Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Kebyze uz mozem volit, (o take styri rocky), by som volil asi Benusku, ale jednine preto, ze sa narodil v Blawe :-(( ten vyber kandidatov je naozaj smiesny.


6604: KOKOS! TAK KONECNE VIEM ZE TIE HNUSNE STARE PONORKY (rozumej: Ik280) NEROBIA TAKY HLUK KVOLI MOTORU ALE KVOLI NAPRAVE! Lebo som fcera isiel s fotrikom po Americkom namesti, zrazu len pocujem Ik280 a si pomyslim ze co tu ten robi? Otocim sa a vidim 6604!
Vážení, celé je to NAHOVNO!
Idem si dnes po Račianskej do školičky, pozerám okolo seba na krásne zasnežené stromy, len zrazu sa obzriem a náhodou som kútikom oka zhliadol záložák sólo T3 na linke 5!!!. Niežeby bol napráskaný, vôôôôôôôbéééééééc niéééééé, ALE V PROTISMERE SI TO ŠINULA NA PÄŤKE KAČICA!, v najnapráskanejšom úseku o ktorom viem, teda Ursínyho - Račianske mýto, tí ľudia takmer trčali von z okien, stavím sa, že keby mohli, tak vylezú na strechu, alebo si zo zberača spravia hojdačku. Už som totiž bol na Račku na nástupnom ostrovčeku a tak som tie sardinky, och, pardón, tých ľudí, počul. Ešte aj jedno malé detsko asi taký prváčik-druháčik to bol, nadáva "do p**e", ľudia, to je už moc... sami si predstavte zmes najhorších slovenských a anglických nadávok! To by ale odo mňa ešte nebolo všetko, keby som neobjasnil príčinu: CELÝ TENTO SYSTÉM JE NA PAŽU! Pretože za tou poondiatou kačicou dohrmotala súprava T6-tiek a ĎALŠIA KAČICA! No a za ňou ešte jedna, no nie sme na SLovensku? Tá posledná ešte musela čakať pred zastávkou, lebo jednoducho nemala kde vyklopiť ľudí! A teraz mi vysvetlite, prečo chudáci cestujúci (niketorí možno aj platia) museli na Ursínyho čakať 8 minút, ak zmeškali tú púoslednú K2? LEBO JE TO NA ZADKOVÝ PLOD! (pardon, ale jemnejšie to nešlo :-|) Niekto to celé zle naplánoval a tak to aj vyzerá! Áno, priznávam, možno mal šofér prvej eliny nejaké problémy, ale to by asi tie posledné dve neboli skoro prázdne, však ?! Riešenia:
Nevypravovať K2 na linku 5! Linka 7, na ktorej premávajú súpravy sú tak prázdne, že by linku zvládla aj K2, v sedle možno aj sólo T3. Vozokilometre sú iná vec...
V Juráku stojí aj cez špičku niekoľko súprav, nech ich preradia do Krasňan, tam majú niekedy súprav málo. Bordel je iná vec 🙂
Linkám premávajúcim z Rače zmeniť grafikon (ak je to tak, sorry) na 3-minútové rozdiely medzi odchodmi, alebo 2(linka 3),3(5),2(11),3(7).
Prednostne vypravovať súpravy na linky 5 a 9.
Ďalej ma naštvalo, že na linke 5 bol záložák zo stanice a zo školy som videl, ako T3 zo stanice ťahal nejakú K2 z linky 3 (tiež zo stanice, so stiahnutým zberačom). Keďže jeden záložák bol na päťke, druhý ťahal K2, tretí na linku 3 už neostal. No čo je toto za systém, Slováci? Veď my nasadneme do tankoch a zrovnáme Olejkársku so zemou :-)))))))) Prečo nemôžu byť záložáky pripravené aj vo vozovniach? V Krasňanoch na linky 3,5,7,11,9 a 14 v prípade dostatku vozov, inak by 9 mohlabyť zálohovaná z Juráku. Ostatné linky 1,2,4,6,8,(9) a 12 by teda mohli byť zálohované z Juráku. Stanovištia ZV by mohli byť (niektoré aj sú) nasledovne: Hlavná Stanica, Zlaté Piesky, vozovne, odstavné koľaje v Ružinove a v Karlovke, Astronomická, ŽST Nové Mesto. V prípade mečnšej rekonštrukcie aj v Dúbravke (žeby sci-fi?). Snáď jediná vec, ktorá ma dnes potešila, je že CITY POINT 7837+38 dostal konečne normálnu tabuľu "7", na ktorej je číslo čiernym a nie ornamentálne vyrezané (vtedy prd vidieť). Oh, práve som zbadal ZV kačicu na 11! Chválim! Asi mi Dibusti čítajú myšlienky 🙂
---
Poznamka: toto bolo pisane v skole, ked som sa nedostal na net. Tusim to bolo v stredu, den po snehovej nadielke.
K tomu intervalu na elektrickovych tratiach: K tomuto by vedel dost vela povedat Ing.Vingalik a mozno aj Ing.Kajdi, raz sme s nimi aj o tejto teme rozpravali, a pamatam si ze interval vozidiel (nie liniek) ktory je schopna bezna elektrickova trat zvladnut, sa pohuboval radovo v desiatkach sekund...uz neviem ci to boo 90 alebo 50 ;-))
Este k nosnemu systemu. Pri predpokladanom naraste dopravy sa to inak ako dopravou mimo exitujucich ciest ani nebude dat vyriesit. Ci tam nasekaju elektricky, alebo ine "kolajnicovozy" je uplne jedno. Je to o peniazoch. A ci da peniaze stat alebo mesto nie je jedno. Ked tu bude kolaps, bude to stavba vacsieho vyznamu ako len pre mesto. Vsak rovnako dava stat peniaze aj na dialnice.
Ta myslienka dopytoveho otvarania moze byt dobra. Ved to funguje aj na vsetkych elektrickach. Ale neviem si predstavit babku, co si hned uvedomi, ze nejde v Tr po GO, ale v TrM a musi st;lacit tlacidlo.
Hlavne pri plnych vozidlach by vodic mohol miesto uvolnenia, tie dvere rovno otvorit. Alebo nech daju dopytove na vsetky Tr a bude po probleme. Ludia si budu musiet zvyknut.

Mam taku otazku. Co mam spravit aby mi na Hodzovom zastal nocak smer Hl. stanica. Mam pouzitcervene svetlo ako policajti, alebo sa mam rovno vrhnut pred vozidlo ??? V pondelok medzi 0.45 a 0.51 nikto nezastal. Ako som siel, videl som na zastavke cloveka a asi 3 busy co prefrcali okolo. Az 0.52 zastal jeden, lebo mu niekto vystupoval. O com to je ??? Na 516 mi vodic normalne zastal bez toho aby som musel zdvihnut ruku. Ved v oboch pripadoch bolo jasne, ze sa chcem zviest, ved ciel vsetkych spojov bol jeden!
Jan> Ja poznam jedneho idiota co jazdi na 6293 na 201 a stale nadava ked vystupim a nastupim kvoli tomu ze niekto iny nastupuje/vystupuje... Skoro mi raz zatvoril dvere.

tbc> Uz to tu niekto hovoril, ze pneumaticke dvere maju vyhodu ze sa nezasekavaju. Ale podla mna by to tiez mohli vylepsit..

kami> Na to otvaranie dvetri v 15TrM si ludia zvyknu. Uz som dlho nevidel cloveka ktry by t nepochopil...
Vážení diskutujúci,

len taká "srandička" od staršieho pána - a bohužial ešte ako tak slušného.
V utorok idem mojou milovanou 201 a pred Tržnicou
chcem vystúpiť. Staršia dáma s paličkou už začala nastupovať. Chcel som jej pomôcť čo sa mi i podarilo, ale následne stojac na poslednom schodíku bez signálu a bez zatvorenia dverí o 16.45 autobus odpálil tak, že som z neho vyletel, ale vďaka vojenskému výcviku jeden kotrmelec to spravil, takže len celý zašpinený, trochu krvavé koleno a lokeť.
Na všetkom najkrajšie bolo, že po mojom akrobatickom kúsku som mal vraziť do stĺpu, kde by som asi bol definitívne skončil, ale môj strážny aniel tam postavil prekrásnu devu a buchol som len do jej nôžok a ešte mi pomohla vstať. Bol som z toho tak vyvalený , že som ju zabudol pozvať aspoň na kávu.
Dispečer povedal, že to hneď prešetrí, - tak si všetci dajte pozor na udržiavanie grasfikonu MHD.
S úctou, Jan.
SI, mrkni sa na ten email co som ti poslal...
si: zaujem by aj bol, ale som v tejto oblasti dost laik, takze nejaka seriozna analyza z mojej strany do uvahy neprichadza. mozno nieco ine ...
tr3mp : Suprava T3 ma kapacitu 320, K2 ma kapacitu 210

