Hehehe, tak dnes, okolo 1630 nesiel pol hodinu ani jeden voz do Dubravky (som zvedavy, ze na co sa DPB vyhovori tentokrat). V tom, co dosiel ako prvy sa skoro strhla bitka, taki boli cestujuci nervozni
TeBeCe> zivotnost zavisi od rozsahu GO. Zvycajne sa spravi poriadne motor, (viac menej) karoseria s novym naterom, ale podvozok a ine casti sa robia len aby sa nepovedalo. Takze ak tam nedas nove diely (co tak novy autobus), tak Ti az tak dlho nevydrzi.
All> mam tie fotky z kalamitky - 6618 skrizeny zo vsetkych stran, zapriahnuty za Nissanom a po vytiahnuti, plus zaciatok kolony na Kramaroch a na Prazskej. Z BBDS GO mam interier I280 (z 1998) a zvonku LC735 (2001)
Spectre> vytlacil som si a nestacim sa cudovat ...
TBC> Vobec by ma to neprekvapilo, keby to malo SPZ z 3181. 3007 je v skutocnosti 1112 (kto chce, nech sa mrkne v galerii, ako bol ten voz krasne rozobraty v Juraku v maji) - a predsa mal staru SPZ z niecoho neidentifikovatelneho - cize nie z 1112...
podla fotky z Pravdy je medzi plynakmi aj 3181 (bab-30-75 ak som dobre videl), ale dako sa mi nezdaju tie velke vetracie okna na nej..a zatial este ani BUSE transparent nema...zeby nedokoncena?
TBC: Lebo tam nikto nechodil. Na chat pouzi DP Talker - ved ak si spravny FEIkar, tak poznas Crazy Talker a toto je to iste! :))) Nie je to tazke na ovladanie - staci sa zaregistrovat.
keby si upravil MG cko (napriklad prerobit ho na 600 V), tak by to dostatocne chladilo trakcaky. (to by sa voz vznasal na horucom vzdchovom vankusi od trakcakov, tzv. HOVERKACHNA) A riadne by to aj hucalo....
To je úplne jedno, to by sa zapínalo až po oboch shuntoch. Súčasne s tým by sa tie shunty vypli a potom by sa znovu postupne zapínali. Vmax = 250 km/h
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe