Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mickey #51554:
No jo, ale není náhodou čirou Düsseldorf součástí aglomerace v Porýní? Tam je to ale o něčem jiném, než v soliterní Bratislavě!
Pokud jde o Frankfurt, tak přiznávám, že jsem myslel, že je řádově větší, ale mám obavu, jestli to není stejný případ jako Paříž- v aglomeraci cca. 8 miliónů, v administrativních hranicích ale není o moc větší než Praha. Ovšem před tím, než bych se začal bít v prsa, že když má Paříž 14 linek metra, tak proč ne Praha, je třeba si uvědomit, že v případě Paříže je to de facto pouze centrum města. A Frankfurt bude asi něco podobného- přiznávám, že nemám u sebe schéma MHD toho města, ale nepřekvapilo by mě to! A kromě toho metro ve Frankfurtu vzniklo organicky z tramvaje, jezdí tam skoro stejné vozy a okrajové nadzemní úseky metra jsou od tramvaje k nerozeznání. A něco podobného by se v Bratislavě nakonec v průběhu desetiletí vyvinout mohlo, proč ne?
Reakcia na: mickey #51595:
A tie trate na rdiálach sú spoločné pre električku aj metro?? Lebo v Bratislave by to boli dva oddelené koľajové systémy...
jeziiiiiiiis.. už som si myslel, že mi niekto zrušil prístup.. za nevhodný príspevok ? ? na adresu cestujúcich ?
Reakcia na: inTony #51588:
mickey: a kopírujú sa navzájom, však?! Keď sa tam nekopírujú je to pohode.. ale v Blave je na hovno metro aj električky, bo by si navzájom konkurovali na radiálach.

su tam cele kilometre radial, po ktorych jazdia aj vozy metra aj elektriciek. ale v centre metro zalezie pod zem, zatial co elektricky sa motaju po povrchu.
V tomto clanku sa o.i. pise ,ze vodici elektriciek budu mat specialne zariadenie ktorym si nastavia svetelnu signalizaciu... ako sucast preferencie? http://www.bratislavskenoviny.sk/noviny.php?Id=2&readId=2088
Reakcia na: inTony #51583:
? ? ?

Alebo chcú povedať: "Aha, pozrite, my sme c0c0t1" 🙂
Reakcia na: inTony #51590:
Neboj sa, vodní inžinieri elektroodporníci na tom už pracujú...
Reakcia na: postak #51582:
Ťahať do mesta vlaky BA-Wien by bola kapku drahá záležitosť, keďže by tam bolo treba dvojsystémové jednotky. Nepoviem, aby takto priamo chodili vlaky triedy EC (tie by ale vonkoncom nestáli všade po ceste, dal by som ich zastavovať tak na ŽST-P, Filiálke a Hauptbahnofe), ale u normálnych ER by bol oveľa lepší pekný prestup na hrane na ŽST Petržalka.
Reakcia na: inTony #51583:
takež problém.. že prerkrížiť reťazovkové trolejové vedenie električiek s trolejbusovým... Lebo to je náročné alebo to proste nejde... hlavne, že v Prešove to ide.. trolejbus križuje elektrickú železnicu..
Reakcia na: TeBeCe #51551:
no to je suepeeeer ? ? ? ☠ ? najskôr chceli Kapucínku, Obchodnú, tunel,.. potom upustili od Kapucínky.. a teraz ani Obchodná...
Reakcia na: mickey #51554:
a kopírujú sa navzájom, však?! Keď sa tam nekopírujú je to pohode.. ale v Blave je na hovno metro aj električky, bo by si navzájom konkurovali na radiálach. ?
Reakcia na: S499.1023 #51560:
jak všetko tu v MHD, sa to nedá alebo to nemože fungovať.. ?
Reakcia na: Martin Fundárek #51571:
ale dá sa.. a bude fungovať tak ako v Dúbravke alebo na Vinohradoch... ☠
Reakcia na: Martin Fundárek #51572:
s tou 49 to by nebola hovadina, ale to otáčanie v Karlovke ten kúsok na diesel to je donebavolajúca blbosť.. jak aj niektoré iné veci v MHD...
Reakcia na: Ámos Keynes #51579:
presne tak.. keď dPB zlepší intervaly, a už na koľkých linkách a ako zlepšil.. ale teraz sú všetci ticho.. toto som presne hovoril na diskusiách,, že vedia len pi.covat na DPB, a keď niečo zlepší tak si to ani nevšimnú, alebo keď všimnú radšej sú ticho, alebo nadávajú na niečo iné.. ? ?
Reakcia na: Ámos Keynes #51579:
akože, to otáčanie cez Karloveskú na diesel je blbosť,.. ako to je také náročné postaviť ešte pár metrov trolejbusovej trate naviac, čiže aj dolné obratisko pri Riviére, aby to bol uzavretý okruh.. taký kúsok nechať nepostavený.. pripadá mi to tak, že chce mesto alebo DPB povedať: aha pozrite my máme duobusy.. ? ?
RE #51568 Martin Fundarek: A to ako si na to prisiel? Mohlo by to byt nieco typu S-Bahn s intervalom 10 minut a ak uz by tam nepremaval len nosny system ako si to sa nazval ale aj vlaky napr. na trati Ba-Vieden ?
Reakcia na: slovanista21 #51577:
fakt dikes
?
Reakcia na: KLF #51550:
??? To nemyslis vazne ? A to odkial vies ? To tu vsetci o tom vedia, len ja nie ? Preco sa Obchodna nebude zrazu robit ???
Reakcia na: Martin Fundárek #51573:
Vzhladom na to, ze buduca L33 uz nebude chodit po Banikovej ale obojsmerne po Molecovej a tak tiez, ze sa do kopca nebude trtkat autobus ale trol, ktory tam vylezie rychlejsie by som predpokladal, ze tych 5 vozov bude stacit na zabezpecenie sucasneho intervalu. Pod Novy most by mali chodit az po dodani dalsich kusov 25Tr.
Otacanie cez Karlovesku na diesel, je blbost ale za cenu prestupu na hrane na elektricky by som bol ochotny to akceptovat. Ako ich vsak poznam, na diesel sa otacat budu a prestup na hrane nebude.
(samozrejme, ze by to slo aj pod dratmi sa otacat, ale prosim nechcite to od nasich inzinierov, vznikol by dalsi kolizny bod na vzdusnom vedeni, ktory by bol plny mimoriadnych situacii a prvykrat by bol strhnuty pravdepodobne v prvy den premavky o 7.25)

Inak, bude mat schopnost ta nova trolejbusova meniaren vracat prud do siete, ci co to tie dnesne nedokazu?

Inak trosku mi chybaju slova na povzbudenie DPB. Zlepsil interval na L201, 202 a 208 ale aj na dalsich linkach a aj tych Petrzalskych. Myslim, ze by si to za tieto kroky zasluzili.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.