a co ak by sa mi minul kredit? resp. mhd nevyuzivam ale rano sa mi pokazi auto a rad by som mhd isiel... kde si kupim cipovu kartu a kde si ju dobijem?
56 rocny clovek je stary a nevladny? no to ma podrz
Je to sice nezmysel, ale tiez je to na zamyslenie sa, ci by mali ludia tolko isto platit za odvoz IK280 alebo dajme tomu Solarisom alebo Skodou 25Tr...
Dobijali by sa tam kde sa robia električenky. A starých ľudí som myslel nie tych čo sú oslobodený ale napríklad tých čo majú okolo 56 rokov. A čidlá by boli inštalované v navŕtanej diere ktorá by mala priemer necelých 6 Cm. A nedali by sa tým pokaziť. A boli by nenápadné vo farbe interiéru. ČK by sa dala ako doplnková služba potom by bola miesto lístkov ale až po nejakom roku.
takze...
cestujuci teraz
- cestuje na elektricenku alebo na listok, ktory behom 3 s zasunie do strbiny a oznaci sa
- stary ludia a postihnuti su oslobodeni od platenia cestovneho
- vsetko sa rychlo vybavi, tarifa je riesena relativne dobre (ked neprestupujes a meska ti bus - tak ti plati listok podla cp)
dpb
- cestovne listky su trosku predrazene - zaraba
- elektricenky maju fixnu hodnotu a teda rovnako plati ten co za 3 mesiace cestuje 3 dni a ten co cestuje 20x za den - zaraba
ani v jednom pripade nevidim nejake podstatne nevyhody
cestujuci potom
- musel by byt o systeme (komplikovanom) nalezite informovany
- mnohi cestujuci doteraz nevedia pochopit zastavky na znamenie a dopytove tlacitka na busoch, myslis si ze by pochopili tvoj kyberneticky system?
- prilozenie karty je rovnaka cinnost ako strcenie listka do strbiny (kus papiera je lacnejsi ako cipova karta)
dpb potom
- senzory moc drahe - stratove
- kradli by sa, rozbijali a bola by podstatne vacsia skoda ako na oznacovacoch - stratove
- nakup pristrojov, ktore by informovali pomaly o velkosti topanky cestujuceho - stratovy
- nakup cipovych kariet oproti listkom - stratovy
neodpovedal si..
- pre koho by tie cipove karty boli, ci pre vsetkycha alebo by nahradili len listky, alebo by to bola alternativa
- ako a kde by sa dobijali
Ako? Ja som to myslel tak ,že za tie zvyšné minúty na čipovej karte sa dá kúpiť lístok ak by nebol označovač v každom autobuse. potom cestovať 30 minútovým lístkom len tých 30 minút....
Takže cestujúci: DNES Musí si cvikať lístok. Nepohldný systém pre postihnutých a pre starých.
POTOM: Pri nástupe ak by sa vymysleli tie čidlá vo dverách žiadne označovanie poprípadne priloženie karty na čítačku pri nefunkčnej dverovej čítačky.
DPB Dnes Plnenie náplni na označenie lístka. Výmena nefunkčných či násilne pokazených označovačov.
POTOM: Výmena náplne na označenie lístka sa zmenší asi o 50% kvôli tomu ,že sa viac začne používať ČK. Návratnosť investície pri týchto prepravných kapacitách do 7 rokov.
Tie mini PC bolo prirovnanie k čipovej karte s tými funkciami čo narhujem ale to je jedno. Približná Cena čipovej karty bez minút okolo 100Sk Potom by sa platilo už len za minúty dobrý spôsob pre turistov a cestujúcich.
1)pozri sa, cestujuci je uz dost lenivy ze ide mhd, takze to cviknutie ho nezabije, v opacnom pripade nema co v prostriedku robit, je to jeho zakladna a jedina povinnost pri preprave..
2)cestujuci sa delia na elektricenkovych a tych, co cestuju 3x do mesiaca, a pochybujem ze by si jedna z oboch skupin kupovala nejake cipove karty s mini PC .... ? ? ?
Viem ale pre cestujúcich by odpadla námaha označiť si lístok hlavne pre lenivých. A čo ak by mali revizóri PDAčka a keby si klikli info o autobuse ktorý prichádza povedalo by im to koľko ludia tam majú čipové karty a koľo je tam ľudí ale to sa nikdy asi nestane.
Ale čo ma šokovalo najviac to bolo to ,že v Karose po Go a prerobeni na CNG bola normálny diera cez ktorú bolo vidieť na cestu. Tá diera bola pri vodičovi ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
81-71