Mohol by som sa spýtať? Prosím nedali by sa dať nijaké posilové spoje na rannú 33 aj 32? Každé božie ráno idem z Dlhé diely na Riviéra a furt sme natlačení ako sardinky. Dá sa to vyriešiť alebo dp bude na to kašľať keď im napíšem. Ďakujem za odpoveď vopred!
Nie sú to len tie prípoje, ale aj zdrojoví/cieľoví cestujúci z tých vynechaných staníc, ktorí zrazu budú mať v špičke hodinu dieru.
Ale osobne očakávam že tieto IC zamaskované za Ex sa po pol roku až roku zrušia, len potom si to už nikto nevšimne lebo to bude len pridanie pár zastávok na Ex.
Hlavne je blbé, že poobede zrýchlili zrovna ten expres, na ktorý sú prípojné vlaky vo Vrútkach a Kraľovanoch, na ktoré sa logicky nebude dať prestúpiť, čiže musíš ísť z Bratislavy o hodinu skôr alebo ísť s prestupom navyše, čiže zrýchleným expresom do Žiliny, osobákom do Vrútok a tam prestúpiť na rýchlik smer BB. Na Oravu obdobne. Čiže pre cestujúcich smer Turiec a Orava tieto zrýchlené expresy nijako nepomôžu, skôr im dopravu skomplikujú a predĺžia.
Uvidíme, ako to dopadne. Možno, keď sa to neosvedčí, tak im pri marcovej alebo júnovej zmene grafikonu doplnia zastávky a spravia z nich normálne expresy.
Jak vraciame späť v čase???
Proste keby to stojí aspoň v 1 stanici z týchto je to OK...
Na vetve ZA-KE to nezastavovanie je tiež také... Ale tam nebol taký hodina ale väčšinu dňa 2h a sem-tam nejaký IC vlak...
Hoc všetci cestujúci by si zaslúžili rovnaké podmienky a to že sa zrušili IC vlaky a nahradili 2 Expresmi je tiež taký ustúpok...
Tieto nočné spoje by mohli byť skúšobné aspoň piatok-nedela...
Vtedy by mali najväčší potenciál na využitie... Časom podľa situácie by sa mohli rozšíriť
A to by naozaj nemuseli byť všetky linky o tej 1 ráno...
Veľa ľudí chodí Expresmi aj na trase BA-Trncin kvôli rýchlosti takže sa zloženie vlaku vystrieda...
Uvidíme čo to spraví po 15.12
Ja verím že prehodnotia nezastavovanie expresov minimálne v PU/PB
Áno
V tomto prípade priame spojenie BA-Presov vynecháva Kysak...
Ale tam to nevidím ako problém keďže by sa dalo v Margecanoch prestúpiť na vlak smer Kysak..
Len teda by to muselo byť zorganizované že do 15 minút po príchode vlaku smer Prešov by šiel Osobák smer Kysak/KE
Načo by si robil obrat v Kysaku ak by ten vlak nešiel do Košíc?
Inak teda budúce obstarávanie nejakých jednotiek na túto linku by malo uvažovať s rozpájaním v Margecanoch tak že časť vlaku by šla do KE a časť do PO, ale to je na Slovensko asi príliš progresívne.
1) Očakávaš, že sa GVD ŽSR bude prispôsobovať GVD MHD Bratislava? Choď o jeden skôr, ak máš problém.
2) Kysak je malý (v zmysle železničnom)? Problém vidím v čase, potrebnom na obchodenie rušňa. Ale to sa dá ľahko nahradiť tým, že v Kysaku na vlak nastúpi ľubovoľná 163 a odvlečie to do Prešova. Na tento úsek to stačí a Vetroň obehne v Prešova, aby do Kysaku zasa prišli v správnom poradí.
A ešte ďalšiu vec som zabudol. Expres (či po novom IC?) o 15:27 bude povinne miestenkový. Takže to máme ďalších ľudí, (isto viac, ako 24) ktorí si miestenku kupovať nebudú chcieť a pôjdu na 6-vozňový Považan... Teda stále dúfam, že to bude posilnené. Štvrtky a piatky bude Považan o 15:55 asi nepoužiteľný
Skoda tych 2 nesystemovych "ICciek". Ten posledny Tatran ako zvladne dat TT - BA Vinohrady za 20 minut ked vsetky ostatne to idu 24? A nasledne 2 minuty stoji na Vinohradoch, pricom ostatne maju poznamku, ze mozu hned odist. A prestoj 1 minutu pre tie nove ICcka v Ziline je tiez luxusne zrychlenie tak maximalne do excelu...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ma178rek
Uvidíme čo to spraví po 15.12
Ja verím že prehodnotia nezastavovanie expresov minimálne v PU/PB