Reakcia na: trolejbus6207 #232054:
Doplním: Ešte jedna výhybka s predkontaktom bola vo vozovni na Trnávke. Čo sa tlačidla na prestavovanie výhybky týka, od čísla 6257 už nebolo potrebné ani jemne zošliapavať pedál jazdy, keďže vozy mali trvalé chladenie silového bloku. Problémom systému bolo, že stykač výhybky sa často lepil a potom výhybkový odporník zhorel a muselo sa aj tak prehadzovať jazdou .
fanatikmhd
Len pre upresnenie, ak môžeš potvrdiť, prosím kľudne, každá informácia sa počíta.
1) Prístavkom myslím na mojej schéme dvojica koľají povedľa hlavnej budovy s 8mimi koľajami (prístavok od Dunaja, o bola dielňa? ). Ide mi najmä o fakt, že na niektorých fotkách vidím koľaje idúce do tejto časti budovy (ale nie úplne, väčšinovo tam dakde stojí autobus blokujúci zreteľné smerovanie koľají), avšak na neskorších snímkoch vidno električky (pracovné) stojace vedľa tejto časti budovy (v mieste kde bola kedysi trolejbusová stopa prvých trolejbusov MAN) - Na mojej schéme prakticky toto chýba, a neviem či nejde o tie isté koľaje a teda koľaje ktoré mylne si myslím že šli do budovy šli v skutočnosti vedľa)
2) z toho popisu cúvania ak správne rozumiem tak dvojkoľajne šla trať zo šafka priamo do haly na koľaje 4 a 5 (počítané od Dostojevského radu), prvá spojka na ulici pri Umelke od šafka s nesprávnej na správnu, a druhá spojka vo vozovni zo správnej na nesprávnu? Následne za touto spojkou bola výhybka na ten trojuholník z Pribinovej. Preto vlastne nebola možnosť z pribinovej prejsť na prvé 4 koľaje vozovne, takže nacúvať, vytiahnúť sa za spojku a zas nacúvať.
4) Takže ešte jedna koľaj bola poza budovu medzi valom a vozovňou. Aká bola cxa jej dĺžka? Ako bola napojená? Ako ostatné koľaje, jednou odbočnou vetvou z ktorej vychádzali odbočky na každú koľaj? ALebo z poslednej nejak inak?
Náhodou nejakú z fotiek kde by bolo dačo vidieť nevlastníš?
Ďakujem ešte raz!