Ako, ked sa pomylili a nastupili na zly bus, to by mohol revizor riesit. Zas ale vies - bol by to precedens...
Pozri - revizor nie je ziadny humanista, ja sa ich fakt nezastavam, ale zas robil svoju robotu... no.
Uzavrime to tak, ze proste dievcata mali smolu.
nastupili na opacny smer, otacali sa kde vlastne su, hladali listok v kabelke.Casovo to neviem odhadnut. Revizor sedel na sedadle oproti nim. Mali pri sebe pasy a doklady, mohol sa presvedcit ze z Marsu naozaj nie su.
Mozem sa spytat, ako dlho trvalo dievcatam po nastupeni to zorientovanie sa v autobuse a najdenie mikroskopickeho oznacovaca cestovnych listkov ? A tiez z prispevku predpokladam, ze revizor mal este jednu nohu vo dverach autobusu a uz zacal s reviziou.
Dalsia vec - byt ja revizorom a nejake decka mi zacnu vykladat, ze sa vratili z Libanonu, pripaden ich unieslo UFO a teraz ich to vratilo do autobusu, tiez tie deti beriem s rezervou... Nic v zlom.
Sorry, nechcem sa zastavat revizorov (to ani nahodou), ale zas odtial potial.
V utorok sa specialnym konvojom MZV vratili z vojnoveho Libanonu do Bratislavy moje dve netere, ktore boli nutene opustit svoj domov doslova pod delostreleckou palbou. Vcera potrebovali nieco zariadit v meste. Vybavene listkami a intrukciami ako sa pouzivaju, nastupili do autobusu č.93 ( zhruba o 13:30 ). Kym sa zorientovali, nasli cestovny listok stal pri nich revizor DP s registracnym cislom 17. Dievcata drzali listok v ruke, panovi vysvetlovali situaciu, nepomohlo. Skasiroval 1400 od deciek, co prave prisli z vojnovej oblasti, nevedia, ci sa este vratia niekedy v zivote domov, su tu bez prostriedkov len s tym , co si narychlo dokazali do batoziny zbalit. Tymto odkazujem panovi revizorovi c. 17 ,aby ked sa nedajboze dostane do situacie v ktorej su moje netere,aby nenatrafil na cloveka s takou " uzasnou davkou empatie, ludskej solidarity a slusnosti " ako preukazal on sam. Inak povedane, nech sa s proviziou za tento " ulovok " nezadrhne, lebo kazdemu slusnemu cloveku by asi ostala v hrdle.
Štyria cestujúci včera podvečer skončili so zraneniami v nemocnici po zrážke autobusu a kamiónu na križovatke pri vjazde do Devínskej Novej Vsi na ulicu Eisnerovu.
Autobus mestskej hromadnej dopravy číslo 21 sa z doteraz neznámych príčin zrazil krátko pred 18. hodinou s kamiónom. Ani u jedného z vodičov nebol zistený alkohol, polícia príčiny nehody vyšetruje.
.
ako sa to stalo a kto je vinny?
Presne tak! Preco v normalnej krajine vedia spravi metro maximalna za 10 rokov (i ked dostaavavuju neskor trasy) a u nas ked padne nadej na metro tak pokaslana elektricka trva 100000000000000000000 rokov? Ak niekto kompetentny toto cita prosiiiiiiiiiiiiiiim nemyslite stale vsetci len na to kolko z toho dostanete vy. Myslite aj na rozvoj krajiny. Viem, ze je to pre vas tazke, ale skuste to, hm? Tiez nechapem jedneho nemenovaneho pana politika. Najprv to tu urcitym sposobom rozkradne aj ked menej ako ti pred nim a potom povie, ze by sme sa nemali hanbit za svoju krajinu. HA HA jasne, ze sa za nu hanbim ?
Sakra zase budu vymyslat a vymyslat a nakoniec peniazky zmiznu niekde a zase budeme mat velke vieteco ako vzdy. Na Slovensku sa stale vymysla a vymysla a hlavne keca a obkecava, ale skutek utek. Akoze je mi jasne ako vela chyb tato
elektricka bude mat. Ale co chcu? Ved prachy na nieco ine nie su a ani v dohladnej dobe asi nebudu tak o co ide? Ci je niekto na ministerstve kto z toho nedostal peniazky a teraz tymto protestuje? Prehnita zem plna .....
