Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #230036:
Hádam naozaj nejdeme riešiť debatu 1000mm hnaneho podvoku v kĺbe v roku 2019... Beriem verziu však ak nie sú peniaze. Samozrejme je optimálny nákup nových vozidiel, no ak na to nemám, alebo nie sú k dispo fondy, tak musím hľadať lacnejšie riešenia. Inak stačil by jediný hnaný podvozok pri K3RN, a už máš nárast výkonu z 2/3 na 3/4 (zo 66% na 75%), čím sa navyše zlepší dynamika pri minimálnych nákladoch.
Reakcia na: fanatikmhd #230035:
K3RN nie je mozna na 1000mm rozchod. Aspon taka bola dogma, no mame rok 2019 tak mozno by nieco vymysleli. No chceme robit vozidlo ktoreho krajne skrine budu stare 10-20 rokov a len stredny clanok novy ? A celkovo K2S lenive jak svina kedze len 2/3 su hnane podvozky.

Inak mame vobec schvaleny budget na nove eliny ? Ci je to podmienene novymi tratami ?
Reakcia na: Petto #230031:
Jasné že sa dorieši. Buď sa modernizujú najstaršie kúsky, možno prerábkou na K3RN, alebo sa poskladajú do dvojic. Výzbroj, prevedenie, všetko zhodné s T3S. takže aj to spriahnutie nebude to najhoršie, zásuvky nie sú, ale to nemali ani KT8D5 a predsa v prahe niekoľko krát jazdili spriahnué. T3R.P nie sú na PX nachystané a tiež po krátkom zásahu išli v prahe PX... Dokonca dostali aj dalsie dodatocne cervene svetla na predok aby vyhovovali (vedla reflektorov pribudli zadne zdruzene koncovky). K2S nevyžaduje nič z toho. Samozrejem nepredpokladám 7101+7135, ale 7126-7135 sú kompatibilné vzájomne. Navyše v dnešnej dobe nie je ptoreba tvoriť panel s kontrolou druhého vozu, ale všetky dáta nahustiť na displeje. Tým by K2S dostali konečne využitie ako sa patrí, a súčasne by nebolo potreba trhať T6 dvojice.

BTW, okrem T6 čo ak T3RP(V) ? tie trojice nezvládnu keď pôvodne na trojice boli stavané?
Rovnako máme nedostatok vozov, a prečo popadali T3M? ak mám nedostatok veľkokapacít, nebolo rozumnejšie zas a znova (bohužiaľ) opraviť a vrátiť do premávky T3M? Pokiaľ viem, škodovky mali byť náhrady za T3SUCS. A museli T3SUCS odísť?
Nehovoriac o ešte jednom fakte, že napr taký olomouc predáva(l) T3R.P za celkom pekné koruny. Bol problém skúpiť pre plátanie?
Reakcia na: Ma178rek #230032:
Ešteže sú tie MS v hokeji 😂😂
Ináč by sme sa toho nedočkali..
Reakcia na: Petto #230031:
Po posledných info je ťažko povedať či v lete bude realizovaná reko Karlovky. Ak by to zase odsunuli aj tak tam bude treba riešiť v lete havárijné úseky.
Nové vedenie mesta by už malo vypisovať súťaž na nové vozy a nielen pre Petržalku , ale aj ako náhrada za K2 a T6. Dúfam , že aj dlhšie ako 32m.
Hranie sa s trojičkami bude možné , len ako dočasné riešenie pre krátku linku ako je L7.
V Dúbravke sú informácie už vo vitrínach a nie na označníku 🙂
Reakcia na: david1 #230029:
Otazne je co po reko KV cca 2021. Rozrobene nebude nic, t.j. bude stav ako dnes. Malo suprav a tym padom takmer nemoznost vytvorit trojicky. Zeby spajanie K2S ak sa to technicky doriesi ? 😊
Reakcia na: S499.1023 #230014:

Minusku si mi dal ? ak áno tak som spokojný. Potvrdilo sa tým, že nevieš čítať s porozumením. Skús ešte raz. A rozmýšľaj, že nie je vhodné a hlavne odborné dávať ako vzor mestá kde vytrhneš nejaké určite dobré čiastkové riešenie, pričom zrejme najväčší podiel hromadnej dopravy prevezie vertikálne segregovaný (ak tomu rozumieš) mestský dopravný systém. A nepleť do toho ani veľkosť mesta, hustotu a podobné veličiny. Upozornil som na nevhodný výber príkladov a to je tá kubáčkovština.
Reakcia na: Ámos #230025:
Samozrejme , že počas výluk bude k dispozícii viac vozov. No vtedy nebude treba riešiť ani trojičky lebo aj Škodovice budú volné.
Takých miest je viac , kde by sa dalo upraviť chrono. Nielen Ružinov.
Reakcia na: akela #230027:
v pripade ze mas 90 sekundovy signalny plan v krizovatke tak ti aj ten 90 sekundovy interval elektriciek na radiale bude len velmi vyhovovat....

