tr3mp : Suprava T3 ma kapacitu 320, K2 ma kapacitu 210
Co sa tyka toho intervalu - to zalezi i od stavu trati, priepustnosti krizovatiek atd... Ale tie 7-10 minutove intervaly su realne... Myslim na jednej linke.
hmm kapacita elektrickovej trate... to nie je tak jednoduche povedat... Zalezi od vozidiel, premavkovej rychlosti, poctu zastavok, technickeho vybavenia trate (pri prekroceni urcitej hustoty vozidiel treba mat na trati zabezpecovacku rovnako ako na zeleznici) a. p. Ale aj tak by mohlo zopar ludi sadnut nad projekty co sme s beusom uz davnejsie spiskali a skusit z toho spravit odhad nakladov a uzitkov a predhodit to ako konkurencny projekt ! Zaujemci, ozvite sa :-))
viete niekto presne povedat, kolko je max. hodinova kapacita elektrickovej trate? a kolko by to bolo pri roznych supravach?
kolko ludi sa kde vojde by sa este dalo zistit, ale ako casto za sebou mozu chodit eliny, aby bola prevadzka plynula?
tbc : A boli by to take podivne stvormiestne autobusy, kratke cca 3 metre a jazdi ich uz po Bratislave viac ako dost :o-)
Inak ti blbci z metra sa ohanali takymi somarinami...Napr. suprava T3 ma podla nich kapacitu 200 cestujucich, v Bratislave denne jazdi 227 elektriciek... atd...
#4019 Bon-Cu: cisto pre uplnost - trat na senec som spomenul (predmestie galanta).
metro (alebo to co je) sa ma schvalit (ak) vo februri 2002 a zacat stavat 2005 (cize za vlady dalsej vlady).
bon-cu> problem neni na krizovatke...ved uz som neraz zazil ze 115tka (ci jak sa to teraz vola) obisla celu kolonu aut po kolajach a pred semaformi sa tam nas5 vtlacila :)))
boncu> to je tzv. rozradovacia vyhybka...je tam preto lebo povodna normalna bola v kopci a zanasala sa moc spinou...takze tam dali takuto...podobna je aj v tuneli, ale z ineho dovodu...
este nieco...nechodievam casto busom z pod mosta SNP po Vajanskeho nabr., ale vzdy ked idem, na tej ulici strati bus aj 5 min...Sak to je hrozne...potom to kotluje aj 10m pred zastavkou. Pritom je tam jednosmerna el. trat...Snad by sa z nej dal urobit pruh pre MHDckove busy...Problem je na krizovatke...ale to by sa dalo spravit...
Co je problem...elektricky ako "nosny system" by nemali mat prekazky...ASm neviem, ci by to bolo realne...
Ludia, chcelo by to nieco, co by nemalo zapchy, meskanie a problemy so stupakmi /=special cesta iba pre MHD, monorail, visutak, podzemak, proste nieco, co nechodi po normalnych komunikaciach/, nakolko na ceste na Patronku zo SAV mam moznost overit vsetky mozne i nemozne vlastnosti /meskanie, ucinnost, sila, akou sa zvlada stupak.../ a hlavne
MALO BY TO BYT VELKOKAPACITNE /zajtra som o 7:45 na Patronke, tak sa tam mozte pozriet, ako sa snazim natrepat pred rokom do prazdnej, teraz do natrieskanej 92/, alebo na
HALOVU, kde sa dostanete najskor do 3 busu, lebo vsetko iduce do mesta sa naplni na prvych troch zastavkach
Ozyvam sa po dlhej odmlke a hned mi udrela do oci jedna vec:opat sa diskutuje o metre PRED volbami.Kandidati rozmyslaju cim by nam ulahodili niektori to robia pivom a klobaskami rozvesanymi po stromoch ci iny zase roznymi diskusiami na temu:Metro v Batislave.Vazeny takto to uz funguje asi 30 rokov a metro uz mohlo byt davno v prevadzke.
Kami : v prvom rade sedel Si a ja. Po celej prezentacii sme si odchytili pana Mattosa a on povedal, ze ak by niekto iny spravil lacnejsi projekt... Vazeni, kto by mal zaujem na projekte spolupracovat, nech sa mi ozve. Spolu s DPB im (Metru) planujem vypalit rybnik alternativou s elektrickami
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tr3mp