Neplánuje sa náhodou precalunenie 29/30T do koženiek??
Poslednou dobou vždy keď idem cítiť dosť smrad a pravdepodobne je to spôsobené skupinami ľudí ktorí sa vozia zo ZP...
Chcela by som velmi pekne poďakovať vodičovi elektricky č,4 ktorý mi odložil a nasledne vrátil zabudnutý ruksak v elektricke . Rovnako chcem poďakovať aj pani operátorke ,ktorá ho promptne kontaktovala po mojom telefonáte a zabezpečila odloženie stratenej veci .Poctiví ľudia na SK ešte nevymreli Srdečná vďaka
V súvislosti so zmenami intervalov na linkách 68, 80 a 88 z 12min na 15 v sedle a cez víkendy mi napadlo, že či by nebolo vhodné keby DPB zapracoval na vytvorení materiálu na stanovenie jednotnej koncepcie intervalov a to v následových variantoch.
- základ 60 min
- 1.úroveň variant: A. 30min / B. 20-40min
- 2.úroveň variant: A. 15min / B. 20min
- 3.úroveň variant: A. 7/8min / B. 10min
- 4. úroveň variant: A. 3/4min / B. 5min
Alternatívne kombinovať dané varianty podľa toho, či je možné odseparovať istý zväzok liniek v intervalovom móde A. od B. a opačne, resp. že sa stretnú linky v i=30/60/30//60 a i=10/20/10//20, prípadne dvojica i=15/30/15//30 a i=5/10/5//10, ktoré sú síce v odlišnom variante intervalu vedené ale aspoň nie je nijak ohrozená nadväznosť. Samozrejme, že by sa to v značnej miere odvíjalo aj od intervalu električiek, aký by sa stanovil.
Možno už konečne niekomu svitne, že stanice by mal vlastniť štát, resp. samosprávy aby sa nestalo to, že si z poplatkov za vjazd autobusov pre verejnosť spraví niekto ryžu.
Hej? Ani som si nevšimol, keďže cestujem so slúchatkami ale ako otravné to bolo, keď ti celú cestu prekecalo hlásenie zastávok. Človek chcel zavrieť a oči, "rozjímať" a prd z toho.
Priznám sa, že nie som fanúšik takejto hybridnej premávky, lebo "uprednostniť prepravu detí" je dosť problematicky implementovateľné.
Ale položím protiotázku. Ak by na tej linke bol taký dopyt, že by v prípade zrušení obmedzenia hrozilo, že nebude poberať ľudí, čo takto sa zamyslieť nad tým, že ju asi treba plne integrovať do systému s rozumným intervalom?
Neviem ako plné jazdia školáky, ale:
a) nemám problém s prednostnou prepravou žiakov
b) neviem si predstaviť že by na náhodný školák jazdiaci 1-2 krát za deň prišiel taký dav iných cestujúcich že by to zrazu nepobralo ľudí
Súhlasím že školáky na Mokrohájsku sú trochu iný prípad, ak by tam hrozilo že dôjde k porušeniu bodu B, tak tam si viem predstaviť vylúčenie prepravy.
Ak by v tých spojoch boli uprednostnená preprava detí (v prípade že by bol ten spoj plný), tak by to nemal byť problém. Jedine Š2, 4 a 5 by som, vzhľadom na dĺžku ich trás (aj keď by mali všetky zastávky na znamenie, tak by sa im o dosť predĺžila jazdná doba) a väčší počet handicapovaných cestujúcich (autobus by mohol byť preplnený, čo by bolo v tomto prípade na škodu), ponechal ako neverejné.
Pri tejto debate čo tu vediete mi opakovane napadá otázka akú ujmu by kto utrpel keby tie linky normálne publikoval a spravil verejnými (rovnako ako sú verejné napr. linky do VW).
Okrem nástupu všetkými dverami je kľúčom aj migrácia väčšiny ľudí na kúpu lístka mimo vozidla, inak stále preklad nebude fungovať.
Ale inak bingo, konečne nejaký zmysluplný koncept
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A