Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: d44 #31173:
Viete trate treba opravovať a keď sa opraví ta v Dúbravke aj cestovanie do mesta bude rýchlejšie. Treba tie dva mesiace vydržať.

Re #31175 aNTI: Tak áno, stále sú to malé čísla. 900 tisíc povedzme si na rovinu nie je nič moc. Ále stále mohla mať Ba len 25% nárast a namiesto 900tis. (možno prvý melón) by prepravila 600tis. Uvidíme ako to dopadne, ale nemyslím si, že Bratislava bude budúci rok pokračovať takým istým rýchlym tempom. Možno sa späť vráti na 25%. Všetko zrejme závisí od toho, kto letisko sprivatizuje.

Re #31170 m@rtin: Myslím si, že práve blízkosť Viedne za to môže. Totižto v hlavnom meste nebola potreba mať vlastné aerolinky. Až Močiar prišiel s nacionalistickou predstavou. A bolo mu jedno či a ako fungujú. Hlavné bolo, že sa môže chváliť, že aj národné aerolinky zaviedol s prvou linkou tuším do Moskvy. Ale s tým sa už tuším nechválil. Ale to je len môj dojem, v letectve sa nevyznám len to, že letisko rástlo o 166% človeka poteší.

Čo som si dnes všimol, že kríženie koľajníc pri zbiehavej výhybke zo smerov Krížna a Račko je prasknutý. Teda neviem ako je to nebezpečné, ale podľa môjho skromného úsudku by sa to malo spraviť čím skôr.
Ak som použil nesprávnu terminológiu prosím prepáčte.
Reakcia na: S499.1023 #31209:
Neskratila, u nas su fixne chronometraze 🙂
Papyr:No veď tak som to myslel,nie že by ho mali strhnúť úmyselne.Aj keď jazda mimo dráty by výrazne skrátila jazdné časy už teraz:).
Reakcia na: S499.1023 #31207:
Preco by sa Sirpo malo strhavat? Tato najmenej zatazena trolejbusova trat na Slovensku (mozno v byv. CS) sa jednoducho nebude dalej opravovat. Az ked sa tam nieco pokazi (spadne strom alebo stlp TV), tak az vtedy sa zrusi trolejbus 🙂
Papyr:Veru.Aj na Surdok bude konečne môcť trolejbus zachádzať,aj Širpo sa bude môcť bez následkov strhať a bude sa tam dať aj v smere od Ľubotíc zachádzať...Ani nebudú mať magistrátnici problém,či na Delňu trať stavať-každý desiaty trombelus stiahne na Šváboch klacky a zájde na Delňu.Aj do Ruskej Novej Vsi pôjde trolejbus...
Interval na novej 58 je 30 minút, ale myslím, že to bohate stačí. Dnes tam jazdí nejaká Karosa.
Dnes som videl tú novú výhybku na Rožňavskej trošku dôkladnejšie a ako pozerám, oni to robili 5 minút pred fajrontom alebo čo? Mali by tam poslať W s nejakým trolejbusom, nech im to tam v 60 km/h celé rozdrbe. 🙂 Ale je možné, že by nebolo poznať rozdiel.
Reakcia na: mickey #31199:
6619 zachvíľu bude poznať pol Bratislavy.. Možno by bolo treba napísať list na prevádzku trolejbusov, nech to opravia... A keď nepomôže, tak list primátorovi 🙂
Reakcia na: BM #31200:

Tak potom linky 2 a 8.
Reakcia na: Papyr #31196:
To je fakt. Ja som zíral jak na Vizir, keď som minulý rok nastúpil do jednej zlínskej 15 TrM - ani ktovieako rýchlo nešla, ale ten kĺb - to bola hrôza ?
Reakcia na: fobust #31180:
Pockaj "Ing". Trabantik chce este zaciatkom vyluku Racianskeho myta
Reakcia na: Andy #31195:
ako si vedel, ze mam na mysli hlavne 6619? 🙂 Tu ked vidim prichadzat, skontrolujem cestak, ci sa mi neoplati pockat na dalsi spoj tym smerom.
Reakcia na: S499.1023 #31197:
No ale zas na to, aku karoseriu si vybrali, je vysledok prekvapujuco dobry. Uz vidim 24 Tr na presovskej linke 13 - v Luboticiach na diesel, v zbytku trasy na elektriku 🙂
Reakcia na: Papyr #31196:
Čo je dôkazom toho, že 14/15Tr je zvrátená konštrukcia a likvidácia Ostrova bol v princípe správny krok - akurát si na nový trolejbus nevybrali tú najlepšiu autobusovú karosériu...
Reakcia na: mickey #31193:
Lenze 15 Tr rincia aj v inych mestach, az na par vynimiek rincali skoro vsade. Najhorsie co som zazil, boli 15 TrM v Plzni, vcelku nove vozy, ale hluk ze sa v tom ani rozpravat poriadne nedalo. To nie je specifikum Bratislavy, o vozy 15 Tr sa jednoducho treba intenzivne starat - a kde to robia menej intenzivne, tam vsade 15 Tr rincia.
Reakcia na: mickey #31193:
No to áno, to robí najmä prvá séria 15TrM, hlavne 6619. 🙂 Ale zase v takom Ikaruse 280 drnči všetko komplet aj keď stojí na zastávke. 🙂
Mimochodom, dnes sa mi snívalo, že som stál pri Auparku a nejaká Karosa B741 na linke 198 ( neviem, čo tam robila 🙂 ) sa v zákrute prevrátila a kotúľala sa ešte dobrých pár desiatok metrov... 🙂 Naštastie som sa zobudil ešte pred tým, než som videl obete. 🙂 A počas tej nehody som ešte nadával na DPB, že v akom stave majú autobusy. :-)))) Potom keď som po prebudení znovu zaspal, tak som pre zmenu navštívil Toronto, kde premávali 15TrSF zo San Francisca so slovenskými nápismi. 🙂
Asi by som mal prestať čítať pre spaním stránky o MHD... 🙂
Reakcia na: Andy #31191:
ani tie trolejbusy nie su ziadna slava. vacsina 15Tr pri vyssich rychlostiach v klbe a za klbom vibruje a rachoti a drnci. je to sice masaz za lacny peniaz, ale nie kazdy ma o nu zaujem 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.