Predstavujem si, ako by vyzerala kvalita mnou odvedenej prace, keby sa ma tato bananova republika pokusila nasilu nakomandovat do DeBility Solutions, a strasne sa smejem.
A preco by sa pre neschopnosti jedneho sukromneho dopravcu mala nariadit praca pre inych vodicov? Co to je za maniere? Tu nejde o zdravie ani zivot, len neschopnost uradnikov a majitelov jednej firmy.
Keby BSK stalo aspon za deravy gros, tak Arriva je davno vyrazena alebo v procese vyrazenia a zabezpecuje nahradnych docasnych dopravcov aj za cenu nedodrziavania vsetkych standardov IDS.
Predsalen sa čudujem, že do toho nešli - takto nebudú mať na množstvo spojov žiaden dosah, ale ako subdodávkari by mohli aspoň neformálne tlačiť na iné obehy.
Viete si niekto predstaviť situáciu že by mesiac bola v elektrickej sieti energia zodpovedajúca 50% dopytu a všetci by len vyhadzovali rukami do vzduchu že čo oni s tým?
Tu nefunguje úplne esenciálna strategická infraštruktúra a nikto nič.
"Navrhované podmienky a garancie nám neumožňujú poskytovať pre cestujúcich kvalitné dopravné služby a prevádzkovať novú autobusovú stanicu tak, aby sme zabezpečili ekonomickú udržateľnosť a stabilitu"
Čo s tým má ASMN? Vychádza mi to tak že sa pokúšali Arrivu/BSK dovydierať do väčšieho, alebo garantovaného využívania stanice a druhá strana to odmietla.
BID deklaruje, že sa to pomaly zlepšuje, už dosiahli 75%-nú výpravu, hurá.
Zajtra pôjde z BA do SC na 632 10% spojov, slovom dva, o 18:45 a 23:45. Bohovské zlepšenie fakt...
a este taky paradox je, ked aj na zrusenej zastavke vymenili stary oznacnik za novy, vid povodne obratisko kopcany
zrejme zadali do vyroby oznacnik v case, ked so zrusenim zast este neratali
Táto konkrétne neviem, ale napríklad podľa významu zastávky z hľadiska prestupov, situácie s pozemkami, dostupnosti elektrickej prípojky, niektoré tabule napríklad mesto prikáže zadarmo zriadiť developerovi ktorý robí neďaleký projekt, hoci zastávka je menej využívaná atď..
Zdravím. Na základe akých parametrov sa vyhodnocuje na ktoré zástavky sa inštalujú el. tabule a nové označníky? Príklad: na zástavke Metro Bory je nový označník, ale na oveľa vyťaženejšej zástavke VW nie je, dokonca ani el. tabule tam nie sú, hoci ju denne využívajú tisíce cestujúcich. Logiku nevidím.
Nový Ružinov tiež nič moc. Domy i vnútroblok pekné, ale odvšadiaľ odizolované. Neviete, či pod železnicou je podjazd sprevádzkovateľný? A pod diaľnicou? Alebo navždy len napojenie na R7?
Viem, ja som to myslel do budúcnosti, až sa uskutoční táto prvá fáza.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Čo s tým má ASMN? Vychádza mi to tak že sa pokúšali Arrivu/BSK dovydierať do väčšieho, alebo garantovaného využívania stanice a druhá strana to odmietla.