Áno, to je rozhodne element ktorý zaváži. Preto ma zaujímala štatistika. Problém ale je že tá ponuka spojení MHD z BANM je výrazne slabšia ako z hlavnej stanice.
Pomohlo by asi aj keby tie vlaky stáli v PB - smerom do BA budú, ale na DS už nie.
Keď tak uvažujem, nebolo by pre ľudí z Ponitria lepšou možnosťou tie Prievidzské rýchliky z N. Mesta predĺžit až do Petržalky? Tým by sa ľuďom, čo idú do centra z hl. st. dala možnosť prestupu na MHD v Petržalke, kde to je do centra cez Nový most kúsok. Z časti by sa vyhovelo aspoň takto ľuďom, čo spisujú petíciu, aby šli vlaky na hl. st.
Príchod R od PD do BA je cca o celej nepárnej hodine a odchod o celej nepárnej, čiže súprava bude 2 hodiny aj tak stáť na N.Meste a nevznikne tak potreba žiadnej dodatočnej súpravy. Akurát neviem, či je to z technologických dôvodov možné, či 757ka nemusí na N.Meste tankovať, či neprebieha údržba alebo upratovanie súpravy počas toho prestoja atď.
Pokladňa lístok zakúpený v appke nevyhodnotí nijak. Kontrolujú sa len vizuálne, po správnosti by sa mali kontrolovať revízorskou appkou vo vodičovom služobnom telefóne. Takže pri náskoku (príp. nástupe na Nivách) bude na lístku odpočítavať čas do začiatku platnosti lístka, čo si niektorí šoféri nechcú dať vysvetliť. Bez ohľadu na to, časť z nich gúľa očami zakaždým, keď vidí lístok z appky, lebo najradšej by mali tarifné odbavenie 100% pod svojou kontrolou - preto od niektorých stále človek s lístkom z appky vyfasuje nulový lístok, alebo neobstojí pri nástupe zadom.
Tak závisí to aj od toho, kde je cieľ cesty. Ak niekto robí v centre, tak mu v podstate môže byť jedno, či pôjde 1-kou z HLST alebo 4-kou z Nového Mesta. Lebo buď pôjde o 5 min dlhšie elektrickou alebo vlakom. Práve pri ceste od DS to nie je až také zle, ako od SC, kde to na obe stanice trvá zhruba rovnako a preto ľudia uprednostňujú vlaky na hlavnú, lebo majú potom kratšiu cestu MHD.
Cestujúci pritom určite ocenia že na značnú časť z nich budú nasadzované Bdtmee 1770, 1771, 1172, 1174, 1175. Podobne Os 4369.
Mňa by inak zaujímala štatistika koľko ľudí chodí do Vrakune+PB+NM vs na hlavnú stanicu. Lebo pri prievidzských R ešte chápem že "nebude na výber" a zaplnia sa. Ale pri vlakoch od Komárna by som sa bál že REXy budú prázdne a Os napchaté po strechu - podobný efekt ako pri S60 vs S65.
Osobne by mi prišlo logickejšie mať možnosť nastaviť si čas začiatku platnosti (to čo navrhujš ty) než o koľko minút má začať platiť (to čo implementovala BID). Chápem prečo by si cestujúci volil to prvé (odchod spoja), ale nie moc to druhé.
Pozeram, ze tu v okoli BA pekne zredukovali od 11.12. tie vlaky! A REXy uplne zrusili? Ziadny nevidim na ziadny smer. Do DS chodil taky co stal v BA a potom az v DS napr. No pekne.
"Nástup do vozidla je možný len s platným cestovným lístkom. Začiatok platnosti lístka je:
- automaticky po zakúpení lístka, alebo
- vo zvolenom čase (až po 180 minút v rámci aktuálneho dňa), alebo
- pri nákupe lístka cez vyhľadávač spojení začne lístok platiť v čase plánovaného odchodu vyhľadaného spoja."
Stotožňujem sa s názorom, že dopravu v pohraničných oblastiach by mali zabezpečovať iba vlaky kategórie R, EC, IC a ostatných diaľkových spojov. S výnimkou REXov do Viedne.
Platí D. Môžeš si kúpiť akúkoľvek kombináciu. Ak zóny nie sú spojité, systém ťa na to upozorní, ale ak potvrdíš že to tak naozaj chceš, normálne ti to vydá.
Ako je to s PCL IDS BK z hľadiska zón a ich nadväznosti? Mám niekoľko typov, ako by to teoreticky mohlo fungovať a neviem, ktorý je správny:
A. zóny musia tvoriť spolu jednu súvislú trasu(tzn. vyslovene trasy typu 100-101-510-520-530-640-650 s vylúčením všetkých ďalších možností)
B. zóny nemusia tvoriť súvislú trasu, ale musia byť vzájomne linkovo prepojené(t.j. napr. 510, 520, 525, 530, 610, 640, 650)
C. zóny nemusia tvoriť súvislú trasu ani byť linkovo prepojené, ale musia vzájomne geograficky hraničiť(napr. 269, 560, 550, 565, 400)
D. na jednom PCL môžeš mať ľubovoľné zóny aj bez akejkoľvek geografickej príbuznosti(napr. 250, 650), ale tým pádom si všetky cesty mimo týchto zón platíš osobitne.
Konkrétne mi ide o to, že od nového CP budem na trase Cífer-Čierna Voda pravidelne striedať cestu cez PK s cestou cez SC podľa zmeny na/z ktorej idem a čo do počtu ciest sa mi mesačný lístok oplatí, ale ak platí teória A., tak mám problém, kade si ten mesačný lístok kúpiť.
Konečne! Paráda. Aj tak tých 30 sekúnd nič nezachránilo a revízor ak nič iné, aspoň prinúti čiernych pasažierov kúpiť si lístky.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jak44