Co sa tyka toho intervalu - to zalezi i od stavu trati, priepustnosti krizovatiek atd... Ale tie 7-10 minutove intervaly su realne... Myslim na jednej linke.
hmm kapacita elektrickovej trate... to nie je tak jednoduche povedat... Zalezi od vozidiel, premavkovej rychlosti, poctu zastavok, technickeho vybavenia trate (pri prekroceni urcitej hustoty vozidiel treba mat na trati zabezpecovacku rovnako ako na zeleznici) a. p. Ale aj tak by mohlo zopar ludi sadnut nad projekty co sme s beusom uz davnejsie spiskali a skusit z toho spravit odhad nakladov a uzitkov a predhodit to ako konkurencny projekt ! Zaujemci, ozvite sa :-))
#4017 spectre: mozno sa nieco z projektov naplni, ale magistat (s moravcikom na cele) nas urcite oklame tak ci tak 😉
viete niekto presne povedat, kolko je max. hodinova kapacita elektrickovej trate? a kolko by to bolo pri roznych supravach?
kolko ludi sa kde vojde by sa este dalo zistit, ale ako casto za sebou mozu chodit eliny, aby bola prevadzka plynula?
tbc : A boli by to take podivne stvormiestne autobusy, kratke cca 3 metre a jazdi ich uz po Bratislave viac ako dost :o-)

Inak ti blbci z metra sa ohanali takymi somarinami...Napr. suprava T3 ma podla nich kapacitu 200 cestujucich, v Bratislave denne jazdi 227 elektriciek... atd...
#4019 Bon-Cu: cisto pre uplnost - trat na senec som spomenul (predmestie galanta).
metro (alebo to co je) sa ma schvalit (ak) vo februri 2002 a zacat stavat 2005 (cize za vlady dalsej vlady).
a este raz for bon-cu> a keby tam aj ten pruh spravili tak to by hned bol zaplneny "novymi autobusmi" 🙂

a co tam po nejakom senci...my uz aj tak budeme davno penzisti ked tu nieco take bude :o))))
bon-cu> problem neni na krizovatke...ved uz som neraz zazil ze 115tka (ci jak sa to teraz vola) obisla celu kolonu aut po kolajach a pred semaformi sa tam nas5 vtlacila :)))
boncu> to je tzv. rozradovacia vyhybka...je tam preto lebo povodna normalna bola v kopci a zanasala sa moc spinou...takze tam dali takuto...podobna je aj v tuneli, ale z ineho dovodu...
este nieco...nechodievam casto busom z pod mosta SNP po Vajanskeho nabr., ale vzdy ked idem, na tej ulici strati bus aj 5 min...Sak to je hrozne...potom to kotluje aj 10m pred zastavkou. Pritom je tam jednosmerna el. trat...Snad by sa z nej dal urobit pruh pre MHDckove busy...Problem je na krizovatke...ale to by sa dalo spravit...
Co je problem...elektricky ako "nosny system" by nemali mat prekazky...ASm neviem, ci by to bolo realne...
Spectre - No obcas to ujde... 🙂

tr3mp - Tak sa mi zda, ze tam chyba smer senec...??? To ako co? A vobec...cele je to cudne...Ale ze 30 rokov by to snaaad zvladnut mohli 🙂

Dr. - A v Kosicoch sa stavat metro nebude? :-)))

Otazocka - furt ju sem zabudam napisat - co je to za vyhybka na obchodnej smer tunel? Taka dlha, kolaje su tam zdvojene...naco? preco? Hmmm?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.