1. Trabusti pred chvilockou odhrnali sneh na vyhybkach na Radlinskeho.
2. Ja som taky super clovek, ktory vyraba rozne tabulky a medzi nimi je uz asi dva tyzdne stara, v ktorej su tarify teleKOMUNISTov od 1.1.2002. Kto ma zaujem nech napise, na programe sa pracuje.
3. Idem nieco hodit do Dispecera, najzaujimavejsie je asi to, ze nejaka 8 ma celnu tabulku BIELU.
Vladimir: A predstav si, nas ubezpecovali, ze to nie je mozne, aby v noci jazdili elektricky a trolejbusy. Aj tak su vraj "strasne problemy s vypravou elektricky c. 408 a trolejbusu c. 516". Mimochodom, nielen elektricky maju rozmrazovky, ale aj trolejbusy. Ich pocet vsak neviem.
Doktor: Myslim si, ze na Slovensku je debata o metre o nicom. Ke by tak malo byt? V Bratislave sucasne navrhovane trate vlastne stavaju otazku: chceme metro alebo elektricku? A ludia chcu metro a potom asi zrusia elektricky. A v Kosiciach zasa ten napad Nam. osloboditelov - Sidl. Tahanovce je predsa totalna hlupost. Jednoducho na Slovensku nie je metro treba.
Blavaci: Nemozem pochopit, v com je problem zaviest elektrifikovane linky a v noci. Ved BA ma na to priam idealne podmienky. Ako uz bolo pisane, v noci by mohli jazdit linky c. 1, 2, 3, 8, 201, 202, 203 (v trase dnesnej 516). Ak chceme zachytit aj mesto, tak nocne 2, 3, 8 by mohli jazdit v mierne predlzenej trase Hlavna stanica - Obchodna - Nam. SNP - Spitalska - Zl. piesky/Raca/Ruzinov. Ak by zasa bolo odbocenie pre trolejbusy v smere Stefanikova - Sancova (co asi dnes nie je, nie som si isty) mohli by namiesto 201, 202 jazdit jedna 201 na trase Hlavna st. - Stefanikova - Hodzovo nam. - AS Mlynske Nivy - Gagarinova (alebo Mierova) - Dolne Hony. S nocnymi prestupmi nesuhlasim, oblasti bez elektrifikovanej dopravy by mali aj nadalej priame spojenie autobusom priamo z centra + hl. stanice.
Tak by vlastne ani neboli potrebne nejake tie specialne nocne jazdy na rozmrazovanie a pod. Argument, ze sa to neda (odstavka meniarni a tak) neprijmam, ved to funguje v Prahe, Presove, Kosiciach a samozrejme nie len tam.
Aktualna situacia: Linky 201, 204, 209, 212 premavaju - vacsinou po dvojiciach, na konecnych ani nestoja. Linka 51 premava s meskanim 20 minut, do hodiny budu oba vozy urcite o kolo pozadu. Novy most je prejazdny, je vsak na nom (ako aj vsade inde) 3-centimetrovy lad, MHD vsak chodi. Na linke 91 je zalozak 4098.
Doplnim info> 3033 na zastavke Lafranconi v smere do mesta narazila zozadu do Karosy 1209 stojacej na zastavke a to tak nestastne ze zrkadlom rozbila cele zadne okno na tej 1209. Plechy sa pokrcili len minimalne. Foto bude neskor
Rano> Rano nastal mensi kolaps elektrickovej dopravy. Do 7:30 boli styri vykolaje - na ZST Vinohrady, Florianskom nam., a dve na Mostovej ulici. Kym som tam ale prisiel (na mostovu) uz sa elektricky pohynali (stali az na Kamennom namesti). Druha vykolaj trvala asi hodinu. Ale ze som tam nesiel zbytocne som zistil hned na krizovatke Mostovej a Nabrezia, kde sa akurat vykolajil (uz TRETIA vykolaj v tejto oblasti dnes) zadny voz supravy 7767+68 a takisto sa na tom voze zlomil aj zberac. Samozrejme ze zablokovala jazdne pruhy smerom k mostu snp...takze odpojili predny voz a posunuli ho na nam. L.Stura aby mohli auta jazdit. 7768 nadvihli zdvihakom a nakolajili, zalozak 7717 co stal za nim do odtlacil tiez na nam. L.stura a odisiel prec (na Safko). Na 7768 zacali odmontovavat zadne spriahadlo a vymenili ho s prednym (asi sa zlomilo), kym ho vymienali tak ten voz stihol oskriet odhrnac snehu, ktory isiel po vedlajsej kolaji (tusim to bola LIAZka, ale sak bude foto). Asi po hodine (9:40) konecne mohli elektricky zacat opat premavat aj po Jesenskeho smerom do mesta. 7767+68 bola na linke 6. (6tky jazdili smerom z obchodnej cez tunel a nabrezie).
Prve dve vykolaje na Mostovej sposobila porucha na vykurovani vyhybky a tretiu asi tiez
that's all...zatial
ak budeme davat klbaky vzdy tam kam uz prave mame dostatok vozov, tak 201ka, ktora je asi najnarvatejsia, dostane klbaky naposledy, lebo je tam ak sa nemylim najdlhsia vyprava...
2. nezabudajte na to, ze cast liniek ide z hrobonky a cast z trnavky a 201 je trnavka, takze ju ked bude dostatok vozov vymenit co sa vypravy tyka za neaku linku z hrobonky.
Si: A najlepsie je ze napr. na 208 vychadza vyprava klbakov a aj tak neni. Vsak 31 ich je dokopy. 11 je na 202, 9 na 212 a zostatok by stacil aj na 208..
COLOR: Ty vandal!
Spectre: hodina nebude 60 Sk ale 74 Sk hodina lebo vsetky ceny trtkocom uvadza bez DPH. A internet cez vikend hodina od 1.7.2002 z 18,45 na 29,50 .. Wow!
klbaky na 201 zatial nie su preto, lebo je v tom politika a to asi taka, ze klbakov na kompletnu vypravu 201 zatial dost nie je, ale keby ich tam vypravili napriklad len polovicu, tak by im z magistratu povedali ze ved tam klbaky su a nedostali by praxy na nakup dalsich. Ale to len tak info pomimo nech uz s tym date pokoj (inac byvam na dolnych honoch, takze klbatu 201 by som velmi uvital) a nic ste necitali, nic neviete, nic som nepovedal !
dopyt: Vsak v 1702 to dlho fungovalo a nie su ziadne problemy...
spectre-klbaky: Ale nechapes ze DPB skor da klbaky na 201 ako keby mal hustit intervaly! A neviem naco im na hrobonke CEZ SPICKU stoji 12 klbakov z 31. To este nehovorim o vikende ked by mohlo byt klbovych liniek ovela viac.
No ono ked sa kupovali tie ikarusy, nebolo velmi vela moznosti na vyber, totiz DP nechcel nikto dat zaruky na uver a tak ich dostali na nakup madarskych ikarusov z madarska (cim si vyriesili aj pracu pre svojich ludi - skoda ze to nespravila podobne slovenska vlada s niektorym vyrobcom busov na slovensku - mohli sme mat nizstiu nezamestnanost a prachy by ostali doma...)
a ako je uz urcite jasne z mojich predchadzajucich prispevkov, tak tie ikarusy nemam rad, priam neznasam, ale v danej chvili to bola cesta mensieho zla a byt na mieste DP tak ich kupim...
tak o tom squellom dopyte na Ikarusoch som fakt netusil. A to si DPB nevedel dat do podmienok tendra, aby busy boli vybavene funkcnym dopytom, tak ako sme zvyknuty?? to je fakt mozne iba u nas.
no tak nic. Inak budu este dajake nove SORy? a budu mat uz konecne automatiku???
