Viem, ze sa to tu cita aj na magistrate tak hodim napad sem. Cez vikend bude aj tak drviva vacsina 27Tr (z 40,61) stat,tak by mohla byt aj L32 vypravovana s hybridmi v Mlynskej (prejazdovat na L33) a nemusia palit naftu Otokary.
4. A kto z mestských ľudí prejde dobrovoľne do regiobusov, kde zažijú obťažovanie vodičmi pipanim kariet, vytrhnutim mobilu z rúk a nadáva nim na IDS app lístky, a to pekne v každom smere - aj v smere do centra + nástup po jednom?
veď podobne som tak chodil, plus aj do Kauflandu na Harmincovej som chodil 20kou, lebo bola skoro prázdna...určite tá linka už dnes nemá zmysel aby chodila po Tesco, skôr bude vyplakávanie, že nechodí aspoň po Alexyho kvôli študentom z Bilíkovej...skôr si viem predstaviť, že by 20 nahradila časť 23 v úseku Dúbravka-Lamač
A v DNV nebolo nič, resp. finalizovalo sa Terno. Takže je to logické. Ja si pamätám, že som z DNV chodil do TL na nákupy. Dnes je to úplne nereálne. V DNV je Kraj a Lidl, po trase je Kaufland a Billa v Boroch. Lidl a Billa je po trase aj v Dúbravke. Do Tesca má zmysel ísť len po 20.00.
Toto je suverenénne najväčšia sprostosť z celého návrhu a imho to úplne neguje zrušenie 20ky. Je to totálny overkill vzhľadom na dopyt a vzhľadom na úlohu 83 a dokonca si dovolím pochybovať aj o miere šetrenia vzkm. Zároveň to dosť naserie Dúbravčanov, ale v podstate neprinesie nič. To potom mala zostať 20 bez zmeny.
tak 20 a 22 k Tescu začali jazdiť v roku 2004, keď v Dúbravke bola jedna Billa v Saratove a jedno Terno..odvtedy pribudla druhá Billa, Lidl, Kaufland, Bory a Tesco na konečnej, čiže dnes reálne do Tesca Lamač chodí nakupovať málokto z Dúbravky
keby tak radšej prišlo k zriadeniu zastávky Tesco Lamač na hlavnej Lamačskej ceste, kde by mohli stáť 83,84. Plus vyriešiť aj priechod smerom na Polianky, aby sa tam prestalo prebiehať na divoko
Zachádzka k Tescu Lamač je dobrá otrava aj na 63-ke. Raz som si to stopoval a celý okruh trval až tri minúty. Po troch minútach som bol na tom istom mieste
Papierovo sú to tuším 2 minúty. Pri jazde z Vrančovičovej pod hlavnú stanicu (16 minút so zachádzkou) je zdržanie samotnou zachádzkou 12,5% celej doby jazdy.
V dnešnom stave sú vlastne z Lamača dva "motáky". 30 cez Segnáre a 63 cez Tesco Lamač. Lepšie by bolo mať rýchly spoj (63, vyhodiť Tesco) a pomalý (30, zachádzka aj k Tescu, možno aj cez Pod Zečákom). 30 určite až po Patrónku, ak by bol problém s prestávkovaním, otáčať sa dá aj pri Kauflande, 130 by sa tak mohla úplne zrušiť.
Ak je Tesco Lamač taký stred sveta, že tam musí všetko stáť, lepšie by bolo spraviť zastávku smer Patrónka priamo na Lamačskej ceste (nika už je hotová : https://goo.gl/maps/TviqgUWemg7fJZhX6 )spolu s novým priechodom. Každému cestujúcemu, ktorý nejde do Tesca, by to ušetrilo denne pár minút života.
Hlavne Dubravku odrezu teraz od Tesca Lamac ak sa L20 skrati po Podvornice,preto by mala ostat aspon polovica spojov k Tescu.
Alebo sa budu vozit ludia dookola cez Bory a Lamac
Strme vrsky tipujem obnovenie zachadzok vybranych spojov L37.
Podla mna miesto na dalsie 12m vozidlo na prestavky na Patronke je. Pri najhorsom preco by tam nemohol byt 1 striedac? Pripadne mat prestavky v Dubravke.
Áno, linka 30 by mala lepšie prestupy na Patrónke. Otázka je, či je tam dosť miesta aby prestávkovala. Neviem ako by to bolo s potrebou vodičov/vozidiel, ak by sa predĺžila, alternatvíne, ak by si to nevyžadovalo vodiča a voz naviac, by mohla ísť na Červený most (prestup na Mokrohájskej).
Obsluhovať Strmé vŕšky regiobusom? A čo na to BID?
3. 30 mala ísť aspoň po Patrónku, pretože takto sa z nej bude celkom zle prestupovať, keďže na Patrónke stojí oveľa viac spojov ako na ŽST Lamač/Vrančovičovej.
4. 36 by sa mohla nahradiť odklonením niektorého regiobusu (napr. 215) na Strmé vŕšky, prípadne k Nemocnici Bory (možno by sa aj niečo ušetrilo oproti jazde na Patrónku). Ak by to bola 215, tak by mohla ísť aj cez Záhorskú a Trstínsku.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Viko