Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: slovanista21 #38326:
pozri e-mail, ale električky? ? ☠ ? ? ? ? ?
KRABUSTi a KRABUSKovia v akcii: Racianska radiala je uzavreta, podla dobrych zdrojov minimalne tri tramvaje presli toho isteho cloveka. Policajti vraj kontroluju vsetky vozy na reviznom kanali DO! Vie niekto viac?
Mikimaus: Ak mesto nepovolí postaviť na Filiálke novú stanicu, dobre, ale potom nemôže chcieť, aby aby sa táto lokalita zmenila, pokiaľ bude stále patriť železničiam. Myslím, že tie sa ale len tak svojho zámeru nevzdajú.
Hefec: ok, poznam, ale neni to tak casto...
Reakcia na: Ámos Keynes #38346:
az na to, ze primator Nitry ziada zrusit vsetky zlavy pre vsetkych a chce aby vsetci platili za listok 21 Sk (vratane deti)....
Reakcia na: Vševedko #38341:
Ale veď nikto nechce aby silnejšie regióny nepomáhali slabším. Ale nezmyselné liatie financií o slabých regiónov nie je to pravé orechové (viď SRN). Tu vznikla možnosť aby bohaté regióny mali peniaze na normálne prežitie a rozvoj a z spotrebných daní, DPH a daň z príjmov PO by vláda financovala slabé regióny. A samozrejme časť z dani z príjmu FO by sa prerozdelovala a časť by ostávala v regióne kde bola vyprodukovaná. Veď nemôžu bohaté regióny doplácať na chudobné v maximálne možnej miere. Treba nájsť rovnováhu a všetci budú spokojný.
Zase používaš demagógiu a nechápeš alebo skôr nechceš chápať čo píšem a ani nad tým nerozmýšlaš.

Keby si pár starostov nezmyslelo, že zmenie veľkostný koeficient tak Bratislava by aj financovala slabšie regióny aj mala peniaze na vlastný rozvoj.
Ale asi nemá cenu nič hovoriť...
Reakcia na: Papyr #38338:
Ja si myslím, že to bude práve a verzia. Nitra už avizovala, že niečo také spraví, prečo by to nemohla spraviť aj Bratislava. Okrem iného každý mimobratislavský študent si je povinný vybaviť prechodný pobyt na intráku.
Reakcia na: Ike #38343:
Nad tymto si musel velmi dlho rozmyslat , aby si nam toto napisal. Vsetko dobre!
Spod mosta Lafranconi vidno, že hore je to v smere na Patrónku upchaté.
Ja som inak dosiel na teoriu, ze DNV by pomohla tzv. "looserska zbieracia linka"... bolo by to takto:

- Isla by prva 21ka a pri VW by sa narvala. Nastupilo by 95% ludi z kazdej zastavky, ktory nou nesli = > t.z. ze tych 5% "looseri" nou chcelo ist, ale nenarvali sa.

-Potom by isla druha 21ka. Vzhladom na to uz uz nejaky looseri cakaju na 21 (do tej predtym sa nenarvali) tak je pocet ludi cakajucich na 21 na kazdej zastavke o 5% vacsi, cize tymto by tato 21ka brala z kazdej zastavky len 90%. Zvysnych 10% (tvorenych loosermi aj z predchadzajucej 21 aj s novymi) by opat zostalo cakat.

-Potom by isla tretia 21ka. Vzhladom na to ze na zastavkach uz caka dost ludi, ktorym zdrhla jedna ci dve 21ky (do ktorych sa nenarvali) by bol pocet ludi na zastavke o 10% vacsi, cize tato 21ka by z kazdej zastavky brala 85%. Zvysnych 15 by bolo tvorenych ludmi co sa nenarvali do jedneho, dvoch, resp. troch spojov.

-Hned za nou by isiel prazdny bus, spominana LZL, ktora by ich "pozbierala" a situacia by sa opakovala odznova
?

