejakym sposobom cez/popod dunaj. a potom po trase metra cez petrzalku az po janikov dvor, kde by tento moj s-bahn zatocil na normalnu zeleznicu a cez zst petrzalka, pristavny most a uns isiel na nove mesto a dalej hlavnu stanicu, do race, ci vajnor ... samozrejme s castejsimi zastavkami, na ktore by chodila ostatna mhd ... asi utopia ...
petrzalska stanica: ma sice velmi dobru polohu vo vztahu k mestu. popred nu chodi sice len 82, 86, 90 a 180, ale nie je az taky strasny problem dorobit podchod popod panonsku a zabezpecit prestup na autobusy chodiace tade. (dalsia vec, po planovanom dobudovani trolejbusov a metra sa znacne zmeni smerovanie liniek mhd v petrzalke - vid moja schema - trolejbusy by maly chodit popred stanicu). pre petrzalcanov by teda bola idealna na cesty do rakuska a madarska. horsie je to vsak s cestami na ostatne smery, trasa petrzalka - uns - nove mesto ma (ak sa dobre pamatam) 14 km a na hlavnu stanicu su to dalsie 4. pri cestach z vychodnej casti mesta to casovo dlhsie ani nemusi byt, vlak sa nedostane do zapchy narozdiel od konvencnej dopravy, ale urcite je je to drahsie - najma pre vlastnika elektricenky ...
Caute,
chcel som spytat co treba urobit aby som stal clenom klubu priatelov mestskej dopravy ?
Inac napadla ma taka vec, ze ci klub nebude organizovat nejake diskusie so zodpovednymi osobami z DPB o skvalitneni sluzieb. Urcite nielen ja mam napady a pripomienky na ktorych realizaciu netreba ani tak vela - len to aby sa dostali k ludom co s tym daco mozu urobit. Myslim, ze DPB by mal rozpravat s ludmi, ktori s MHD cestuju kazdy den...
Mam pocit, ze najlepsie by vedeli pripomienky k MHD vystihnut ludia ako my - ty co si vsimame aj trosku viac ako to, ze ci je autobus plny alebo kde mam vystupit.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.