Reakcia na: fobust #73339:
Tiež som nad kapacitou na Vinohrady a do KV uvažoval, a prišiel som k podobnému záveru, takže celkom súhlasím - fakt by sa hodila ešte 1 špičková(! nie celodenná) linka (z historických dôvodov asi s číslom 7), z Vinohradov po KV, len trasovaná by mohla byť cez Obchodnú a potom fakt neviem či tunel alebo nábrežie, a to kvôli tomu, aby nešla v centre rovnakou trasou ako celodenná linka z Rače, a poskytovala tak väčšiu diverzifikáciu
Ámos
Malo by to aj ine vyhody - napriklad vnutorna teplota vozu. Cez zimu by elektricka stanim 15 minut na konecnej nevychladla a cez leto by sa zase nerozpalila... (neviem ci u elektriciek studeny rozjazd robi problem a zvysuje spotrebu)
A ak by sa to zaviedlo napr. aj u busov (take linky z konecnej Holicksa su na to stvorene) by nevychladol ani motor a zaroven by sa usetrili dojazdy a vyjazdy ak by sa spicka robila predavanim vozov a sedlo klasicky ako teraz. Taktiez by sa u tejto konkretnej konecnej vyriesil kapacitny problem... Samozrejme bolo by treba vybudovat poriadne zazemie pre vodicov...