Vsak spravia klasicky ofajc. Obmedzia a zdrazia MHD, zvysia dane za nehnutelnost, zavedu parkovaciu politiku na este viac uliciach za vyssiu cenu, urcite sa pokusia spoplatnit vjazd do centra mesta, nariadia Mestapu viac pokutovat a potom chrumkavo sa budu vyvazat sluzobnym BMW na akciu, kde namaluju cyklociary na cestu, aby "pomohli Bratislavcanom, Bratislavcankam a Bratislavcano" rychlejsie cestovat po meste
pokial sa mesto rozhode ist cestou znivania vykonov verejnej dopravy (lebo setrime) tak by bolo celkom vhodne aby neprudilo obyvatelov pouzivajucich na dopravu svoje auta.... ono ani dnesna ponuka v mnohych oblastiach nie je dostatocna na to aby ti co dnes auta pouzivaju nejak masovejsie prestupili do verejnej dopravy...
Ako chodia na Mierku regionálne autobusy, tak ja si radšej už zoberiem TAXÍKA do Malaciek, než by som chodil o polnoci na doslova hodinovú cestu busom kde sa nedá ani pospať
Skúste prosím zvážiť možnosť adresovať podobnú otázku aj tým, ktorí realizujú výstavbu v danej lokalite - ak tam má viesť MHD, určite to majú predrokované s Magistrátom aj s DPB a.s. ... samozrejme, skúste osloviť aj tieto dva subjekty
Veď cez križovatku s Frankovskou by FCLEI neprešlo o nič horšie ako cez zvyšok Tupého (ak teda mala linka viesť až na Podkolibskú) a tiež by tá linka premávala bližšie k domom, čo je vzhľadom na kopec celkom dôležité. Na Tupého by skôr bolo treba dobudovať chodník a rozšíriť ju, pretože inak by sa tam (hlavne v smere na Sliačsku) ani nedali zriadiť zastávky pre novú linku. V takom prípade by výstavba obratiska na Frankovskej nebola nutná, aj keď pokiaľ by sa už postavilo, tak by sa mohlo obsluhovať závlekom.
#245454
To obratisko na Frankovskej sa má možno postaviť pri jej predĺžení vyššie, ak sa má ešte niečo nad Grand Koliba rezidenciou stavať?
"Lenže investor priľahlých bytoviek zadanú podmienku nakoniec nesplnil"
nesplnil v projektoch k uzemnemu a stavebnemu konaniu (a napriek tomu stavebne povolenie ziskal) alebo nesplnil ku kolaudacii (a napriek tomu skolaudoval) ?
oboje je aj chybou samospravy a prislusnych organov....
Prekážkou zavedenia MHD bola podmienka potiahnuť rozšírenie Tupého na štandardné dva pruhy - od oblúka zo Sliačskej sa mala napojiť v novej polohe smerom k mostu ponad trať, vyhýbajúc sa tak trase hore-dolu cez stiesnenú križovatku s Frankovskou. Lenže investor priľahlých bytoviek zadanú podmienku nakoniec nesplnil a akosi to išlo dostratena. Ak by sa našiel nejaký plán B, bolo by to iba dobré.
pozeral som to co sa dalo cez google maps/streetview a samotna sirka ulice mi neprisla az tak kriticka (teda ale nesmeli by tam byt odparkovane auta po krajoch), avsak miesto na nejake obratisko alebo zastavkove niky som tam velmi nikde nevidel
na druhej strane bytovych jednotiek tam vyzera ze uplne malo nie je, a z ich obyvatelov (a ich deti) sa tiez stavaju nuteni pouzivatelia aut, pretoze na mhd je odtial daleko.... a to je chyba mesta ze povolilo takto rozsiahlu vystavbu bez akehokolvek priestoru pre verejnu dopravu....
A kde by presne malo byt to obratisko vybudovane? Lebo ak dobre viem su tam brutalne uzke ulice a postupne sa vsetko zastavuje novymi budovami.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
si
nesplnil v projektoch k uzemnemu a stavebnemu konaniu (a napriek tomu stavebne povolenie ziskal) alebo nesplnil ku kolaudacii (a napriek tomu skolaudoval) ?
oboje je aj chybou samospravy a prislusnych organov....