dik za tento prispevok, konecne viem kde si ich mozem odfotit a nemusim ich nahanat po celom meste. Nevies taketo zadelenie napisat aj na Ikarusy 283 z 1. a 2. kolony?
Re #80794 810zssk: ja sa tesim ze ich este vobec mozem videt, ked ich stiahnu z premavky, tak uz ich mozno ani neuvidime mam obavy ze ik280 alebo ik283 historicak nula bodov, v DPB sa na historicke vozidla skoro vobec nemysli, ked vidim napr stav SM11 alebo C744 je mi zle. A dufat ze bude historicak z B731/732 v normalnom stave je dost naivne tak isto ako u ik28x
Re #80795 810zssk: nehovorilo sa ze ostraha by mala byt aj na N70, ci novinarske kacice zasa na nieco zabudli alebo zahradnik nevie o com toci?
Re #80830 Ike: co je na slovak lines natere take pekne? sak tie vozy su celocervene a tot vse
Re #80831 Själavrak: to bude asi tym ze tie linky 68 a 95 obsluhuje petrzalka a ta nema CNG plnicku, cize nema ani ziadne CNG busy a tym padom na nich ani jazdit nemozu
Re #80834 Själavrak: zasa vozovna petrzalka, testovane busy sa myslim vypravuju z trnavky alebo juraka a tie tieto linky neobsluhuju
Ale veď pochop, bolo tam treba dať aj odpoveď, ktorá je presným opakom reality A tí, čo za ňu hlasovali, boli asi rovnakí ftipálkovia, ako ten, čo tú odpoveď vymyslel
Hovoril som aj o plyňákoch, Citelisoch, ktoré tu testovali a tak,že na 68 a 95 nikdy nešiel žiadny plyňák a ani nový testovaný bus. A ešte treba dodať, že ak vôbec bude čím natierať ak budú money...
dúfam, že zas obíde linku 95 a bude sa premávať na 88 a 21 ? nikdy som nevidel žiadny CNG Karosu na 95 a ani na 68. Na takej špičkovej 96 som ich za to videl až až. Skôr by sa ekologickosť CNG busov mala využívať na busy, ktoré ozaj sú v "kurze" ako napr. 21, 39, 50, 61, 63, 68, 83, 88, 93, 95 a 98. V podstate plyňáky obchádzajú práve 68 a 95, ktorými cestujem ?
Trakcie by som nemiesal... mohlo by to cele posobit moc monotonne.... ale na busy by som urcite vymyslel nieco ako maju slovak lines... alebo proste bielo-cerveny dizajn...
asi dať klasický červeno-biely ako majú Karosy naše ? teda tie neplynofikované, okrem toho zeleno-žlto-biely náter má Žilina. Minulý rok sa aj ozvali ľudia, pri dodávke Solarisov, že prečo sú vo farebnej kombinácii vhodnej skôr pre Žilinu?! ? alebo mne osobne by sa páčila čierna+žlá alebo čierna+červená. Asi blbá kombinácia, no na mňa to pôsobí. Čierna sa mi fest ľúbi. ?
Viem, Bratislava jednotny nater nema, na druhej strane musi byt dost zlozite vymysliet rovnaky nater pre autobusy, trolejbusy a elektricky.. Pokial to teda nie je nater jednofarebny ako aj LBC.. Celocerveny nater maju uz vsak aj Slovaklines, takze rovnaky nater aj u DPB by sposobil tazsie rozoznavanie vozidiel...
Myslim, ze aj ked nie je presne stanoveny corporate design DPB, da sa za bratislavsky nater u trolejbusov povazovat sedo-cerveno-biely, u elektriciek modro-cerveno-strieborny a u autobusov zatial ziaden ? Ak by to zostalo aspon tak, ze by kazda trakcia mala svoj vlastny, avsak v ramci trakcie jednotny nater, uz aj to by bolo chvalihodne.. ? ?
Pokiaľ viem, po skúškach v Nitre nasleduje presun na skúšky do Bratislavy, takže vydržať...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark