Andy> Odkiaľ si došiel na skutočnosť o prázdnosti linky 212???? Nehovorím, že je natrieskaná, ako 201/202, ale tiež to nie je ideál. Ja si myslím, že 212 je ideálne využitie kĺbaku.
Ináč....... Keby bolo po mojom, riešil by som problém 201 zmenou intervalu aj s 202kou. Mám s tým bohaté skúsenosti a bohužiaľ 202 je rovnako natrepaná ako 201. Problém 201 je skôr v tom, aká veková kategória tam cestuje. Napríklad keby bol interval 201 a 202 v špičke 5, alebo 6 minút, dosť by sa tým vyriešilo. V sedle je to problematické - Ideál by bol 201 8 minút a 202 ako teraz. V rámci luxusu by som však dopĺňal spoje po 4 min. Víkendový interval je viac než vyhovojúci. Ešte by som interval v noci zmenil z 20 na 15 minút, lebo aj v tedy je dosť nával a to by sme mali poriešené bez kĺbaku na 201ke.
Ináč....... Keby bolo po mojom, riešil by som problém 201 zmenou intervalu aj s 202kou. Mám s tým bohaté skúsenosti a bohužiaľ 202 je rovnako natrepaná ako 201. Problém 201 je skôr v tom, aká veková kategória tam cestuje. Napríklad keby bol interval 201 a 202 v špičke 5, alebo 6 minút, dosť by sa tým vyriešilo. V sedle je to problematické - Ideál by bol 201 8 minút a 202 ako teraz. V rámci luxusu by som však dopĺňal spoje po 4 min. Víkendový interval je viac než vyhovojúci. Ešte by som interval v noci zmenil z 20 na 15 minút, lebo aj v tedy je dosť nával a to by sme mali poriešené bez kĺbaku na 201ke.
tbc
Co je na tej 2204 ine ako bolo??
color&ini> mozte dat uz pokoj tej 3163 (dnes na 33) a 3168 ?? Ak to okno zatial nevypadlo, tak sa da predpokladat ze ani nevypadne...to by sme sa tu potom mohli bavit o X elektrickach, na ktorych tiez zadne okno vyzera ze vypadne, ale zatial nevypadlo...
Kami> tu ziadne napisy nepomahaju u nas...to by si tym cestujucim musel zahucat do usi na kazdej zastavke ze to maju stacit...este aj dnes v elektrickach vidim ludi ktori nevedia co maju stlacit, a ked im niekto povie ze "treba stlacit", tak idu tlacit setko mozne (znamenie vodicovi..), len nie dopyt :))
Maki> lebo ked ho do muzea nedame tak nebudeme mat potom nijaky historicky Ikarus280, tu nejde o to ze by uz nebol schopny prevadzky...potom o par rokov by sme zistili ze sa nam nic nezachovalo...ako napr. trolejbus T11...