petert: A to si na L93 prestupoval alebo si išiel len v nej. Lebo ak si si ho cvakol 14:44 tak cesta L93 z konečnej na konečnú trvá 27 minút.
Ale aj tak sa mi to zdá byť nejaké divné. A ak si električenku platíš, tak na čo cvakáš lístky?
Dna 5.1.2005 bol okradnuty v dopravnom prostriedku 204 o penazenku v ktorej bolo 2500sk+oznaceny cestovny listok ale ked nastupil revizor 8 na racianskom myte som zistil ze nemozem najst penazenku aj s listkami,ktore som mal zasunute a s tym ma vyzval,aby som vystupil.Na kolko som mohol mat padnutu penazenku v trolejbuse som nemohol sa dostat dalej s dokazom ze ta penazenka je v trolejbuse a on od mna vypytal doklady.Vytiahol som obciansky.V ten den som musel zablokovat kreditky.Pokuta 069738.Nato dna 6.1.05 o 15.25 ma zastavil v autobuse 93 revizor,kde som mal vystupit na zastavke SAV a mal som listok .14.44 on ma prichitil 15.24.S tym ze som listok pretiahol o 5 min viacej a nehal ma vystupit az na hlavnej stanicii s 5 rocnou dcerou a tam mi po 5 min vystavil pokutu 091685 s casom 15.30 co je vlastne 45 min platnost listka.Neviem preco kontroluju hlavnu stanicu s tym ze ja som isiel normalne a cvakol som normalne .Okolie trnavky,kde najviac chodi najviac ciernych pasazierov.Kde je potom je spravodlivost,ked utocia na nespravnych ludi-slusnych.Elektricenku si plaim.
Práveže ja mám pocit, že je to tak akurát, že časť váhy sa prenáša do prdele a teda do sedačky a časť váhy chrbta a hlavy sa prenáša do opierky. Veď Papyr by nám vedel povedať čo je pre naše správne tvarovanie chrbtice a vôbec postavy najlepšie.
Re #39482 Ike:
Tak teraz ktorá. Tá pod NBS kúsok od kefiarne alebo ex. Starohorská.
Inak ale už to mohli spraviť celé. Od Šancovej po Floriánske a Kollárko. Ten kúsok ku stanici nie, ve´d keď sa tam bude staviať to veľké čudo, tak na čo.
no vidis, mne sa zas lepsie sedi v tych novych (radsej prenasam vahu tela do podlozky ako ju musim celu drzat chrbticou, co mi tie stare neumoznuju), jedinou vyhodou tych starych je to, ze dlhsie vydrzia bez udrzby (ale na to su najlepsie tie drevene v tambusoch )
Ja som rád, že nevyšlo na nové sedačky. Mne sú najpohodlnejšie tie staré koženkové. A úplne najlepšie sa sedí v tej sérii kam patrí aj 6241. Tie sedadlá majú dobrý sklon a tak prdel do nich sadne ako uliata. A tiež ťa to núti sedieť s vystretým chrbátom čo ja veľmo oceňujem.
Inak aj mňa by zaujímalo, ktoré vozy sú na tom tak zle, že im budú meniť skelety. A koľko tých skeletov vlastne je?
Caute chalani, mam na vas par otazociek tykajucich sa T-busov. Pred urcitou dobou bolo pred dielnami na Trnavke par novych skeletov boli resp. budu pouzite pri modernizaciach v rozsahu napr. 6289,6290,6294,6296,6297,6305(ak som nejaky zabudol prosim o doplnenie), alebo budu skelety pouzite pri reko v rozsahu 6304 s M-kovymi celami?Ak budu pouzite na reko na 14TrM prosim o evidencne cisla.Dalsia otazocka sa tyka 15Tr. 6612 bola modernizovana v BB, bola tam modernizovana aj 6611? Budu dalsie? Skoda, ze pri modernizaciach vsetkych spominanych T-busov nevyslo aj na nove sedacky(okrem 6612). Dakujem za pripadne odpovede.
Ja si naopak myslím, že to bola debata k téme ("Toto diskusné fórum je určené predovšetkým pre debaty o bratislavskej doprave. Pridaný bude každý príspevok, ktorý má vyplnené aspoň meno a text príspevku. Tvoj príspevok nesmie porušovať nijaký zákon Slovenskej republiky a mal by byť v medziach slušnosti."). Prepravný poriadok je nedeliteľná súčasť MHD. Naopak, Tvoj príspevok nemal s MHD v Bratislave spoločné nič. Aj slová by si mohol voliť opatrnejšie alebo aspoň sledovať, aké smajlíky sú na konci niektorých príspevkov a podľa toho príspevok pochopiť.
V poslednom casopise Dopravny kontakt (november/december) , ktory vydava DPB, je clanok (Stav elektrickovych kolaji sa zlepsuje), v ktorom sa pise okrem ineho aj toto:
"Podla vysky financneho krytia a zavaznosti technickeho stavu kolajovych trati ma stredisko na buduci rok (t. j. 2005)v plane zrealizovat v jarnych mesiacoch opravu trate na Radlinskeho ulici, a to v dvoch etapach: 1. Florianske namestie - ulica Imricha Karvasa, 2. Dokoncenie po Kollarovo namestie v dlzke 500 metrov dvojkolajne. Pocas letnych mesiacov bude nasledovat Kapucinska ulica od Zupneho namestia po tunel v dlzke 400 metrov dvojkolajne."
To som napisal, keby nahodou ste nevedeli, a aby bolo o com diskutovat.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos Keynes