To predsa môžeme aplikovať aj na vybrané linky na sedlo. A v prímestskej doprave môžeme zrušiť polovicu liniek. Len sa potom nečudujme, že máme autá parkujúce na detských ihriskách a modal split 90:10
Tento obhajobný argument "aj vodiči sú len ľudia" milujem úplne že najviac. Pre tvoju informáciu, vodič tam nesedí zadarmo a nebudeš tomu veriť, ale DPB vypláca aj tzv. nočný príplatok za takéto "taxislužby".
Nie, nemáš pravdu, neskorými večernými spojmi naozaj necestujú len tí, ktorí vedia ten kúsok aj prejsť.
Ďakujem za info. Z toho princípu existujú výnimky, námatkovo som našiel L50 o 23:10 z OD Slimák, 37 o 23:09 z Mosta SNP, 29 o 23:06 z Nového SND, 53 o 23:13 z Trnavského mýta (až do Vajnor)... Ten princíp považujem za nešťastný (najmä s ohľadom na to ako jazdia nočáky). Do budúcna by podľa mňa bolo lepšie aby premávka do 23:00 znamenala, že prvý taktový spoj po 23:00 ešte pôjde. V každom prípade ďakujem za odpoveď.
Systém je nastavený tak, že všetky riadne denné spoje premávajú do 23:00. Po tomto čase sú už len dojazdy alebo linky, ktoré majú za konečnou vozovňu a sú ešte na svojej trase vedené ako riadne. Pri 209 by bol odchod po 23:00 a preto tam už nie je z Mliekarenskej žiadny spoj na NOÚ.
1. V Bratislave sú ukončenia v porovnaní s inými mestami pomerne skoré, v Európe je bežné že vo väčších mestách denná premávka končí až po polnoci (ak sa nemýlim tak to do polovice 90. rokov bolo aj v BA). Z vodiča by kvôli spoju o 23:15 neubudlo, na abusoch sú služby čo majú ukončenie o 1:45.
2. Predĺženie prevádzky 209 o pol hodinu by znamenalo posledný spoj "hore" o 23:18, nie o polnoci. Dole by potom mohol ísť taktovo o 23:23 a okolo 23:45 už je v garáži. Žiaden spoj o 24:00 tam nie je.
3. Ak čokoľvek čo nevezie sto ľudí považuješ za taxislužbu, tak môžme zoškrtať polovicu MHD v Bratislave. MHD má zabezpečovať základnú dopravnú obslužnosť, čo zahŕňa aj menej vyťažené spoje, jednak pre zabezpečenie mobility a jednak aby bola alternatívou k autu. Končiť premávku už pred 23:00 mi príde príliš skoro-
Ja by som tam nočný spoj nevidel,v tej dobe premávajú vozidlá prázdne resp.vezie sa jeden jedinec,ktorý vie ten kúsok aj prejsť alebo až k domu si jedinec zavolá taxík.Samozrejme MHD si netreba mýliť s Taxislužbou,aj vodiči sú iba ľudia a myslím,že služby majú až dosť dlhé na to aby sa viezol jeden "šoto"aj o 24:00 v linke 209 alebo vymyslenom nočáku.
Neviem ci to tu citaju aj trolejbusovi grafikonisti, ale existuje nejaky osobitny dovod na pomerne skore ukoncenie prevadzky 209? Posledny spoj je hore pri NOU uz pred 23:00, co mi nepride uplne primerane - je pravda ze kilometricky to neni az tak daleko od Magurskej, ale je to v pomerne prudkom kopci a su tam aj bytovky (ja by som tam rad videl aj nocak). Myslim ze spoj este o pol hodinu (ak uz nie hodinu) neskor by sa hodil.
Ak sa nemýlim, bolo to postavené podľa projektu, k tomu, kto taký paškvil schválil, sa radšej nevyjadrujem, lebo za taký počin by som tu už asi nenapísal vôbec nič...
Tak dufam, ze toto si niektori ani otvarat nebudu. Ked si spomeniem ako hrbace strasidelne na niekoho posobili, tak pri pohlade na tuto obludu s piatimi hrbmi ich uz asi definitivne klepne....
Premiestnenie stĺpa na Mliekárenskej má už vo svojom programe aj BW. Škoda, že im to nehodili na hlavu rovno pri preberaní diela vysokej technickej kvality a úrovne.
V našich zemepisných šírkach je to akurát mokrý sen
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023