"cez vikend je mala sanca ze sa do ZB dostanem za 30 minut takze si zaplatim este viac..." - zjavne nemáš preštudovanú tarifu Pretože keby si mal, vedel by si, že cez víkendy a sviatky má 30-minútový lístok platnosť 45 minút, práve kvôli zriedeným intervalom A toto viem aj napriek tomu, že fungujem na ročné električenky
Komu aj nie. Pokiaľ je prospešný, nech tam je do zblbnutia ale ak má brániť nejakým zmenám alebo novým prúdom ktoré môžu vylepšiť chod DPB a tak vlastne furt si držať chod DPB na svoj obraz tak nech odtiaľ ide hoc aj oknom.
Céčkové pneu sa posielajú tam, kde si ich objednajú, lebo sprostý substrát je "price sensitive" a ide mu len o cenu (stačí porovnať kvalitu v LIDL-ovi či v Bille na SK a v Rakúsku) a s béčkovými autami to nie je pravda. Výrobcom sa proste nevyplatí triediť autá na nejaké kvalitatívne kategórie. Béčková kvalita sa vyrába v béčkových závodoch a ide na nenáročné trhy, pričom Slovensko medzi také nepatrí. Japonci nič také ani nemajú.
Noo skoda.. tak aspon by mohli pri GO dat vsade dopyt na dvere (ako uz robia) a keby pridali klimu vodicovi a nove sedacky dovnutra.. tak to cestujuci aj vodic maju konfortom zajedno.. neviem ake diely sa montuju do GO a ake do TrM vozov po motorickej stranke ale asi v tom velky rozdiel nebude.. A aku maju zivotnost vozy po GO a aku TrM ? A este by mohli zjednotit nater.. ked zacali s tym cervenym tak uz donho pichnut vsetky rekonstruovane busy nech to trochu vyzera.. aj ked viem ze aj ten novy nater ma svojich odporcov..
ked sem moze 8 z 10tich autovyrobcov posielat B-kvalitu aut a taky continental dokonca Ceckove pneu, tak preco by sem neposielali B-ecka aj poliaci ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023