Ty robíš poradcu Valentovičovi? Podnikateľ podniká za účelom dosiahnutia zisku. Prečo by mal pchať svoje peniaze do niečoho, kde by sa mu len vrátili späť? To ich môže nechať aj zašité vo vankúši.
MHD je stratová NA CELOM SVETE. A prímestská je TIEŽ STRATOVÁ. Alebo si myslíš, že tie Tvoje legendárne Slovenské Čiary fungujú bez dotácií. Len tak mimochodom - akú školu Ty študuješ? Lebo neviem, či je horšie zlošukovo právne bezvedomie alebo Tvoje ekonomické ? .
Neviem, aká je aktuálna právna úprava ale platievalo (a bolo to aj logické), že dopravná značka "okruh" znamenala automaticky aj zákaz státia. Ale na Slovensku sú zákony určené na to, aby platili len pre niekoho. U toho niekoho sa potom uplatňujú drakonicky.
Licencia je potrebná preto, aby neboli "vykrádané" dotované linky. Prvýkrát po vyše dvoch týždňoch na webe a samá obdivuhodná ukážka právneho bezvedomia.
Ja si praveze myslim ze nocna doprava bola tento krat super. Vzdy lepsie subezne denne a nocne linky ako hodinova diera. A posilova doprava do Petrzky bola uplne v pohode..
Buhehe, vieš ty koľko ľudí mi povedalo že jazdia autom preto, lebo socka je o ničom? Jeden krásny príklad: Kolegyňa býva tri zastávky trolejbusom BEZ PRESTUPOVANIA. Povedala mi že chodí autom, veď sa nebude tlačiť. Ono v rannej špičke 202 a 208 natrieskané naozaj SÚ. Párkrát som to zažil, keď som skúšal rôzne kombinácie ako sa sockou dostať do práce. A nebyt toho že sa surovo cpem do prostriedku MHD, tak by som ostal na zastávke, ako pár ľudí za mnou, ktorým sa nechcelo tlačiť.
Zdravím všetkých v novom roku aj keď neskoro ale vždy lepšie ako nikdy ? K poslednej noci roku 2007 chcem povedať, že okrem chabého programu v meste bola aj nočná doprava chaotická. Za prvé premávali naraz linky "N", a denné linky ešte aj po 21 (konkrétne 91 zo zastávky Nový Most o 21:32), potom už zo zastávky Nový most nešlo nič okrem N33, čo mne bolo na nič. Okrem toho boli asi dva typy výveskov na zastávkach ktoré hlásili odlišné informácie. Na jednom stálo o pravidelných hodinových odchodoch "N" liniek a na druhom linky 5,10,14,N93,N95,212. Fakt pardon, ale minulý rok v Petržalke bohate stačili linky 88,91 a 93,95. Myslím že zachádzanie linky N95 cez Ovsište robí túto linku použiteľnou len pre obyvateľov Ovsišťa keďže zachdádzkou cez Ovsište sa jej jazdná doba predlžuje. Myslím,že oveľa výhodnejšie by bolo zavedenie liniek N88,N91 a 95N ktoré by kopírovali svoje denné trasy. K N91 mám odôvodnenie kvôli rôznym peripetiám na Jasovskej kde sa prestupuje z N93 na N91 a naopak. Na N91 by stačilo kľudne vypraviť SORku.
Normálni ľudia si nekupujú auto preto, že by boli zhnusení stavom socky ale preto, že si proste kúpia auto, keďže MHD a IAD NIE sú vzájomne nahraditeľné a potom ich používajú podľa okamžitej výhodnosti toho-ktorého druhu dopravy. Na rozdiel od nich, psychopati si kupujú auto preto, že sú zhnusení stavom socky. Potom nezabudnú pri každej možnej a nemožnej príležitosti zdôrazniť, že jazdia výhradne IGK a verejnú dopravu nazývajú výhradne výrazom "socka".
Úvodom prajem všetkým účastníkom diskusie iMHD všetko dobré v roku 2008.
A ku Tvojej dileme: Keďže fixné náklady na IGK sú pomerne vysoké (poistky, amortizácia úplne, pri extrémne nízkych km prebehoch aj olej, pneumatiky a pravidelné prehliadky), postupom času budeš IGK používať stále častejšie a častejšie až si na existenciu MHD spomenieš len keď budeš niekde predbiehať autobus ? .
No aj keby to bolo 1000 V js, tak je to jedno. Na 1000 V js ti pôjde aj kachna. Principiálne tam nie je veľký rozdiel oproti 600 V, akurát sú nižšie prúdy a tým aj straty vo vedení a treba trošku lepšiu izoláciu. Je na tomto fóre znalec ktorý by mohol napísať či nespadá izolácia pre 600 V a 1000 V do jednej kategórie? Prípadne 750 V, 800 V.
Zdá sa mi, že mi, že keď som tým išiel, na určitom mieste mi niekto ukazoval, že práve prechádzame na 1000 V. Ale pozeral som wikipediu a píše sa tam len "Die Bahn fährt mit 600 Volt, 750 Volt und 800 Volt Gleichstrom.", tak buď si to mýlim s niečím iným, alebo to bol prechod na 800, alebo je to s tým prechodom len fáma.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
A ku Tvojej dileme: Keďže fixné náklady na IGK sú pomerne vysoké (poistky, amortizácia úplne, pri extrémne nízkych km prebehoch aj olej, pneumatiky a pravidelné prehliadky), postupom času budeš IGK používať stále častejšie a častejšie až si na existenciu MHD spomenieš len keď budeš niekde predbiehať autobus ? .