Reakcia na: Sommelier #61056:
To nie je zvýhodňovanie jednej lokality, však tie autobusy stoja aj na iných zastávkach v meste... Keby tie tvoje SAD autobusy končili na Cintoríne Ružinov, určite by ti každý poďakoval, že sa na Nám. Slobody musí trepať cez mesto o 10 minút dlhšie, lebo na 208 musí nastúpiť už tam a nie na Nivách... A o tom, že pridajú novú linku môžeš akurát tak snívať, pretože ak by došlo k tomu skráteniu, tak by mesto zistilo, že tí ľudia sa zmestia aj do terajších trolejbusov a nič by neposilnili.
Sommelier
A bol by veľký problém tento výkon objednať (skresať) u jednotlivých sadiek ?
Máte niekto prehlad kolko ich do BA jazdí ?
V rámci BID teda treba počítať
SAD Dunajská Streda -
SAD Pezinok
SAD Senec - ?
SAD Stupava - ?
Možno by sa s nimi dalo dohodnúť step by step...
Ako prvá na odstrelenie by sa dala použiť juhovýchodná wetwa - DS. Konečná Cintorín Ružinov by mohla byt zatial na par rokov OK, výstupište aj nástupište na tých istých miestach ako dnes, na ceste z mesta nutná rekonštrukcia. Toalety pre vodičov dostupné sú, v harley dostanu sifon... Ešte sa tam nejak musí doriešiť otáčanie trolejbusov, ale to je detail (možno).
Vie niekto, kolko klbakov a kratkych trolov je k dispozicii zrovna nejazdiacich v priebehu normalneho pracovneho dna ?
Ked pocitam 201, 202, 212 - na každú 12 (???) vychádza mi 36 - 1 ?
No a krátkych ?
Na pokrytie dopravy v useku Cintorin Ružinov - Mesto, by bolo potrebne nie zhustit interval L 201 a 202 (skor naopak), ale vytvoriť novú linku premávajúcu po Gagarinovej, asi na Nivy alebo na Šafárikovo námestie - tie troleje tam mohli byť už druhé polstoročie.
Takže 6 - 8 nových kĺbových Téčok na špičku ?
208 by sa mohla posilnit.