Áno, ten kanál by sa hodil hlavne, ak by sme tam raz mali ostrovnú premávku v rámci výluky. Ako prevádzková budova by sa dala použiť unimobunka, aby sa tam dali prípadne robiť aj nejaké malé opravy. Unimobunka by sa dala ľahko odstrániť, keď sa raz bude predlžovať trať ďalej.
Kanál nepotrebuješ, však ani škodovky nocujúce v Krasňanoch nejazdia cez kanál. Ako prevádzková budova by s ohľadom na rozsah činností stačila existujúca sociálka, resp. jej dispečerská miestnosť.
Myslel som, že by sa odstavovalo len na tých dvoch plochách, kde stoja 83 a 84. Pokiaľ by v každom oblúku stáli autobusy v dvoch radoch, tak by sa tam zmestilo nejakých 12 dlhých busov, resp. 6 kĺbov a 8 sól, čo by na nejakú základnú výpravu na 83, 84, (21), 23, 36, 123 stačilo. Ak by bol problém s otáčaním áut, tak by sa mohla opraviť táto cesta: https://goo.gl/maps/WdLgbWB2oM9N8wg77 ktorá by v noci slúžila aj na otáčanie N34. Netvrdím, že by to bolo ideálne riešenie, ale bolo by to jednoduché a lacné na realizáciu.
Neviem si to tam moc priestorovo predstaviť, hlavne ak by si tam chcel odstavovať aj busy aj električky, hlavne odkedy je zrušené odbočenie zo Saratovskej do Pri kríži a autá prechádzajú cez obratisko. Ale vozovňa na západe by sa rozhodne uživila, nielen 83 a 84 majú dlhé jalové výjazdy na západný koniec mesta.
Ten ranný spoj 83 o 04:00 sa tuším zrušil iba minulý rok. Tu sa inak krásne ukazuje, ako veľmi chýba vozovňa na západe. Zatiaľ by stačila aj odstavná plocha, kde by sa vozy každú noc striedali. Možno by sa na takúto "vozovňu" dalo prebudovať obratisko Pri kríži. Muselo by sa to tam oplotiť, dobudovať kanál na prehliadky (asi na 4. koľaji) a výpravňa/prevádzková budova, keďže plnohodnotná vozovňa je v nedohľadne a toto by sa dalo relatívne lacno postaviť. Fungovalo by to na spôsob Jírovej v Brne, kde nocujú 4 električky.
Napríklad 83/5 má nástup o 3:45. Keby mala ísť s cestujúcimi do Dúbravky, tak by si mal nástup okolo 3:00 a výjazd okolo 3:20 a v tom čase je dopyt prakticky nulový. Ešte v dobách predcovidových mala 83/1 výjazd okolo 4:00 a stávalo sa, že aj tak celú trasu prešla bez jediného cestujúceho. Keby si všetky vychádzajúce 83 alebo 84 hnal po trase s ľudmi, mal by si hneď ráno zbytočne hustý interval z Petržalky
Podľa mňa sú tie čísla celkom dobre viditeľné, ale to podfarbenie z diaľky nie je napr. na 88 vôbec vidno (na 61 je ho ale vidieť veľmi dobre). Väčší problém je skôr to, že zadný displej cez deň vôbec nie je vidieť kvôli tmavému sklu. Podobný problém je aj pri nových minibusoch, škoda že pri Otokaroch neurobili výrez na displej.
Nemohla sa presúvať na Trnávku? Párkrát som tam videl ísť aj 31Tr z Hroboňovej.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Viko