Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Själavrak #82292:
a je tam Piváreň Machnáč! to nemozes zrusit ?
Reakcia na: Själavrak #82292:
keby len katedra, ale aj fakulta 😛 FTVŠUK
Reakcia na: AAA #82290:
Dobre ale tak pozri na zastávky Park kultúry - Lafranconi - Botanická záhrada? Aj ľudia na prestup z elín na 28,29,31,39 využívajú skôr Park kultúry. Ja by som zrušil určite jednu z tých zastávok, ale na Botanickej sú školské zariadenia, Park kultúry neni treba komentovať (PKO) tak Lafranconi by letelo. Neviem teraz presne ale na zastávke Lafranconi sú nejaké ihriská UK, a nejeká katedra ich či nie?
Reakcia na: Martin Fundárek #82263:
Tie slovne inzultacie si nechaj pre seba, ja som s tebou ovce nepasol ? Neviem ci ludom robi problem prejst 5-7 minut peso a naviac bez nakupu. Kto nevladze tak nech si pocka na elektricku. Ked dokazu chodit zo svojho baraku par minut peso na zastavku tak preco nie do PCC.
Neviem znova mi tvoj pristup pripomina DPB, nikdysatotaknerobilo,cestujucibytonepochopili... Kto by bol uplne najsamlenivejsi mohol by presadnut z Ruzinovskych liniek na Trnavskom na elektricku a odviezst sa k PCC.
Mimochodm sa tam bude stavat Polus II takze sa tam zmeni rezim a ktovie, mozno sa posunie zastavka blizsie. ?
Reakcia na: Själavrak #82288:
Lafranconi treba nechať.
Reakcia na: risko1 #82286:
Pardon, zabudol som tam dať tú zmenu, 1 by nešla na ŽST Nové Mesto ale na Zlaté piesky ?
Reakcia na: Beus #82285:
Tak redukcia zastávok je vec s ktorou neopèítam vzh¾adom na solventnosť DPB a ochotnosť do toho investovať. To èo by sa dalo v súèasnoti vykonať je, že by elektrièky vynechávali zastávky : Jurigovo nám., Horné, Krèace, OD Saratov, Lafranconi, Vozovòa Krasòany, Pri vihoradoch, Chlumeckého a Karlova Ves (zo zastávky Borská by sa stala zastávka Karlova Ves), poprípade aj vynechávanie zastávky Mladá garda alebo Riazanská ale tam by to už chcelo novú zastávku - Varšavská. Èiže dokia¾ by sa DPB neuráèilo vybudovať zastávky v nových polohách by sa zrýchlenie spojov na radiálach riešilo takto. Inak dakto tu spomínal aj vedenie elektrièky do Dúbravky cez Patrónku. Sú aj takéto plány reálne? Máš prosím ťa ICQ alebo profil na pokeci alebo Skype? Chcel by som s tebou dať obširnejšiu reè o MHD. Ïakujem vopred ?
Reakcia na: C734.00 #82274:
Mas recht,mam Karosu B741,nemam spojku a z kopca do kopca na rovine stale sa rozbieham rovnako,kedze stojim na brzde,tak ju pustim a hned zoslapnem plynovy pedal a jedeeeeeeeeeeeeeeeee to. Je to automat
Reakcia na: Själavrak #82283:
A zlate papule nincen????????????
Reakcia na: Själavrak #82283:
Ja viem, že niektoré veci v našej električkovej sieti sú nafigu, ale s traťami už asi nič neurobíš, tie treba brať tak ako sú, a z toho vychádzať...zastávky sa ešte ako-tak popresúvať dajú...

Každopádne, Jesenského/Šafko ako prestupný uzol rozhodne nie je optimálny - pri ceste z východnej časti mesta do Dúbravky to znamená min. 5 minút jazdnej doby navyše oproti ceste cez tunel.

A čo sa zlučovania liniek týka - ja som všetkými desiatimi ZA redukciu počtu liniek, pričom na väčšinu radiál by stačila jedna linka, ale nie tie linky točiť cez centrum nazad, to je nemysliteľné, a tento tvoj druhý návrh je (s výnimkou 1 a 9) zasa o tom istom. Skús si pozriet to pdf-ko, na ktoré som ti hodil link, aj spomínané príspevky, a uvidíš že sa to dá aj inak, a efektívnejšie 😉 A všimni si tam aj redukciu zastávok 🙂
Reakcia na: _ERIC #82081:
SAD TT má vo vozovni jeden dvojdverák ešte, neviem či s ním niečo zamýšľajú. 🙂
Reakcia na: Beus #82271:
To je tu na prt, že pri 4 min intervale nemôžeš počítať so Šafkom a Jesenského ako prestupným uzlom,lebo by tam boli kolóny električiek. Úplne o ničom je "vzdialenosti" cca 300metrov tratí na Obchodnej (severná trať) a na Špitálskej (južná trať), a nehovorím o vzdialenosti aká je medzi zastávkou Odborárske námestie a Floriánske námestie, a Legionárska Vazovova na Radlinského. Chodil som tam do školy a bolo jedno či som šiel 11 na Vazovovu, alebo 4 a 14 na Legionársku / Odborárske námestie. Prečo sa nemôžu na každej radiále zlúčiť dve linky do jednej? Nebolo by to tak lepšie?!
ešte som skúšal toto :
- 1 : terajšia trasa, 8/8/8//15,2xT3
- 2 : ŽST Nové Mesto, Trnavské mýto, Vazovova, Hlavná stanica, 8/8/8//15, 2xT3
- 3 : Rača, ŽST Vinohrady, Račianske mýto, Obchodná, Kamenné nám., Odborárske nám., Trnavské mýto, Ružinov, 8/8/8//15,2xT3, 2xT6A5
- 9 : terajšia trasa, 8/8/8//15, 2xT3
- 11 :terajšia trasa, 8/8/8//15, 2xT6A5
- 12 : terajšia trasa, 8/8/8//15, 2xT3
- 13 : terajšia trasa, 8/8/8//15, K2
- 17 : terajšia trasa, 8/-/8//30, K2
Reakcia na: Mike #82267:
Tak ten výraz "mozole na očiach" sa mi páčil fest ? ja mám 19. No ok. Len tak som to sem šupol, lebo eliny ma bavia tak aby o nich bola trocha reč. ?
Reakcia na: Nodes #82280:
ake su dovody?
Reakcia na: 810zssk #82275:
Skutocne dovody rusenia su ine. Vysoke naklady su len zamienka.
Reakcia na: Valec #82277:
no ja ak by som mal zvysnych 45 tis tak ju uz mam doma!
Reakcia na: 810zssk #82276:
hej, za srotovu cenu. Mam fotky ak by si mal zaujem, je mi ju luto.
Reakcia na: C734.00 #82273:
Keby som mal miesto, tak takú zbierku za pár korún by som už mal.
Reakcia na: C734.00 #82273:
45 000 ? ? ? By som cakal viac..
Reakcia na: C734.00 #82272:
Trolejbus ma nulove emisie takze nie je o com. A moze byt aj lacnejsi - to len SADisti Zvolen a DPMK tlacia kaleraby. Ale tusim sa chysta aj DPB.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.