Viete trate treba opravovať a keď sa opraví ta v Dúbravke aj cestovanie do mesta bude rýchlejšie. Treba tie dva mesiace vydržať.
Re #31175 aNTI: Tak áno, stále sú to malé čísla. 900 tisíc povedzme si na rovinu nie je nič moc. Ále stále mohla mať Ba len 25% nárast a namiesto 900tis. (možno prvý melón) by prepravila 600tis. Uvidíme ako to dopadne, ale nemyslím si, že Bratislava bude budúci rok pokračovať takým istým rýchlym tempom. Možno sa späť vráti na 25%. Všetko zrejme závisí od toho, kto letisko sprivatizuje.
Re #31170 m@rtin: Myslím si, že práve blízkosť Viedne za to môže. Totižto v hlavnom meste nebola potreba mať vlastné aerolinky. Až Močiar prišiel s nacionalistickou predstavou. A bolo mu jedno či a ako fungujú. Hlavné bolo, že sa môže chváliť, že aj národné aerolinky zaviedol s prvou linkou tuším do Moskvy. Ale s tým sa už tuším nechválil. Ale to je len môj dojem, v letectve sa nevyznám len to, že letisko rástlo o 166% človeka poteší.
Čo som si dnes všimol, že kríženie koľajníc pri zbiehavej výhybke zo smerov Krížna a Račko je prasknutý. Teda neviem ako je to nebezpečné, ale podľa môjho skromného úsudku by sa to malo spraviť čím skôr.
Ak som použil nesprávnu terminológiu prosím prepáčte.
Preco by sa Sirpo malo strhavat? Tato najmenej zatazena trolejbusova trat na Slovensku (mozno v byv. CS) sa jednoducho nebude dalej opravovat. Az ked sa tam nieco pokazi (spadne strom alebo stlp TV), tak az vtedy sa zrusi trolejbus
Papyr:Veru.Aj na Surdok bude konečne môcť trolejbus zachádzať,aj Širpo sa bude môcť bez následkov strhať a bude sa tam dať aj v smere od Ľubotíc zachádzať...Ani nebudú mať magistrátnici problém,či na Delňu trať stavať-každý desiaty trombelus stiahne na Šváboch klacky a zájde na Delňu.Aj do Ruskej Novej Vsi pôjde trolejbus...
Dnes som videl tú novú výhybku na Rožňavskej trošku dôkladnejšie a ako pozerám, oni to robili 5 minút pred fajrontom alebo čo? Mali by tam poslať W s nejakým trolejbusom, nech im to tam v 60 km/h celé rozdrbe. Ale je možné, že by nebolo poznať rozdiel.
6619 zachvíľu bude poznať pol Bratislavy.. Možno by bolo treba napísať list na prevádzku trolejbusov, nech to opravia... A keď nepomôže, tak list primátorovi
To je fakt. Ja som zíral jak na Vizir, keď som minulý rok nastúpil do jednej zlínskej 15 TrM - ani ktovieako rýchlo nešla, ale ten kĺb - to bola hrôza ?
No ale zas na to, aku karoseriu si vybrali, je vysledok prekvapujuco dobry. Uz vidim 24 Tr na presovskej linke 13 - v Luboticiach na diesel, v zbytku trasy na elektriku
Čo je dôkazom toho, že 14/15Tr je zvrátená konštrukcia a likvidácia Ostrova bol v princípe správny krok - akurát si na nový trolejbus nevybrali tú najlepšiu autobusovú karosériu...
Lenze 15 Tr rincia aj v inych mestach, az na par vynimiek rincali skoro vsade. Najhorsie co som zazil, boli 15 TrM v Plzni, vcelku nove vozy, ale hluk ze sa v tom ani rozpravat poriadne nedalo. To nie je specifikum Bratislavy, o vozy 15 Tr sa jednoducho treba intenzivne starat - a kde to robia menej intenzivne, tam vsade 15 Tr rincia.
Mimochodom, dnes sa mi snívalo, že som stál pri Auparku a nejaká Karosa B741 na linke 198 ( neviem, čo tam robila ) sa v zákrute prevrátila a kotúľala sa ešte dobrých pár desiatok metrov... Naštastie som sa zobudil ešte pred tým, než som videl obete. A počas tej nehody som ešte nadával na DPB, že v akom stave majú autobusy. :-)))) Potom keď som po prebudení znovu zaspal, tak som pre zmenu navštívil Toronto, kde premávali 15TrSF zo San Francisca so slovenskými nápismi.
Asi by som mal prestať čítať pre spaním stránky o MHD...
ani tie trolejbusy nie su ziadna slava. vacsina 15Tr pri vyssich rychlostiach v klbe a za klbom vibruje a rachoti a drnci. je to sice masaz za lacny peniaz, ale nie kazdy ma o nu zaujem
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr