Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ceres #242970:
Nezvádzaj ich na zlé chodníčky, implementácia Google Pay cez platobnú bránu je najväčšie zlo čo existuje (má to tak napr. Regiojet) a neuveriteľne ma to irituje. Google Pay treba integrovať cez natívne riešenie bez otvárania nejakej externej stránky.
Reakcia na: S499.1023 #242966:
Tiež používam aplikáciu príležitostne v rovnakých situáciách ako FFF13 a tiež ma prekvapilo, že tam Apple/Google Pay zatiaľ ponúkané nie je. Práve pre takéto použitie preferujem tokenizáciu cez vendora platformy pred card-on-file platobnej brány, kedy nad životným cyklom platobných údajov nemusím mať žiadnu kontrolu - podľa toho, ako to (ne)naimplementuje konkrétny obchodník...

Brána od ČSOB by mala Apple/Google Pay podporovať, čiže je to vec implementácie v aplikácii. Neviem, či sú tieto transakcie zaťažené nejakými dodatočnými poplatkami, potom možno aj obchodnej politiky...
Reakcia na: Vladimír #242967:
Ja mám električenku, appku použijem občasne na nákup lístka pre známych a appka občas (zrejme po dlhšom období) zabudne
Súprava T6A5 7941+7942 už bez reklamy Prima banka
Reakcia na: S499.1023 #242966:
Potvrdzujem rovnakú skúsenosť. Aplikáciu používam dlhodobo, papierový lístok som nekupoval už roky. Nákup lístka s uloženou kartou mi trvá do 10 sekúnd. Absolútna pohoda, popravde ani neviem, čo by som na tom procese vedel vylepšiť.
Reakcia na: FFF13 #242957:
Ty tam musíš zadávať číslo karty jak sprostý? Ja som ho tam musel zadať raz.
Reakcia na: Urbanway 2423 #242962:
Áno mal, ale kým jazdí s tou poruchou, cestujúci ide zadarmo v prípade ECL. Potom by to mal spravidla oznámiť na dispečing a pravdepodobne ísť do vozovne. Každopádne aj ja používam ECL a som za túto funkciu rád, ale často nefunguje označovač.
Zobrazujú sa aj niekomu inému na zastávkach linky v nezmyselných smeroch, ako napr. "44 > Slovenský Grob, Hlavná"? Deje sa mi to už asi týždeň, takže to asi bude nejaká väčšia chyba.
Reakcia na: ceres #242955:
No, vidíš, ja sa radšej vždy preveziem až na Hl. st., pretože tam nastupuje menej ľudí (človek si vždy sadne) a nemusím čakať o 5 minút dlhšie v zime. Ešte keby sa otvárali dvere skôr ako minútu pred odchodom a vodiči (aspoň tí, čo sa hneď radia na nástupište) by vysadili ľudí až priamo na nástupišti, bolo by to ešte lepšie. 🙂
Reakcia na: N/A #242961:
Nemal by vodič pri nefunkčnosti všetkých OCL podľa správnosti odstaviť vozidlo a ísť na poruchu do vozovne?
Reakcia na: Dunaj #242960:
Ak sú nefunkčné všetky označovače, tak áno, pretože je to prekážka zo strany dodávateľa služby.

Úryvok z Prepravného poriadku IDS BK:
článok B.3.16: V prípade, že najbližší KOCL vo vozidle alebo na nástupišti je nefunkčný, cestujúci je povinný
zakúpiť si cestovný lístok v inom KOCL. Ak sa vo vozidle alebo na nástupišti nenachádza žiaden
iný funkčný KOCL, cestujúci vo vlastnom záujme:

a) v MHD informuje vodiča vozidla po príchode do nasledujúcej zastávky a v prípade
vykonávania prepravnej kontroly bezodkladne informuje aj revízora, ktorý preverí EP na
predloženej BČK/VIK,

b) v PAD je cestujúci povinný si zakúpiť cestovný lístok u vodiča v zmysle cenníka tarify IDS
BK,

c) pred nástupom resp. bezodkladne po nástupe do vlaku, cestujúci vyhľadá sprevádzajúci
personál vlaku a ohlási nástup bez platného cestovného lístka z dôvodu nefunkčnosti
KOCL. Sprevádzajúci personál vlaku vypraví cestujúceho na základe informácií CL1C IDS
BK platným od času výdaja v papierovej forme. Vo vlaku je možná platba za cestovný lístok
len v hotovosti
Mám elektronickú peňaženku,niekedy ju nemôžem použiť lebo strojčeky v autobuse sú nefunkčné. Mám nárok na bezplatnú jazdu?
Reakcia na: Krokodíl #242958:
Bud bude reklama a zadarmo alebo bude platena bez reklam , vyber si.
Zdravím.
Používam appku imhd.skna iPhone. Je skvelá, len keby v nej nebolo toľko otravných reklám. Nedá sa získať aplikácia bez reklám.
❓
Reakcia na: CharlieCat #242951:
mne to blbne celkom pravidelne, ale celkovo tá aplikácia mi príde taká nedorobená. Napríklad úplne absentuje možnosť platby Apple Pay/Google Pay, jak sprostý tam musím zadávať číslo karty alebo nabíjať nejaký kredit, ale až od 5€...
Reakcia na: piggee #242940:
"Predbežný termín spustenia lanovky je apríl 2022" je uverejnené na webe https://www.lanovky.sk/?page=str&str=bratislava ale zjavne termín ukončenia závidí ešte od prebiehajúcich prác. Čiže presný dátum nie je.
Reakcia na: Urbanway 2423 #242950:
Chcel si istotne napísať bližšie k Centru😁 No, pokiaľ to nemá stáť na Hodžovi, tak ak si mám vybrať medzi Suchým a Hurbanom, tak vyberám Suché. Prečo by som sa musel voziť na šťanicu, keď môžem prestúpiť aj v mierne menej smradľavom prostredí. (Ten piatkový nočný cirkus pred Baťom tiež nie je v tomto úplne výhra. 😁)
Reakcia na: Dočasu #242946:
Myslím si, že toto by si mohol radšej povedať niekomu kompetentnému na mieste, tu to taký dosah mať nebude.
Reakcia na: Investor1970 #242952:
Aha, takze budeme dufat v tento mesiac. Ja som nasiel iba info "koniec zimy 2022" 😃
Reakcia na: piggee #242940:
Niekde bol nejaký článok, že sa má spustiť v marci. Ale bližšie, či 1. alebo 31. nikde nič.❓

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.