No jo, metro by sice bylo kapacitnější, ale ministerští soudruzi se zřejmě zapomněli podívat na mapu jak ta Petržalka vlastně vypadá! Pokud by metro vedlo v jedné trase (a nejspíš ve stejných místech jako ta tramvaj), tak bude v docházkové vzdálenosti zase jen malá část sídliště, zatímco zbytek budou navážet autobusy ze všech koutů. Což by spoustě lidí cestování jen prodloužilo a zkomplikovalo (o návaznosti metra na povrchovou dopravu ani nemluvě) a nemůžu si odpomoct, že v takovém případě je prostě lepší kombinace tramvaj na jednom konci+ S-Bahn na druhém.
"ostatne vlaky smer Kúty a Brno by sa mohol uskutočňovať na ŽST Vinohrady-Predmestie.. "
"Taktiež by všetky vlaky z Kútov museli byť potiahnuté až na Nové Mesto."
Tu máš asi nejaký renonc - oboje súčasne si neviem dosť dobre predstaviť.
"bude relacia dajme tomu Bratislava Rača do Petržalky trvat mozno tak 10 minut a nie pol hodinu"
Počítajme: ranný osobák 3010 28 minút. Z toho 8 minút tvoria pobyty v staniciach, zostáva 20 minút (a to som ešte neodrátal prirážky na zastavenie a rozjazd). Ak by sa odstránila 10-ka na južnom zhlaví Predmestia a trať z Predmestia na NM by sa prestavala na 80, dá sa rátať s časom jazdy cca 15 minút. Cez tunel sa to stihne za tých 10, ako píšeš. Úspora tunelového variantu je 5 minút, náklady neporovnateľne vyššie.
"IC z Košíc pride na Hl.stanicu,tam stoji pol hodinu, prepriahnu lokomotivu,pocka na pripoje,potom ide pol hodinu cez Bratislavu"
Preprah je nutný jednak kvôli tomu, že ZSSK nemá trojsystémové rušne, čo však neznamená, že by sa nedali zaobstarať, jednak kvôli úvrati na hlavnej, ktorá však nie je nutná - IC by mohli jazdiť pokojne cez Predmestie už dnes (zastaviť na Predmestí alebo NM a v Petržalke - prirodzene, Predmestie by bolo treba vyhodiť do luftu a postaviť znova - ten súčasný fujtabjlhumushomeless vzhľad by robil len hanbu; aj budove NM by úpravy bodli). Ja by som však tiež preferoval vedenie IC cez hl.st. a Marchegg kvôli zachovaniu prestupov.
"ci o 9 rokov ... este bude existovat ASMN v sucasnej lokalite"
Tak, tak, aj ja sa dosť obávam, ako to s Nivami dopadne... Lukratívne pozemky predsa nemožno nechať takto ležať ladom (ako by to asi hodnotili mestskí polo-tici ?)
Mne, čisto sebecky vzaté, by realizácia tunela + prevedenie Os od Trnavy do tunela vyhovovali, pretože by som sa doviezol vlakom cca 5 minút od práce, takže by som sa mohol vybodnúť na električenku a prestupovanie... Ibaže, ako tak pozerám na "závratné" tempo prác na trati 120, mám obavu, že sa tá megalománia nestihne dostavať pred mojím odchodom do penzie.
A realizácia "presmerovania" by nemusela vyzerať tak, že sa tam prehodia všetky osobáky. Napríklad namiesto jedného 6-7 vozového vlaku za hodinu by mohol ísť 4-vozový od Trnavy na hlavnú a v polovičke intervalu ďalší zo Šenkvíc do Petržalky. Ale to by musela ZSSK mať jednak o dosť iné spektrum vozidiel než dnes, jednak by musela zvládať urobiť (a dodržiavať) intervalový grafikon (čo sa nedarí a nedarí), jednak by musela chcieť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KLF
Pozri - revizor nie je ziadny humanista, ja sa ich fakt nezastavam, ale zas robil svoju robotu... no.
Uzavrime to tak, ze proste dievcata mali smolu.