Reakcia na: hoppusmark #82818:
Počíta sa jednak s tým, že električky stiahnu aj značnú časť cestujúcich z liniek 93, resp. 94, jednak s ďalším rozvojom v Petržalke, Rusovciach atď.; pri investíciách na desiatky rokov treba pracovať nielen s dnešnými údajmi, ale aj s odhadom ich budúceho vývoja.Pokiaľ ide o Šafko - kde je napísané, že sa Starý most pre IGK uzavrie? Najmä BSK tlačil, aby to tak nebolo. A pokiaľ ide o priepustnosť: v súčasnosti máš 4 kolízne smery: 1. z DJ rovno a doľava, súčasne zo SM doprava; 2. z DJ rovno, z VN rovno a doprava; 3. zo Štúrovej IAD; 4. z VN električka, zo SM rovno bus a zo Štúrovej bus. Po uzavretí mosta budú stále štyri: 1. z DJ a VN rovno; 2. zo Štúrovej a SM električka; 3. zo Štúrovej IAD; 4. z VN električka. Bolo by treba uzavrieť pre IAD aj Štúrovu.
Martin Fundárek
1. električka je prezentovaná ako dočasné riešenie - a v tom, že míňať miliardy na provizórium je hlúposť, majú pravdu;
2. vedenie električkových liniek, ako je navrhnuté, by nedávalo záruku, že na rýchlodráhe budú jadziť iba nové električky;
3. kapacita križovatky na Šafárikovom námestí pre prejazd električiek v intervale 90 sekúnd je tiež otázna a návrh NDS ju dostatočne nerieši.