Cize tym chcem povedat ze situaciu v DNV by vyriesilo pridanie jedneho spoja rano
? ?
Reakcia na: Andy #38337:
ale niekedy je meskanie dost neprijemne, aj vyse 10 minut, ako dnes o piatej - potom sa obcas stane, ze sa na obratisku v sl. udoli minu autobusy a potom meskaju aj odtial - keby dnes meskala 31, ktorou som ja blbec chcel ist, nacakal som sa, a aj tak som sa do nej nedostal, este o minutu-dve viac, uz by 39 o 17:00 meskala z vychodiskovej zastavky.
Co sa tyka toho, ze niekedy idu aj tri 31/39 po sebe, je sposobene narazovymi narokmi na prepravu - studenti sa snazia narvat do prveho, co pride, dlho sa pritom stoji na zastavke, dalsi uz ale nema skoro koho zobrat, a tak dobieha toho pred sebou...
Reakcia na: Ámos Keynes #38327:
A ja zase chcem, aby sa silnejšie regióny podieľali na financovaní slabších, pretože nato tu ten štát máme. Inak môžeme zaviesť hyperliberalizáciu, nebudeme platiť žiadne dane a budeme zas všetkoí platiť v plnej cene.

Nezastavujme sa na polceste! Preč so solidaritou v zdravotníctve, v doprave, vo všetkom! Prečo je na cestách obmedzená rýchlosť? Však keď niekto má na to, aby si kúpil auto s Vmax.=230, prečo by ho nemohol aj využívať?
Reakcia na: d3k0 #38275:
DPB zrejme pochopil, ze na moderne autobusy nema, tak zrejme bude obnovovat vozovy park rekonstrukciami vrakov a novymi vrakmi - kedze Novoplan je taka lacnejsia Karosa B 731....nevidim ziadny rozdiel medzi nasimi plynovymi drakmi a tymto Novoplanom....
Reakcia na: Ámos Keynes #38327:
Ak zavedies take opatrenia, ako pises, moze sa to prejavit dvoma sposobmi:

a) narast obyvatelov sposobeny hromadnym prehlasovanim sa cezpolnych (studentov) na bratislavske adresy,

b) rozhodnutie dotycnych neist studovat do BA, ale inam.
Reakcia na: Tennese #38333:
No s tou polhodinou nemôžem súhlasiť, denne využívam linky 31/39 a nikdy nemešká viac ako 5 minút, už len preto, lebo má 6 min. interval. Jasné, chodia s meškaním, ale tým, že majú super interval, tak vlastne to meškanie tých pár minút necítiť.. A plná na prasknutie je aj keď nemešká vôbec.
Aká budeš Bratislava?
Občania za dobrý územný plán: verejná diskusia

Občianske združenia a iniciatívy, ktoré sa zaoberajú problematikou územného plánovania v Bratislave, Vás pozývaju na verejnú diskusiu: Aká budeš, Bratislava? v stredu 24. 11. o 18. hod., vo veľkej zasadačke Domu novinárov SSN (Slovenský syndikát novinárov) na Župnom námestí č. 7 (znížené prízemie).

Otázky, ktoré si treba klásť a ktoré treba zodpovedne zodpovedať
Čo je to územný plán mesta? Prečo je dôležitý? Ako prebieha pripomienkovanie návrhu územného plánu Bratislavy v súčasnosti? Kedy sa očakáva jeho prijatie? Ako môžu Bratislavčania ovplyvniť podobu vlastného mesta? Čo Bratislavčanov trápi? Čo sa im v Bratislave páči? Čo chcú zmeniť?

Prečo toto podujatie?
Zodpovedanie uvedených otázok. Vysvetlenie postupu a metodiky zapracovávania pripomienok k územnému plánu. Poradenstvo ohľadom efektívneho dosiahnutia zapracovania pripomienok.

Hostia:
Doc. RNDr. Mikuláš Huba, CSc., Spoločnosť pre trvalo udržateľný život v SR
RNDr. Jaromír Šíbl, Bratislavské regionálne ochranárske združenie
Marcel Slávik, občianska iniciatíva Chorvátske rameno
Na stretnutie boli pozvaní aj zástupcovia magistrátu.

Tešíme sa na Vás!
Reakcia na: Tennese #38333:
Zapchy zapchy zapchy... L31 ma priebeznu konecnu, takze ak meska uz smerom na Trnavske myto, meska aj smerom na cintorin...
Reakcia na: Tennese #38333:
Juuuj veru nevieme, ale na DPB budu urcite vediet. Pripadne call telefonicky Dopravny dispatching ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.