Ozyvam sa po kratkej odmlke:
1.Metro:Ono je to tak ze plany metra su na svete uz asi 30 rokov.Takze si pokojne vypocitajte kolko rokov tu uz mohlo byt metro.Inac pred rokom som bol v Parizi a tam je metro uplne bezna vec asi ako u nas elektricka a plati to aj opacne (Pariz=2 elektrickove trate)Existuje system 14 liniek metra v Parizi-Parizi (cize Pariz bez periferie) a A-E (5) liniek tzv.RER cize rychlodrahy ktora ma zastavky prevazne na periferii (metro tam nejazdi) a minimum zastavok v Parizi-Parizi (3-4 podla linky).No a uplnou "ceresnou na torte" je linka metra c.14 ktora je plne automatizovana co znamena ze nema kabinku vodica a ani vodica samotneho,v prednej casti su uplne normalne sedadla takze si sadnete a pozerate sa dopredu na mimochodom velmi vkusne vykachlickovany tunel (je aj plne osvetleny).Vdaka riadeniu pocitacom bolo na nastupista mozne namontovat specialne plexisklove dvere+stenu a dvere metra sa zastavia vzdy presne oproti dveram na nastupisti,cim sa vlastne vyriesil problem bezdomocov/samovrahov.(Bezdomovci zvycajne zaspia pod vplyvom alkoholu na kolajniciach).Supravy su klbove (cca 10 vagonov) s velmi elegantnym (a futuristickym) a s perfektnou aerodynamikou.
Takmer by som bol zabudol - vcera doobeda, jak som sedel v Krasnanoch hore na autoskole, tak tam z nicoho nic priletela nasa slavna RTOcka 236-ka, cosi sa tam pomotala po dvore a kamsi zmizla...neviete niekto nieco, ci s nou daco chystaju? ;))
Inac som bol vo viedni a ten esektrickovi system sa mi dost paci - myslim suprevy. Nieco ako k2+jeden vagon bez kabinky...preco to vlastne v BA tak neni?
Spectre, Beus: Nebol by to problem prerobit. Podla mna sa to nepouziva preto, lebo darmo budes dochodcovi (aj radovemu cestujucemu) vysvetlovat, ze v 280 a B7XX sa nic nestlaca a v 435, TrM a SORoch ano. Kazdopadne, vodici, ktori maju zo svojho povolania radost robia niekedy (len vecer) taku vec, ze otvaraju len tie dvere, pri ktorych niekto stoji.
Tento system by mimochodom fungoval efektivne len vtedy, ak by sa dopyt pouzival uz pred vjazdom do zastavky (aby sa zabranilo zbytocnym brzdeniam a rozjazdom).
Zasa raz musim "pochvalit" DPB za chronometraze na linke 83. 17 hod. 15 min. a voz 2811 dosiel do Dubravky s 9´ meskanim. A to nesiel niak zvlast pomaly - proste bolo vela ludi.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Doktor
1.Metro:Ono je to tak ze plany metra su na svete uz asi 30 rokov.Takze si pokojne vypocitajte kolko rokov tu uz mohlo byt metro.Inac pred rokom som bol v Parizi a tam je metro uplne bezna vec asi ako u nas elektricka a plati to aj opacne (Pariz=2 elektrickove trate)Existuje system 14 liniek metra v Parizi-Parizi (cize Pariz bez periferie) a A-E (5) liniek tzv.RER cize rychlodrahy ktora ma zastavky prevazne na periferii (metro tam nejazdi) a minimum zastavok v Parizi-Parizi (3-4 podla linky).No a uplnou "ceresnou na torte" je linka metra c.14 ktora je plne automatizovana co znamena ze nema kabinku vodica a ani vodica samotneho,v prednej casti su uplne normalne sedadla takze si sadnete a pozerate sa dopredu na mimochodom velmi vkusne vykachlickovany tunel (je aj plne osvetleny).Vdaka riadeniu pocitacom bolo na nastupista mozne namontovat specialne plexisklove dvere+stenu a dvere metra sa zastavia vzdy presne oproti dveram na nastupisti,cim sa vlastne vyriesil problem bezdomocov/samovrahov.(Bezdomovci zvycajne zaspia pod vplyvom alkoholu na kolajniciach).Supravy su klbove (cca 10 vagonov) s velmi elegantnym (a futuristickym) a s perfektnou aerodynamikou.