1. Problém s nimi majú, pozri si ich žiadosti o vysvetlenie v poslednom bratislavskom tendri, kde sa sťažovali práve napr. na požiadavku fotobunky.
2. Prečo by museli do firmy nalievať nemecký kapitál?
Nemyslím si, že by s takýmito prkotinami mali problém, keď z kosačiek nakoniec vyvinuli autobus. Skôr by najprv museli do firmy naliať nemecký kapitál, aby sa tam mohli uchádzať o zákazky.
Jednou z vecí s ktorou mal SOR v tomto tendri problém bola napr. fotobunka, ktorú očividne nemajú vyvinutú. Tým pádom predpokladám že do väčšiny tendrov napr. v Nemecku sa zapájať nemajú záujem (keďže tam je to štandardná výbava).
Pri Auparku na Panónskej (neviem či aj na zastávkach 50-ky...) tiež počas uplynulého týždňa zmizli pôvodné označníky, nahradené boli štandardnými červenými.
+ #232529, #232523
Vďaka za upresnenie, chalani. Už som sa medzitým aj ja dočítal, že tvar ktorý som použil ja, je nespisovný. A ostatným sorry za OT...
Ale kvôli technológií, alebo telmaxáckej implementácií? To sú dve rôzne veci.
Ak je to o tom že systém preferencie je predpotopný z čias keď sa používala dráha a ťažko sa do toho implementuje GPS riešenie, tak to si viem predstaviť.
Ale v prípade ak by sme sa bavili o technológií ako takej (pri vývoji systému od nuly), tak mi rozum neberie ako môžu presnejšie údaje viesť k tomu že systém bude fungovať horšie. Napokon, údaje o prejdenej dráhe sa dajú získavať aj cez to GPS.
Prečo hodnotis vek a plasty na neviem akej fotke Otokaru? Keď naše nešpecifikované klbove vozy budú v uplne inej VÝBAVE ( od neznámeho výrobcu). Nezabúdaj, že sú to len stále polemiky o víťaznom/prihlásenom uchádzačovi. Nemusí to byť pravda o Otokare, kedze sa do 2,3.casti ani neprihlásil. Pričom práve tá 2.cast na 10kusov je odlišná len v stojanoch na batožiny,cize už by sa aj tam asi dotyčný prihlásil.
Nechcem byt zly ale... Tento tender je tak transparenty ze sa na to doplatilo. Super ze to nie je Sor. Ale takato sranda z Turecka s interierom ktory vyzera ako keby mal 10 rokov to nie je ok. Interier je to co s cim prichadzaju cestujuci do styku. Mal by byt moderny ale tie plasty tam to ma iba prva generacia Soru. Ten intrier by mal byt o dost lepsi. Aj ten vonakajsok nevyzera dobre. Uplna Cina. Samozrejme pokrok oproti Soru ale stale to nie je ok. Na tych autobusoch vidno ich vek. Preco v Bratislave nemoze vyhrat niekto normalny ako to bolo pri Second handoch alebo predtym pri kupe Capacity.
Trochu to pripomína staršie MAN Lions ( nie ten 2019 model). Motor DAF 271kw v ňom by "schoval" aj naše Capacity. A mimoriadne priestranné vozidlo - ideál pre nás, nie stiesnene sorky nb, NS18 s nulovým priestorom na státie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk