Reakcia na: Zvero #90650:
Prosím, ak hovoríš, že niečo je "strašne drahé", chcel by som vidieť podrobný rozpis a rozbor nákladov, kritériá, porovnanie, a potom sa môžeme o tom baviť.Brzdenie pred "každou výhybkou alebo krížením" samozrejme nie je nutné, pokiaľ sú oné výhybky a kríženia riadne urobené a pokiaľ vodiči vedia, že môžu cez ne jazdiť aj inak ako 15 km/h.
A tieto teórie že "hlavná radiála nech zostane naftová", ktoré v istej podobe hlásajú aj niektoré "osvietené" ? kruhy v DPB, sú nezmyslom, pretože práveže čím je sieť väčšia a viac využívaná, jej prevádzka je menej nákladná. A myslím, že prínos k ekológii na hlavných dopravných tepnách v meste je nezanedbateľný... Taktiež si dovolím tvrdiť, že aj v miernych kopcoch alebo rovno aj na rovinatej ceste má trolejbus v mestskej premávke vhodnejšie jazdné vlastnosti ako autobus.
vado
Ja to riesim tak, ze (teda, pokial sa ponahlam) drzim motor na otackach maximalneho krutiaceho momenty a vyssie (u mna je to od 3500 ot/min) a ked potrebujem vykon (predbiehanie ...) tak vzdy podradim na nizsi stupen. Motor sice huci, ale taha