Reakcia na: SZKV #64814:
"Dálková doprava musí zůstat na jednom místě, (...)"diaľková doprava by mohla byť komplet na Filiálke. Keď si to zhrnieme tak teoretická HLST Filiálka je oproti súčasnej HLST pre smer:
- Kitsee, Rajka (+Wolfsthal? - myslíme do budúcnosti) oveľa výhodnejšia
- Komárno, Senec, Trnava miernúčko výhodnejšia
- Marchegg, Kúty o nie viac ako 5min. dlhšie
Takžeee diaľková doprava stratí akurát zo smeru z Kútov - z Viedne sa už rozhodlo o koridore cez Kitsee.
A benefity pre regiodopravu aj vnútromestskú sú(/môžu byť) značné...
____________________________________
Re #64826 AAA: "Totiž inde sa nemôžu a ani po dobudovaní Filialky nebudú môcť stretnúť všetky tieto vlaky relatívne rozumným spôsobom."
- Prečo?
81-71
Nie myslim supravu 2xT6A5, ktoru DPB odkupil z Prahy,suprava bola majetkom Siemensu a prevadzali sa na nej prototypove skusky.Z Prahy putovala na GO do PARS-u Šumper a potom v zime došla do BA, len neviem co je snou teraz...ci este stoji v bratislavskej vozovni Krasňany alebo kde je...
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2f2c24293a2f36eff2212c24293a2f36ef1f&id=5282
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2f2c24293a2f36eff2212c24293a2f36ef1f&id=5283