To vysvetľuješ tomu nesprávnemu. Osobne si nemyslím, že dôvod je pohľad sprostredkovateľa, ale to, že bez ohľadu na náklady, na strane tržieb bude suma nižšia.
Obnovenie prevádzky a zmena trasy linky 208 (od 8.1.2019)
Nedá sa pridať komentár ku tomuto článku (náhoda alebo zámer?), tak píšem svoj názor sem - táto linka bude u vodičov určite veľmi "obľúbená", niečo podobné som zažil v 1985-tom na vtedajšej L210, chválabohu len raz, "kolotoč" na vtedajšej L218 je oproti tomuto diaľková linka
Tak ale zas kebyze IDS BK a DPB za nieco stoja, tak zacnu propagovat alternativne sposoby platby pocas Silvestra, ked uz tak pro zakaznicky vypina automaty SMS - Appku - eCL.
No a to je ten problem Hlavnou otazkou ale pre mna je preco DPB vobec tu objednavku prijal, ked vie ze ma malo ludi a ze na Silvestra bude potrebovat kazdeho jedneho vodica.
Proviziou som nemyslel proviziu pre kartovu spolocnost, ale proviziu pre vydavatela cestovneho listka. Tym je pri listkoch z aplikacie BID a.s. Platobnu branu tu vobec neriesme, to je ina tema.
Kazdopadne, ak ma DPB obavy ze vdaka nizsej cene listka z aplikacie prejdu cestujuci z SMS listkov, tak asi ten prijem z SMS listka sa mu pozdava viac ako to co mu pride pri kupe listka z aplikacie. Treba tiez dodat, ze pri SMS listku sice plati proviziu poskytovatelovi sluzby, ale trzba co mu pride je uz cela jeho (okrem DPH samozrejme), kym pri listku z aplikacie sa o trzbu deli so ZSSK a SL.
Osobne nechapem ako moze DPB vadit 10 percentna zlava v aplikacii totozna ako pri eCL, ale nevadit Masterpassova zlava ktora je pri vnutromestskom listku vyssia. Je sice pravda ze do systemu tecie rovnako vela penazi ako ked tam ta 10 percentna zlava nebola, ale motivacia ludi odist z SMS listka na aplikaciu je rovnaka, alebo vyssia.
Nie je problém vybudovať zastávku aj na komunikácii "D" ale ak to má byť v súlade s normami, je to pomerne náročné - oddeľovací pruh, pripájací pruh, priestor zastávky za ostrovčekom, podchod.
Za nevypravenie zmluvnej dopravy budú (pri príčetnom objednávateľovi) podstatne väčšie sankcie ako od mesta, kde je vysoká pravdepodobnosť, že nebudú žiadne.
Ako som už písal ZloŠukovi, DPB z drahšieho SMS lístka pritečie menej peňazí ako z lacnejšieho cez platobnú bránu, takže jediný dôvod nariekať má len nejaký sprostredkovateľ kšeftu.
To je pomerne zložitý konštrukt ale realita je taká, že lístok platený pomocou platobnej karty prináša DPB najväčšiu časť ceny lístka - pri predaji cez SMS či v trafike provízia sprostredkovateľovi, pri predaji či už vo vlastných predajniach alebo v automatoch náklady na administráciu a prevádzku systému sú vyššie ako provízia VISA/MasterCard. Takže jediný, kto môže plakať za únikom provízií, môže byť nejaký bratislavský Ivo Rittig.
Z výkresu aj vizualizácií (na odkazoch nižšie) vidno, že jediná nová zastávka bude na predĺžení Prístavnej v mieste napojenia na hrádzu. Možno sa niečo zriadi ešte na tej otočke pri Novom Ružinove. Na R7čke pravdepodobne žiadna zastávka nebude (i keď jednu zastávku na ceste kategórie R už na Slovensku máme).
Inak keď už sa tu spomína D4/R7... Už sa vie, ako bude po dokončení premávať MHD a ako budú riešené zastávky?
Predpokladám, že zmena v linkovom vedení sa pri tejto príležitosti nechystá. Zastávka Lúčna sa plánuje vybudovať aj na predĺženej Prístavnej? Ako to bude so Slovnaftskou ulicou? Ak dobre chápem, tak v mieste súčasnej Lúčnej bude už Slovnaftská ulica rýchlostnou cestou - bude zastávka tam?
Takže pôjdu takmer v rovnakom čase a súbežne. Tak?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec