Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Zaujala ma sprava z imhd "cestujuci sa stazuju na prestup na Zst Vinohrady" Zajazdy necakaju vodici dpb ano,lebo to maju v internych predpisoch. Male info k tomu preco by som mal cakat a ja prichadzat o prestavku MNA KEDY POCKA VLAK ked pridem 30 sec pred jeho odchodom a nemam kupeny listok a musim si ho kupit,resp vlak meska cca 5 min a dalsi este len dochadzaju , myslite ze ma pocka??? Ale ked MHD meska z dovodu cakania a presto vsetko dobiehaju dalsi a dalsi. Ak pockam slovka dakujem sa nedocka ziaden z nas ale ak ujdem to sa vedia rozculovat nadavat do k... k... h.... h... p... ap a pisat siahodlhe staznosti ,len si treba uvedomit,ze vozy chodia z race v interv 5 min ktory predpokladam nie je ani prvy ani posledny a zaroven drviva vacsina ide len 2-3 zastavky to su ti co najviac nadavaju.Ale nechcem zase vsetkych hadzat do 1 vreca,najdu sa aj vynimky (vsetka cest) co aj podakuju
Reakcia na: hoppusmark #82013:
hmm, ako tu písali chalani riško1 a spol, tak počítajme...

Je nepárny deň (povedzme 31vého), podľa riška1 ide cez umývarku I. kolóna... Voz je na delenej, tak sa umyje... Večer ide na nočák, po nočáku povinne musí prejsť opäť umyvárkou a voz dajme tomu ide na delenú / a máme 1vého - teda nepárny deň/ a opäť ide cez umyvárku... A nedajbože, že voz ide na nočák, tak opäť ide cez umyvárku... Takže súčet mi dáva, že až 4 krát sa za dva dni umyje z vonka čistý voz /kedže vonku bolo dajme tomu sucho/..
To je to, čo je nenormálne, kedže sa tým vozy ničia, lak, vonkajšie osvetlenie a neskutočne sa tým zadrbávajú vozy /ako tu niekto spomínal - si všimnite tie otrasne zabodkované okna/... ? ? ? ?
Reakcia na: Mike #82028:
A co sa tyka toho prveho Tvojho prispevku preto som aj napisal a vyzval fefe18 aby to vysvetlil ako to bolo lebo je tam dlhsie ako ja a ja som to nezazil,len som pocul... treba lepsie citat
Reakcia na: Mike #82028:
To mi je jasne,ze maju na vyjazd 20 min od nastupu,to som ani netvrdil,hoci uznavam tu dvojzmyselnu a zaroven zle sformulovanu vetu "nastartuje a odchadza"
Inak, aky rozchod ma vlastne trat na Starom moste? Len sa mi to zda alebo je to dualny rozchod?
Reakcia na: risko1 #82022:
Pokiaľ viem, tak na 1DP sa to skúšalo iba 2 dni +- deň...
Re #82023 Beus: Toto fungovalo ešte pôvodne aj za starej vozovne Petržalka, na ukončenie 10 min, po rannom diely špičky 5 min, ale ukladači kradli naftu, tak ich zrušili a dali všetkým vodičom na ukončenie paušálne 20 min, ako je to dnes v Pet neviem, Darro?
Re #82014 risko1: Ráno majú na 3 DP, tak isto ako na 1 a 2DP na preberanie vozidla (čas medzi nástupom a píasným výjazdom) 20 min. Takisto v prípade delenej pred poobedňajšim dielom.
Re #82017 Valec: No a navyše, ten funguje úspešne už aj u trolejbusov, na oboch vozovniach, a to tiež už celkom dlhú dobu...
Reakcia na: hoppusmark #82024:
TO JE BLUD ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Emo #82025:
Ja som mal len jedinu skusenost zlu zo SL... a to bol asi pripity vodic... posledny spoj SC-BA asi 6x neuspesne predbiehal kamion, pricom zabudol odbocit do Bernolakova, na co ho upozrnili cestujuci a nakoniec tam zabocil z druhej strany... a potom radil bez spojky alebo velmi zle ju pouzival... mal novy SOR
Reakcia na: Martin Fundárek #82018:
Uvediem dnešnú skúsenosť: autobus Slovak lines Malacky - Bratislava, príchod do Ba podľa CP 20:25, reálne už 20:19. A podľa tej jazdy myslím že to ten vodič robil naschvál. Neustále sa hnal (okrem niektorých úsekov, kde bola predpísaná 40, tam išiel predpisovo treba uznať) a čo mi hlavne vadilo, že sa tlačil na všetky pred ním idúce autá. ?
Dnes bola na TV BA dlhšia reportáž z tej prezentácie a hasenia požiaru v Petržalke. Pýtali sa hasičov, že ktorý autobus je nebezpečnejší v prípade požiaru.. Hasič na to, že jednoznačne plynový! pretože môže nastať výbuch a neviem ešte čo...
Takže neviem, či je zrovna rozumné aj naďalej kupovať CNG busy... ?
Reakcia na: Martin Fundárek #82020:
Na toto Ti neviem odpovedať, ale pravdepodobne nejaký konkrétny medveď ktorý má aj meno, na príčine bude, ale fakt neviem ktorý 😉