ale predpokladam ze na teba je aj tak zbytocne drat klavesnicu, lebo ty si presvedceny len o tej svojej pravde na vecne casy a nijak inak...
Reakcia na: adriatic #230011:


Tak toto sú také typické kubáčkovské nápady. Po prvé 90 sekundový interval povrchovej električky vedenej v zastavanom území je nereálny. Skús s touto myšlienkou opáčiť Dopravný podnik. Ale kým takúto myšlienku zverejníš predstav si, že do križovatky Šafárikovo námestie vlezie z Petržalky električka každých 90 sekúnd a súčasne z Vajanského tiež každých 90 sekúnd. Aj laik nielen kubáčkovec si spočíta, že to je prakticky každých 45 sekúnd v križovatke a na celej Štúrovej pôjde každých 45 sekúnd električka. Šafko ktoré leží na vnútornom mestskom okruhu ktorý je distribútorom všetkej motorovej dopravy smerujúcej z radiálnych komunikácií alebo do centra najcentrovatejšieho, alebo potrebuje obísť toto centrum (sakra ten Dunaj nám zavadzia a mostov je málo, jeden dokonca dopravne ukradla povrchová električka), by bolo asi dopravne neuriaditeľné. A kubáčkovci rozmýšľajte v širšom komplexe. Trnavské mýto – zase nám do Krížnej vstupujú dve trate (Vajnory, Ružinov) a zasa 90 sekundový interval na každej. Síce sa jedná len o úsek po Vazovku, tam nejaká uhne na Radlinského, ale na potvoru tam už ide každých 90 sekúnd zasa ide električka z Rače. Čo s tým kubáčkovci spravia ? Takže po slovensky povedané takýto „nosný systém“ je v rici.

Možno to vyrieši nový tým odborníkov Oľajno pod vedením madam Kompy na čele s dopravným expertom vyštudovaným učiteľom hudby pre 1-5. ročník základných škôl. No a ešte aj Vallóóó team.sa pridá.
Reakcia na: david1 #230023:
Ako dlho ma prebiehat reko KV?
Aky pocet suprav ma byt po reko KV usetreny v dennej vyprave?
Je nove vedenie na cele s dekom dost velkou zarukou, ze vsetky polofungujuce preferencie zacnu fungovat aj realne?
Je mozne na Zahradnickej ušetriť 90s na kazdom spoji zmenou medzizastavkovych casov?
....

Reakcia na: Solider #230022:
Ak nejaká vypadla, tak párkrát ako náhrada za ňu už íšla K2S. No a dnes sú tiež na linke 8 kačice.
Reakcia na: Solider #230022:
Neviem či niekde na L9 nebehala jeden deň aj kachna. Aj dnes boli na L8.
O to však nejde. Som rád , že po rokoch sa podarilo optimalizovať kapacitu na linkách. Čiže zrušenie prejazdov L6/9 , súpravy na L8 a aj L7.
No na trojičky nemáme zbytočne odstavené T6 vo vozovni. Tam sú už iba nepotrebné K2. No tie spájať ani nejde.
Reakcia na: TomJ #230021:
Akože nie sú? Od 1.4. do 17.4. bola predpísaná výprava dodržaná.
Reakcia na: tomas.ryan #230019:
Tiež by som rád vedel, ako to chcú spájať, keď Krasňany nie sú schopné so svojím počtom T3/T6 vypraviť na všetky svoje poradia 5, 7, 8, 9 súpravy 2xT, tak čo tam budú vypravovať, keď budú mať znížený počet vlakov v dôsledku vzniku trojičiek.
Reakcia na: Solider #230018:
Využitie majú ako pojazdné reklamy 😁
Reakcia na: fanatikmhd #230016:
Len aby to nedopadlo tak, že z 2x2 súprav urobia 1x3 s argumentom, že je kapacitnejší vlak, tak stačí aby chodil nie 1x8min ale už len 1x16min alebo obdobne 😁
Reakcia na: fanatikmhd #230016:
Využitie väčšiny kačíc je v zberni druhotných surovín a v následnej recyklácii týchto materiálov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.