Neobjednali, sú prelepené. Myslím, že sú robustné, tak sa zvolila najlepšia možnosť. Už len vyčistiť bolo treba, alebo aspoň dat dole svoje staré nadrotovane linkové označenie.
Zaujímavé, že visí tam aj erb mesta.
Ucelený dokument som ani ja nenašiel, väčšina záležitostí bola riešená formou prezentácií, aktívnych workshopov a prezentovaní príkladov dobrej a zlej praxe. Ale za takých lídrov v modernom dizajne v doprave, ktorý plne rešpektuje potreby cestujúcich určite odporúčam dvoch ľudí: Veronika Egger a Yo Kaminagai. Nemálo veci majú zverejnených aj na internete a je to voľne dostupné.
Len pre zaujímavosť uvádzam, že dizajn značiek, transparentov a tabúľ sa v rámci UITP vníma ako nevyhnutná súčasť inklúzie, teda zmena sa robí vtedy, keď sa rozšíri počet užívateľov, ktorí z nej majú prospech. Tiež sú obaja menovaní kritikmi nelogického protežovania osôb s úplnou poruchou zraku, ktorých je zlomok, no napriek tomu je všade Braillovo písmo, ktoré vie čítať 1 % z nich, ale úplne sa zabúda a ignoruje, že pomerne veľkú množinu užívateľov tvoria ľudia, ktorí majú problémy so zrakom (ale vidia), alebo problémy so sluchom (na ktorých sa zabúda úplne).
Zdravím, Ike, celkom ma zaujala táto odpoveď ohľadom čitateľnosti fontov na displejoch autobusov. Existuje z tej výmeny skúseností pod UITP (príp. aj z iného zdroja) aj nejaký výstupný dokument s odporúčaniami zameranými práve na kontext čitateľnosti displejov vo verejnej doprave (pokojne aj v angličtine alebo francúzštine)? Skúšal som nájsť, no nič som nenašiel. Ďakujem
Na túto otázku nepoznám odpoveď, ale tak predpokladám, že ak zostavíme tabuľku rýchlostí podľa trvania jazdy, tak bude dominovať napriek výlukám a prepadom maximálna traťová rýchlosť.
To ale nijako nevylučuje, že fotografia futuristického vlaku bola zostrojená pri akcelerácii, alebo spomaľovaní. Pokiaľ tam nebolo 410 km/h, tak je tá rýchlosť asi v poriadku, resp. z fotografie nijako explicitne nevyplýva opak.
vcera po dlhej dobe plnohodnotne zazitky z mhd
cestou do ikea skvela jazda s #2213, konecne sedenie vpredu ako za starych cias a pozorovanie sofera, to bol pan sofer, maval kazdemu busu, kazdemu pustajucemu autu, dokonca zamaval aj par cestujucim, plynula jazda, ziadne prudke brzdenie, zatacky, fakt radost z jazdy
cestou spat ina L96 prilis rychla jazda a pretekarske zatacky, ma to svoje caro tiez ale nie ked potom na troch zastavkach cakal na odjazd a poslednu pred prestupom skoro polminuty
L90 bol uz extrem, na tabuli svietilo "jasovska", pri holubici sa rozhodol ist rovno do vozovne, potom si zrazu spomenul, ze v buse ma stale cestujucich, otvoril dvere rovno na travnik, co je pri zakrute a ze bezte, po zvolani, ci to mysli vazne, dvere zavrel, otocil sa este pred vozovnou a nakoniec doklepal zehriansku aj jasovsku, samozrejme oproti L191 akurat zdrhla
summa sumamrum, mhd vzdy bavila, bavi a snad aj bude bavit nadalej
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Minko