Re #82017 Valec: On je tam dokonca udomácnený už pekných pár rokov 😉

Re #82014 risko1: Ešte Ťa doplním - ráno sa vodič predsalen o nejaké drobnosti starať musí - kolové šróby, kontrola a doliatie vody, a možno aj olej, to neviem, no minimálne vodu ráno dolievajú určite, aspoň na Karosách 😉
Reakcia na: Martin Fundárek #82020:
udajne sa to skusalo aj na 1.DPA ale vraj sa to neosvedcilo (dovod nepoznam) vyzva pre fefe18 Ty si tu dlhsie,vies dovod preco to neslo??? A inak lebo medved na styri je zips
Reakcia na: Martin Fundárek #82018:
Ono ak si to vezmes,ze z poslednej a aj z predchadzajucich zastavok odisiel presne podla stanoveneho CP,tak potom mi vychadza,ze je zle nacasovany posledny usek teda prichod do ciela z posledne zastavky
Reakcia na: risko1 #82014:
A prečo to nejde aj na iných prevádzkach? Lebo medveď?
Reakcia na: Beus #82015:
neopakuj
Ad náskoky u SADistov - treba sa sťažovať. Najprv na podnik, a keď sa to opakuje, na kraj (porušovanie prepravnej povinnosti - zákon 168/1996, § 8, ods. 2: Dopravca má prepravnú povinnosť (§ 4 ods. 2) voči každému cestujúcemu, ktorý sa chce prepraviť do zastávky na autobusovej linke a ktorý je v čase odchodu autobusu podľa cestovného poriadku na zastávke pripravený nastúpiť do autobusu.)

Je bohužiaľ bežnou praxou, že cestovné poriadky nezodpovedajú reálnym časom jazdy - buď sa časy opisujú rok po roku snáď ešte od boľševika a neberú do úvahy pravidelné zápchy (Pezinok, Patrónka), alebo sa časy predlžujú spojom jazdiacim aj cez víkend a cez víkend sú zbytočne mäkké.
Reakcia na: Beus #82015:
Takže na 3.DPA dorazil západný štandard. ?
Reakcia na: risko1 #82014:
Hehe, napísali sme obaja približne to isté, a ešte aj skoro v tej istej sekunde 😉
Reakcia na: Martin Fundárek #82012:
Napr. na 3.DPA to majú vyriešené tak, že na ukončenie služby majú platených 10 minút od príjazdu do vozovne, a vodič nechá autobus na kanáli alebo pred ním, kde sa o jeho dotankovanie, popoťahovanie po kanáli, revíziu, a odstavenie už postarajú manipulační vodiči 🙂
Reakcia na: Martin Fundárek #82012:
Zaujimave je na Tvojom fantastickom navrhu,ze je priam genialny. Vo vozovni Kraksnany to maju vyhutane a funkcne uz niekolko rokov (potvrdi BEUS) vodic ma na ukoncenie 5min a nestara sa absolutne o nic,vojde do vozovne,odstavi vozidlo pred dielnu (RK) zbali si vystroj aj svoje svestky spolu s uvarenymi v.. a r... a odchadza domov. O vsetko sa staraju ukladaci,dolievaju vodu,olej,naftu,prejdu RK,zametacov,umyvarku a odstavia to na beton (stojanku),rano vodic sa taktiez nestara o nic,nastartuje a odchadza.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.