Tiež gratulujem aj KDI, ktoré má problém s realizáciou riešení, ktoré boli progresívne pred 35 rokmi a dopravným projektantom, ktorí už prerazili Mohorovičičovu plochu diskontinuity.
Bol som dnes zo zvedavosti otestovat obojsmerný jazdný pás v Karlovke. Obojsmerne. Zajtra zoberiem aj kameru a rozmýšlam, že pôjdem bez posádky a možno aj bez auta (na zastávku Borská), lebo je to životu nebezpečné.
Cestou do Dúbravky ma predbiehalo v ľavom pruhu (ktorý je dočasne pre opačný smer nad 3,5 t) auto. Ale nepredbiahalo ma normálne (plný kotol a predomňa), ale asi o 2 km/h rýchlejšie ako som išiel ja. Spamätal sa až pred tým, ako protismerný pruh prechádza cez trať. Pri jednom úseku pred zastávkou Borská je oblúk a v ňom parkujú nákladné autá. Viditeľnosť relatívne slabá.
Cestou do mesta som využil protismerný pruh (išiel som v=30 km/h preventívne). Tri autá na mňa blikali/trúbili, z toho jedno auto sa na prehľadnom úseku v opačnom smere predomnou zaradilo do svojho pruhu, evidente mysliac si (podľa gestikulácie), že som nejaký pomýlený.
Je potrebné:
- buď tam dať lepšie značenie, lebo evidentne to robí dosť vodičom problémy,
- alebo tam poslať polišov, nech si robia kolečká a chránia a pomáhajú.
Každopádne, gratulujem najlepšiemu ministrovi vnútra z toho, že za jeho pôsobenie vznikla skupina polovodičov, ktorí reálne ohrozujú všetkých okolo seba, vrátane seba.
Prosim poradte nejaky kontakt na magistrat(?) kde by mohli co najskor zareagovat na dopravnoznackovy saigon ktory nastal v KV po uzavreti polky cesty medzi Borskou a MIU. Jednak znackou Zakaz vjazdu okrem vozidiel stavby uplne zakazali vjazd do ulic Levarska, Silvanska, Brodska, ... Dvak ten zakaz umiestnili tak debilne, ze polovica autistov ho prehliadne (lebo znacka o radeni pruhov nic o zakaze pokracovat v pravom pruhu rovno nehovori) a potom tu bludi po sidlisku a parkoviskach. A k tomu chybajuce prikazane smery, zakaz jazdy rovno (dolava) pri vyjazde zo Suchohradskej atd....
OTP je nadlho, kym to len schvali admin a prejde z KV na mesto je podchod spraveny...
Dakujem
Môj zážitok z cestovania, práve sa achádzam v Tesaloniky a išli sme MHD, pristúpil revízor veľmi milo všetkých pozdravil ani nezablokoval označovače a stará ehm (p...) sa začala s ním hádať že nebude platiť pokutu a mladí chalani ho presviedčali že nech jej nedáva a nakoniec ju nedal a kecal s ostatnými cestujúcimi.
Čo môžem vyzdvihnúť vždy funkčná a príjemná klíma ale to meškanie je neskutočné...
Regionálnu dopravu majú riešiť poslanci a starostovia, či regionálny koordinátor a dopravca spolu so župou? Hádam nebudú obce utrácať desaťtisíce kvôli lajdáctvu župy.
REX-y a S65 by ešte odviezli stovky ľudí za hodinu, ponúka sa tam ešte aj jedna diera pre jeden Os v takte (Galanta 6:29 - Bratislava 7:22), ale už sa blížime k vyčerpaniu ponúkanej kapacity, plné sú už aj cez prázdniny, takže v septembri to bude ťažké. Do 5 rokov je to mimochodom málo udržateľné (parkovacia politika, intenzívna suburbanizácia práve pozdĺž trate, zápchy)
Áno, k tomuto sme postupne dospeli všetci zúčastnení na našej strane. Ak malo byť cieľom user-friendly riešenie, potom je nutne potrebné zabezpečiť príchod peších zo severu. A ten je možný len po vybudovaní podchodu v súvislosti s reko trate. A potom rozmýšľať, čo s autami.
Možno by to bolo dobré, lebo mnohých z nich doprava zaujíma maximálne tak pred voľbami.
Druhá vec je, koľko vlakov má dnes v rannej špičke akú rezervu? Alebo všeobecne ako sú vyťažené, dá sa hovoriť ešte o kultúre cestovania?
Presne tak, na stanicu tam chodí autom ten typ ľudí, ktorý by inak išiel autom rovno do BA, takže buďme radi, že to tak robia. A autobus sa kľudne otočí pred stanicou, nevidím zmysel v zachádzaní pred 1. koľaj.
Nemyslím si, že je fajn tam vytvoriť za vyše pol milióna o 100 menej parkovacích miest, len aby to bol "dopravný terminál", keď tam nie sú a asi ani nebudú žiadne signifikantné prestupové väzby medzi busmi a vlakmi.
Keď je problém prejsť cez priecestie, prečo by sa malo rušiť vo veľkom parkovanie na južnej strane stanice, teda od nových štvrtí (podľa teba 150)? V Senci majú projekt P+R pre vyše 200 áut na južnej strane stanice práve kvôli nízkej priepustnosti priecestia (rieši sa aj pešie priecestie cez koľaje so signalizáciou).
Keď sú tam autá až pokiaľ oko nedovidí, je evidentné, že dopyt po P+R je silný, a to na oboch stranách trate. Nakladacia rampa sa mimochodom vybúrala, aby sa tam mohlo parkovať (oficiálny oznam na mieste búračky od ŽSR, že vychádzajú v ústrety autám - evidentne predpríprava pre terminál). Bolo by ideálne z prístupovej cesty vykázať autá a predstaničný priestor upraviť do podoby autobusovej otočky. No a to živelné, aj keď dodám, že usporiadané parkovanie na betónovej ploche skultúrniť, ale neuberať stovku parkovacích miest, práve kvôli nízkej priepustnosti priecestia.
Dobrý deň, téma klimatizácia sa tu už preberala. Stále ale pretrváva jedna vec. Vo vozidlách je pustená klimatizácia, ale okná sú otvorené ! Každé okienko sa pritom dá špeciálnym kľúčom uzamknúť.
Bol by veľký problém dať príkaz vodičom, aby si to uzamknutie skontrolovali pred cestou ? Inak klíma nemá zmysel.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ričard