KLF + Vlado>
Sanosy boli priebežne vyraďované cca. od roku 1995. Posledné prestali premávať v roku 1998. Stiahli ich preto, lebo 6508 (tuším) si zlomil nápravu v podchode na Pražskej. Je to škoda, ale história nás aj v tomto prípade poučila, že ak niekto vyrobil trolejbus z autobusu, nevzišlo z toho nič dobré. Sanosy boli ináč super, možno keby v dobe výroby existovala kataforéza, jazdili by doteraz....
Sanosy boli priebežne vyraďované cca. od roku 1995. Posledné prestali premávať v roku 1998. Stiahli ich preto, lebo 6508 (tuším) si zlomil nápravu v podchode na Pražskej. Je to škoda, ale história nás aj v tomto prípade poučila, že ak niekto vyrobil trolejbus z autobusu, nevzišlo z toho nič dobré. Sanosy boli ináč super, možno keby v dobe výroby existovala kataforéza, jazdili by doteraz....
KLF
Ad 41: Predlzenie 41 na Sulekovu nie je zly napad, ale nasadzoval by som tam VYLUCNE SORy. Ako koli ich nizkej hlucnosti, tak aj koli estetickej stranke. Mozno by nebolo ani zle spravit ich jednosmerne - s jednou konecnou na Hl. stanici, ale to by bolo dopravne tazko zrealizovatelne. nejdem tu teraz rozoberat kde a preco.