Reakcia na: Mike #74803:
Aaale no... Zas Ik 435 a 415 este s vyradovanim vydrzia. Stacila by im mensia GO... Napr. kukni co spravili z 1003 po preradeni do Petrzalky. Stacilo trochu starostlivosti a bol z toho dobry voz.Nie sme taky bohaty aby sme 10 rocne vozy vyradovali kedze este mame aj trofle aj elektricky. Treba s rozumom Skutocne keby ich poslali na GO, budu to opat dobre a krasne vozy. Vlastne aj dnes kym je cisty a nehrka na nom kazdy srob tak ich maju cestujuci radi a vobec ich nepovazuju za stare vozy... A ak ich nepovazuje za stary cestujuci dopravca by bol hlupy keby ich vyradoval.
AAA
Re #74790 Palo1987: Kĺbových a-busov treba oveľa viac(vymeniť aj Ik 283, možno aj Tamy, a už pomaly možno aj začať meniť "nové" kĺbové Ikáče). Sólo a-busov treba oveľa viac ako náhradu za dožvajúce Vrakosy. Krátkych t-busov by som povedal treba aspoň 30, aj keď všetky okrem 14 TrM sú teoreticky po papierovej životnosti. Atď.