Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #62495:

To by bola defacto už zmena systému. Tam by som šiel cestou širšej skrine (2.8 metra) a samozrejme na 1435-ke. Aj tak by si na novovybudovanej trati nemohol používať aj Kachny, takže s prevádzkového hľadiska je to jedno. Otázne je, kedy by sa takýto systém prebudoval v celomestskom rozsahu a koľko by takáto sranda stála.

Dnes je trend všeobecne k NP vozidlám. Napriek tomu že s tým čo si napísal v podstate súhlasím, zaujímal by ma názor na NP koncpepcie (existujú aj NP s otočnými podvozkami).
Reakcia na: Sommelier #62239:
Električka vo Viedni je užšia o 20 cm. Vo dvoch koľajách je to 40 cm. To je veľa????
V Prahe sú všeobecne širšie ulice? Napríklad také nábržie okolo Karlovho mosta? Alebo Malá Strana?
Reakcia na: SZKV #62167:
Plácáš nesmysly, Citaro se vyrábí DLE PŘÁNÍ ZÁKAZNÍKA i ve verzi se zvýšenou podlahou v zadní části vozidla, i ve verzi 100% NP. Není důvod, aby si německý dopravce kupoval třídveřovou klobásu se 100% nízkou podlahou, když vzadu nemá dveře...
Reakcia na: SZKV #62155:
Konkrétně KTERÉ 100% NP vozidlo s hladkým průjezdem oblouky Vaše excelence doporučuje? Pro méně chápavé: Takové zatím neexistuje.
Reakcia na: fobust #62152:
Môj názor: VYSOKÁ podlaha, vysoké peróny, v meste do zakopania pod zem používať skladaco-výklopné schodíky. Vozidlo štandardné nemecké Stadtbahnové (tuším B80 sa to volá?), 1000 mm verzia je k dispozícii. Na rýchlodráhe úrovňový bnástup, neporovnateľne lacnejšie na nákup aj prevádzku ako NP vozidlá, možnosť vyššieho výkonu, otočné podvozky atď....
Reakcia na: E499.3056 #62064:
Ak mi autobus nahradí 3 autá, tak radšej nech nie je. 3 kultúrne autá akosi spália a naemitujú menej než najekologickejší autobus.
Reakcia na: Sommelier #62061:
Tentokrát plný súhlas s Tebou.
Reakcia na: Papyr #61977:
Ten pán (Burger) NIE JE starý ani chorý. Keby bol starý a chorý, tak by cestoval zadarmo. A tých sekúnd je 15, nie 3. Pravidlá sú dané.
Reakcia na: ufo #61926:
V knajpe môžem niekedy porozprávať.
Reakcia na: KLF #61917:
Prepáč, pred chvíľou som sa vrátil zo Solingenu, kde som v trolejbusoch Berkhof Premier AT 18 Traxis a Van Hool AG 300 T Kiepe, obidvoch vytvorených z autobusov, s JEDNOU hnacou nápravou, absovloval také jazdy serpentínami, na aké žiadna 15Tr len tak mať nebude.
Reakcia na: Beus #61890:
A ponuku od konkurencie ako zistíš?
Reakcia na: Andy #61882:
Andy, Beus, Sommelier, skyline29: Strašné nezmysly o 22Tr a 25Tr, o tunelovaní a zániku ŠO, o záujme a nezáujme zákazníkov tu trepete všetci. Nechajte si to od niekoho vysvetliť.
Reakcia na: ufo #61873:
Obráť sa na hloding Irisbus. To je autobus Citelis 18 CNG s doplnenými elektročrevami a nikto sa s nejakými designovými úpravami hrať nebude.
Reakcia na: Beus #61875:
Ty niečo vieš o skutočných príčinách pádu Škodovky Ostrov (plne podriadenej holdingu Škoda) alebo len tak trepkáš? Lebo ja viem a bolo to ÚPLNE inak.
Reakcia na: Sommelier #61861:
Slepo kopírovať Prahu v Bratislave?
Reakcia na: skyline29 #61740:
KONKRÉTNE ktorých východniarov vo vedení DPB máš na mysli?
Reakcia na: aquila #62390:
dobre... skusit najst alternativy ku vsetkemu Ti dava moznost zohladnit vyhody inych v realizovanej.
Reakcia na: Papyr #62391:
nevidim do toho... Je to velky problem ?
Reakcia na: si #62389:
davnejsie som sa dival na ortho mapu a na Petrzalskej strane by elektricka z noveho mosta nebola problem - napojit na koridor
V meste je to na rozhodnuti - ci ju napojit na karlovesku radialu, vytvorit prestup...
Od zochovej pokracuje normalne po planovanej trase na hlst...
Nemzslim si, ze by novy most nemohol zniest leketrickovu trat - ale mozem sa mylit. Odpoved nepoznam ani ja, ani ty.
Novy most je stale kapacitne podvyzivenym mostom. System by sa dal realizovat - elektrickovy pruh by mohli vyuzivat auta s tym, ze by ho bolo mozne elektronickymi tabulamiu uzatvorit len pre elektricku. Viem, ze by bolo idealnejsie mat ju v jednom uzatvorenom koridore. Neda sa svietit. (najradsej by som jej postavil uplne novy most)

Preco to tak chcem riesit...
Chcem obist mesto
Nechcem stavat trojite kolajove spojenie - pristavny most, stary most a tunel pod dunajom.
Reakcia na: frenky #62477:
Hlavne keď na mapke DPB je zastávka Slovanet premenovaná na Račianske mýto... 😃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.