? Dojde k obmedzeniu (interval) alebo rušeniu dakej linky koli vzniku týchto 2 nových ? Nebude dochádzat k zbytočnemu zbehu privela liniek?Ved k NOU uz budu chodit 3 linky...podla mna zbytočna kapacita a navyše v zime bude problem s busom...
e #54471 pokračujem
K2S TV Progres
-výzbroj nefunguje pri nižšom napätí v troleji
+ešte lepšie dynamické vlastnosti
+nižšie tepelné zataženie motorov z dôvodu pulznej regulácie a tým možnosť viac prúdovo zaťažiť motory bez ich poškodenia
+možnosť trvale udržať nízku rýchlosť bez poškodenia výzbroje
+lepšie brzdné vlastnosti
+nižšia energetická náročnosť
+možnosť rekuperácie ktorá dosahuje až 38%
+plinulé odbudenie motorov do 50% podľa zaťaženia motorov čo nemajú iné výzbroje
nesúhlasím s tvojím tvrdením že K2 sú na tom rovnako ako K2S ani s tým že je rozdiel len medzi konkrétnymi vozmi,a to z dôvodu spôsobu regulácie a s tým spojené jazdné vlastnosti ktoré sa neodvýjajú len z toho či nejaký voz predbehne druhý. Predkladám moje hodnotenie vozov podľa typu výzbroje aj + a -.
K2:UA12
-nemožnosť udržať stabilnú nízku rýchlosť bez poškodenia výzbroje
-horšie dynamické vlastnosti
-vyššie tepelné zataženie motorov z dôvodu spojitej regulácie
-horšie brzdné vlastnosti
-vysoká spotreba energie a velké straty
+voz pôjde aj na nízke napätie v troleji bez problémov čo sa prejavý hlavne v zimnom období počas námrazi vedenia
K2S:TV14,K2G:TV8
-výzbroj nefunguje pri nižšom napätí v troleji
+lepšie dynamické vlastnosti
+nižšie tepelné zataženie motorov z dôvodu pulznej regulácie a tým možnosť viac prúdovo zaťažiť motory bez ich poškodenia
+možnosť trvale udržať nízku rýchlosť bez poškodenia výzbroje
+lepšie brzdné vlastnosti
+nižšia energetická náročnosť
+možnosť rekuperácie ktorá dosahuje až 30%
mam pre vas pekne info o 42 a 44:
- CP bude k 23.12.
- hradenie bude prebiehat tak, ze ked sa pokazi minibus na 44, okamzite sa tam posle minibus zo 42 a na 42 sa posle SOR zo 41. Na 41 pojde zalozak. Inymi slovami - ak sa pokazi bus na 44, nepremavaju linky 41, 42 a 44
- vodici budu zapisovat obsadenost vozov, takze fotografi, hlaste sa u vodica, ze nech vas nezapisuje, lebo keby nie fotenia, tak tym v zivote asi nepojdete
Tak keď je na tom zle 7792, ešte sa len deste toho, keď na reko prídu súpravy, ktoré boli po nehodách tak odporne opravené, že sa museli prehadzovať vozy medzi sebou. 7748/47, 7732/31, 7812/11...
K2S su na tom presne tak isto, ako K2, pretoze maju presne tie iste trakcne motory. Ba dokonca mozno este o kustik horsie, lebo su o kusok tazsie. To, ze sa lisia jednotlive vozy kus od kusu, je dane jednak tym, ake vydarene trakcne motory voz ma, a jednak nastavenim vyzbroje. Viacere K2Sky maju svoje horsie trakcne vlastnosti kompenzovane nastavenim vyzbroje na vyssie prudove urovne, takze ten voz taha/brzdi lepsie, ale za cenu vyssich prudov v motoroch, co nie je vzdy pre ne prave najprospesnejsie. Ale neda sa generalizovat odlisnost medzi K2 a K2S, pretoze ta neexistuje. Existuju len odlisnosti medzi jednotlivymi konkretnymi vozmi, tak u K2, tak u K2S, a tak isto aj v porovnani K2-K2S. Rovnako najdes K2S "lepsiu" ako niektore K2, aj K2 "lepsiu" ako niektore K2S (napr. taka 7055 hravo tromfne vela K2S-iek)
Je to naznacene na http://www.dpb.sk/aktuality/obrazky/L44.jpg , ale sam som to z toho pochopil az na treti krat. Ked pojde 44 smerom od NOU na ulicu Na Revine, zastavi na zastavke Siemens v smere do mesta. Nasledne bude pokracovat akoby isiel do mesta, ale na najblizsej odbocke (Hroznova ulica - pred ministerstvom skolstva) odboci doprava. Prejde poza postu 37 (Uhrova ulica), postoji na semafore a vystvera sa po Bardosovej hore.
V sobotu vecer som bol obhliadnut buducu zastavku Visnova. Nie je tam ani oznacnik, ani vodorovne znacenie. Neviem vsak kam ho smerom "dolu" daju - chodnik je z 95% ohradeny zabradlim a pod krizovatkou (kde uz zabradlie nie je) je neprehladna pravotociva zakruta.
To sice ano, ale za cenu 100% adhezie namiesto 66% to myslim stoji. Nevraviac o tom, ze by sme mali namiesto 2 lenivych vozov s pomerne slabymi dynamickymi vlastnostami 3 svizne vozy.
Samozrejme. Osobne by som si želal nasledovné: Zakúpenie nejakých šerblových T3 kvôli papierom, nakúpiť Wane a spraviť súpravy Waňa+T3+T3. Samozrejme po administratívnej zmene tých 40-tich metroch vo vyhláške. Takéto úctihodné súpravy dať na dvoch linkách v preloženom trojminútom intervale na Karloveskú radiálu a je to. Môj sen. Samozrejme, potom aj nové vozy. Tie T3 za waňou bez búdy ako hnacie beiwagen.
Treba citat dalej... neskor sa opravil, ze to malo byt 3xT3, len to bol preklep. A samozrejme ze 3xT3 MA rovnaku kapacitu ako 2xK2 A o jedny dvere viac
Ten príspevok nebol myslený vážne o čom sa snažia svedčiť tie tri lol smajlíky na konci.
Hoci som skutočne zvedavý, čo bude s tými busmi, keď sa tie linky neosvedčia.
Re #54440 Mego: No ked sa vola zastavka Stromova tak ta zastavka bude na Uhrovej na jednaj alebo druhej strane od krizovatky zo Stromovou (moja teoria)
Re #54454 S499.1023: No tych 500- 800 so prehnal a 200 je malo tak by som dal 250 ?
Re #54457 tomas1: "predbiehanie mozne aj sprava" to co je?
Re #54459 AAA: Ak by sa neuzivili tam tak ich budu skusat na este insich nezmyselnejsich miestach, ale pojdem sa tam kuknut na tie busy a pokecat z vodicom ze ako tak 'ficia ksefty'
Chceš povedat, že suprava 2xT3 ma rovnakú kapacitu ako 2xK2 ???
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Quakeman
K2S TV Progres
-výzbroj nefunguje pri nižšom napätí v troleji
+ešte lepšie dynamické vlastnosti
+nižšie tepelné zataženie motorov z dôvodu pulznej regulácie a tým možnosť viac prúdovo zaťažiť motory bez ich poškodenia
+možnosť trvale udržať nízku rýchlosť bez poškodenia výzbroje
+lepšie brzdné vlastnosti
+nižšia energetická náročnosť
+možnosť rekuperácie ktorá dosahuje až 38%
+plinulé odbudenie motorov do 50% podľa zaťaženia motorov čo nemajú iné výzbroje
A teraz porovnávaj.